Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 750,332 views

#181 • • ALIEN Guest

yusu:
oliko toi mulle?

ei suoranaisesti, enhän mä edes tiedä kuka sä oot *nauru*
Jusuplussa

#182 • • Jusuplussa UG-///

alien:
---
yusu:
oliko toi mulle?

---

ei suoranaisesti, enhän mä edes tiedä kuka sä oot *nauru*

no hyvä ettei ollu
[Nuclear]

#183 • • [Nuclear] el aprendiz

Galrav:
Kaikki lätkänpelaajat on ihan vitun pellejä.

Sä et vaan tajuu niinQ.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

#184 • • Riku The Little Prince

[Nuclear]:
---
Galrav:
---

Sä et vaan tajuu niinQ.

Ai? Mun mielestä toi vastaus oli juuri sopivan hyvä heitto kun se suhteutetaan alkuperäisen viestin vittuiluun ja järkevyystasoon *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

innae

#185 • • innae PaskaJätkä
Ilmottaudun myös. Suuri ja huimaava tavoitteeni on 3kg. Pitutta löytyy 170 ja painoa 58 jonka haluaisin 55. Ja eipä tuoo 58 paha olisi jos vain saisi hieman kiinteyttä. Se että on pääasiallisesti yöt töissä ja syö hyvin epäsäännöllisesti tuo ainakin minulle tuota vararavinnetta liialtikin. Päivittäin käyn koiruuden kanssa lenkillä ja yritän kävellä kaikki matkat jotka vain pystyn.
Kunhan saisin jalat ja tuon mahan seudun vähän timmimmäksi niin olisin hyvin iloinen. Jotan pitää jättää nykyinen ruokavalioni; roskaruoka ja karkit. Kokiksen olen joutunut vaihtamaan pepsi maxiin (luusto ja hampaat haurastuivat liikaakin*hmph*).
Koulussa minulle ravintoterapeutit opettivat, että kaikkea voi syödä vaikka laihduttaa kunhan muistaa kohtuuden.

Nimim. käytän kermaa ja voita kohtuudella*hymy*

--
PaskaJätkä

[Nuclear]

#186 • • [Nuclear] el aprendiz

pHaze:
Ai? Mun mielestä toi vastaus oli juuri sopivan hyvä heitto kun se suhteutetaan alkuperäisen viestin vittuiluun ja järkevyystasoon *nauru*

Niinpä, ehkä ois pitäny laittaa se pakko-hymiö tonne loppuun et ois munkin viesti menny perille. *hymy*

--

Riku

#187 • • Riku The Little Prince

[Nuclear]:
Niinpä, ehkä ois pitäny laittaa se pakko-hymiö tonne loppuun et ois munkin viesti menny perille. *hymy*

Tää sähkönen viestintä on vaikeeta =)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Chatte

#188 • • Chatte Team Teknolipat :)

William-78:
haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?

Galrav:

Mä oon ihan vitun pelle... *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Howdy

#189 • • Howdy Oldie
Mitää pudotuksia .. mul taitaa olla kevät lihominen meneillään kun kilot senkun lisääntyy *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

Dementation

#190 • • Dementation wednesday?
Kai mun pitää taas jakaa teille hyviä vinkkejä *hih* (ihan kun mulla muka olis siihen varaa)

Niin siis itse en ole pudottamassa painoa enkä nostamassa sitä,
vaaka-arvo ei ole mulle mikään jumala...
Keskivartaloa kuitenkin yritän vähän saada kuntoon... Siitä löytyy tunnusteltavissa oleva sixpack, mutta sen päällä on extraa, jota nyt tiputtelen pois, jotta sixpack myös näkyisi...
Olen lopettanut alkoholin juomisen, korvannut kolajuomat vedellä ja kofeiinipillereillä (säästyy myös rahaa), lopettanut sipsien ja muiden vastaavien syömiset.
Sen lisäksi pyrin kulkemaan kaikki alle 10km yhdensuuntaiset matkat polkupyörällä
ja pidemmätkin jos on aikaa...
Myös 50 vatsalihasta aamuin illoin tulee tehtyä.

Muuten sitten vartalon lihaksiston oletan kasvavan ja tulevan kuntoon kun olen koko kesän tekemässä raskasta ruumiillista työtä...

Että sellainen kunto/ruokavalio ohjelma täälläpäin

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

#191 • • astaroth Guest

Dementation:
Keskivartaloa kuitenkin yritän vähän saada kuntoon... Siitä löytyy tunnusteltavissa oleva sixpack, mutta sen päällä on extraa, jota nyt tiputtelen pois, jotta sixpack myös näkyisi...

