Leppäkerttu:
Joku vois lahjottaa vähän ekstralihaa mulle*nauru*
Mulle kans joku 20kg :)
1,827 posts, 92 pages, 749,699 views
Leppäkerttu:
Joku vois lahjottaa vähän ekstralihaa mulle*nauru*
Jone:192 cm pituutta ja 92 kiloa painoa ei enää käy edes mun maailmassa päinsä vaan nyt on aika tehdä omasta maailmasta parempi paikka itselle laittamalla tavoitteeksi 7 kiloa vähemmän painoa pituuden pysyessä ennallaan ja kulman korkeana.
alien:
btw. miten menee Jone? Kesäkuu alkaa jo olemaan lähellä ja rannat kutsuvat
Jone:
Tosin aloitan kyllä ensi viikon alussa kesäksi raksaduunin, jossa silavat viime kesänäkin katosivat.
pia^^:
On jäänny painon tarkkailu taka-alalle ku vaaka meni rikki . Pari päivää ja on lakkiaiset, possuna syönny kaikkee et varmasti on turvoksis. Mieli teki vetää 10päivän nesteenpoistokuuri, mut tulin tuloksee etten nii turhamainen voi olla (?). Toisaalta vuos sit painoin kymmenen kiloo enemmä ja päätin noi 10 tiputtaa, et siihe vois melkee olla tyytyväinen. Katotaa mitä kesä tuo
Astaroth:
No sun ei nyt aikaan tarvitse tiputtaa yhtään mitään! Sä tarvitset sen 25kg lisää, niin sä oot NIIIIIIIIIIIIIIN hyvä...!
Jone:
---
MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! *kiitoskiitos*
---
Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.
MaSari:
---
Jone:
---
MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! *kiitoskiitos*
---
Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.
---
No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?
MaSari:
No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?
yusu:
tää urli on jo laitettu tänne, mut pistetään vielä kerran: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19159