-15 kg neljässä kuukaudessa. Ainoa asia pistää silmään tuossa on se, että tyyppi ei taida juoda ollenkaan alkoholia. Hyvä hänelle.
http://www2.kglehti.fi/paivakirjat/index.php/paivakirjat/entries/300
1,827 posts, 92 pages, 749,327 views
Replying to Klubituksen kilonpudotus:
Jone, 13.7.2009 11:01:
Rairairai. Se on virallista. Painoni on saavuttanut lukemat, jotka olen viimeksi nähnyt vaakaa katsoessani lähemmäs kuusi vuotta sitten. ^_^
Lyylikki, 29.7.2009 13:29:
Tulipa muuten mieleeni, että mitä älyttömiä dieettejä te tiedätte?
kuulin sellaisesta, että syödään ihan normaalisti, kuten siihenkin asti, mutta ei juoda mitään nestettä 2 h ennen ja 2 h jälkeen aterian. En sitten tiedä, että mihin moinen perustuisi.
sativa, 29.7.2009 13:38:
---
Lyylikki, 29.7.2009 13:29:
Tulipa muuten mieleeni, että mitä älyttömiä dieettejä te tiedätte?
kuulin sellaisesta, että syödään ihan normaalisti, kuten siihenkin asti, mutta ei juoda mitään nestettä 2 h ennen ja 2 h jälkeen aterian. En sitten tiedä, että mihin moinen perustuisi.
---
Hmmm, toi kuulostaa ettei tossa olis mitään järkeä. Aineenvaihdunta hidastuu, eikä mahalaukussa ole täytettä pitämään kylläisyydentunnetta yllä. Tai ehkä se tähtää siihen, että jos ruoka on tosi kuivaa niin ei sitä pysty paljoa syömään ilman nestettä. Ja mitä vähemmän tunkee salkkuunsa tavaraa, sitä enemmän se kutistuu
sativa, 29.7.2009 13:38:
Itse olin joskus 16-vuotiaana muslimien kanssa Ramadanilla, mutta tein sen kyllä vaan siinä mielessä että pystynkö olemaan syömättä niin pitkiä aikoja kun miljoonat "muhamettilaisetkin" pystyvät. Ei se kivaa ollu ku huippas ja palelsi iltapäivisin, mutta neljä kiloa lähti.
Tiinuliinu81, 29.7.2009 14:59:
Musta tuntuu, että paisun vaan, vaikka syön tosi vähän*ding*.
Mikä olisi sellainen "normaali" terveellinen päivän syönti määrä? Kun ei paljon liiku, istumatyö jne. Syön kyllä aika epäsäännöllisesti mutta vähän. 3kg haluaisin pois.
On tääkin, että ensinnä on liian laiha ja sitten menee vähän yli. Vaikea sulattaa tätäkään*justjoo*.
Tiinuliinu81, 29.7.2009 14:59:
Musta tuntuu, että paisun vaan, vaikka syön tosi vähän*ding*.
Mikä olisi sellainen "normaali" terveellinen päivän syönti määrä? Kun ei paljon liiku, istumatyö jne. Syön kyllä aika epäsäännöllisesti mutta vähän. 3kg haluaisin pois.
On tääkin, että ensinnä on liian laiha ja sitten menee vähän yli. Vaikea sulattaa tätäkään*justjoo*.
Wert
Mitä sä syöt ny? Mässäiletkö/naposteletko?
wiwi
Ei tuohon voi oikein antaa vastausta tietämättä, miten muuten kulutat ja millaista ruokaa syöt. Syötkö riittävästi kasviksia? Entä proteiinia? Et liiku paljon vai et ollenkaan? Säännölliset ateriat on aika tärkeitä, ja se että syö itsensä kylläiseksi - ei tule sitten mutusteltua turhaan välipaloja. Jos tekee mieli makeaa, voi syödä toki hedelmiä tai vihanneksia.
Mun mielestä ehkä tärkeintä on, ettei lähde mihinkään "tänään en saa syödä mitään niin sitten paino tippuu itsestään" -dieetille vaan yrittää syödä monipuolisesti ja järkevästi. Muutenkin laihduttamisen yhteydessä puhutaan ihan liikaa kaikenlaisista dieeteistä kun yleensä kannattaa tähdätä pysyvään elämäntapojen/ruokavalion muutokseen.
En varmaan vastannut millään tapaa sun kysymykseen, mutta suosittelen lämpimästi säännöllistä ateriarytmiä; jos se tuntuu vaikealta, voi vaikka suunnitella ateriat etukäteen. Itse syön joku 4-5 kertaa päivässä, mutta en pysty kerralla syömään kovin paljon, syön terveellisesti ja kasvisruokaa sekä juon tosi paljon vettä. Jos ruokavalio on järkevällä pohjalla, ei tarvitse laskea kaloreita tai kuumotella jostain ylimääräisistä aterioista. :)
Niin joo ja kyllä sitä liikuntaakin kannattaa harrastaa, ainakin mun elämänlaatua ja terveyttä se on parantanut eksponentiaalisesti.