Mulla on tismalleen sama juttu: Lihakset on tunnusteltavissa, mutta pari kiloa extraa estää näkyvyyden... Niiden näkyminen ei kylläkään ole mulle niin hirveä ongelma, kunhan saa vain sen liian tynnyrin poies.

Ensi viikolla alkaa treenaaminen, tämä viikko menee vielä normaaliin elämäntavan mukaisesti. Mutta Mäkkärit/Hesburgerit jätetään väliin!*joo*
Dacey

#192 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
määä oon niin laiska. lähtee jos on lähtiäkseen, vois kyl.. mut kunhan ei lisää tuu *nauru* Oon vaan niin laiska.. ja ruoka on niin hyvää.. mut mikäpä siinä.. mullei oo itseinho viettii juurikaan, ni ihan sama.. muut saa ajatella mitä tykkää.. mä en vaan jaksa...
blender

#193 • • blender Arcade | KAIKU

hannah:
en viitti ees yrittää mitään kilojen pudotuksia,
ei mitään järkee...

kuvas perusteella ei tod. oo mitään järkee! *hymy*
#194 • • pia^^ Guest
Joo mä lähen kans mukaa tähän juttuu. Alku pituus on 159cm ja painoo on 53kg *hmph* . Tavoitteena olis et paino tippuis noin 5kg. Vähä myöhäs mut jos kesäks sais tuloksii aikaseks.

Mä lisään urheiluu, nyt pääsee taas rullittelee ja juoksee. Teen vatsoij ja käsilihaksii kotona. Ruokavaliost yritän jättää kaiken ylimääräsen pois.
#195 • • ALIEN Guest
urheilkaa ihmiset urheilkaa! Se on palkitsevaa ja terveellistä ja siitä tulee hyvä mieli *sydän*

Klubbareille varsinkin suosittelen kannettavan CD, MD, MP3 -soittimen ostamista ja uudet lenkki tossut! Sit vaan jotain kunnon kiksua, hc:ta, housea tai aina ihanaa rumpu-bassoa kehiin ja lenkille!! *jiihaa*

[muokattu 7.4.2004 16:25]
[Nuclear]

#196 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
Klubbareille varsinkin suosittelen kannettavan CD, MD, MP3 -soittimen ostamista ja uudet lenkki tossut! Sit vaan jotain kunnon kiksua, hc:ta, housea tai aina ihanaa rumpu-bassoa kehiin ja lenkille!! *jiihaa*

Ilman soitinta kyl puuduttavaa juosta tai edes käydä salilla. Salil nyt pystyy olee mut lenkil tekis jo pahasti tuskaa. Joten pikku sijoitus jossei jo valmiiks omaa maksaa ittensä takasin hyvin äkkiä. *joo*

--

Pätkis

#197 • • Pätkis Pikkis

pia^^:
...Alku pituus on 159cm ja painoo on 53kg *hmph* . Tavoitteena olis et paino tippuis noin 5kg.

niin minäkin melko tarkkaan juuri noissa mitoissa enkä tasan alota mitään diettiä *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Anne

#198 • • Anne The Apina.

alien:

Jostain luin/kuulin/jotain, ettei lenkillä suositeltaisi kuunneltavaksi mitään kovinkaan nopeabiittistä musiikkia, koska silloin syke nousee liiaksi ja liian nopeasti. Suositeltiin klassista tai jotain muuta vastaavaa, niin syke nousisi rasituksesta eikä vain ja ainoastaan nopeasta musiikista..

[muokattu 7.4.2004 17:19]

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Dacey

#199 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
täysin vittuuntunu vaan ku mitään tuloskia ei näkyny vaikka monta vuotta oon treenannu.. parhaimmillaan 12h viikossa tanssia ni pah.. mä oon tämmönen vaikka kuinka riehuisin (ja joo, en tuolloin treenatessani eläny epäterveellisesti, päinvastoin). Vuoteen en oo treenannu, eikä muutosta huonompaan suuntaan oo tullu..
mut samatahti.. päivittäin nyt lenkkiä tj..seksii *iloinen*
pyhimys

#200 • • pyhimys
Nyt joku voisi antaa jotain hyviä vinkkejä miten saada pakaroista läskit pois. Ruokavalion pitäisi olla ihan kunnossa, mutta aina, jos vähänkin tulee ylimääräistä, niin se kaikki menee tuonne alas. Tuntuu, että itsellä vatsa ja takapuoli on vaihtanut osaa keskenään *hmph*. Yläkroppa on ihan hyvässä kunnossa ja vähän näkyy peräti vatsalihaksetkin (jee *nauru*), mutta tuo alaosasto näyttää silti kuin se olisi elänyt pelkällä suklaalla koko tämän ajan *poks*