nickit

511 posts, 26 pages, 215,925 views

Auacusha

Posts: 1,097

#461 • • Auacusha Koneradio
Joskus vuonna 1 ja 2 keksiny ja siinähän se on jo vuosia pysyny.
¨Vasta joku vuosi keksimisen jälkeen kuulin että tuon niminen jopa arvostettu dj on olemassa mutta en sitten koskaa sitä jaksanut vaihtaa enkä kyllä aijjokkaan vaihtaa.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Tuhomurhaaja

Posts: 1

#462 • • Tuhomurhaaja

Zyklonius, 29.1.2004 22:08:
Kavereitteni ug-klassikkona black metal -piireissa tunnetun Äkkikuolema-nimisen parodiaorkesterin eräästä jäsenestä, jonka taiteilijanimi ei ole sen vähempää kuin Ylikalifi Nekrokuppakuolema the Victorious (Emperor Zyklonius Eloton).

Mitä muutakaan voi odottaa orkesterilta, jonka jäsenistöön ovat kuuluneet mm. Paroni Nekrotuhooja von Holocausthelvetti, Kalmakuolema Kyrpäjyrä, Epäpyhä Pukkiherra ja Greifi Kyrvänkatkoja? *nauru*

Valitsin sitten tuon Zykloniuksen. Kyrvänkatkoja olisi saattanut järkyttää nuorimpia ja antaa hivenen erheellisen käsityksen perusluonteestani. Tosin jos olisin aatelismies IRL, niin vaihtaisin oitis sukunimeni Holocaushelvetiksi. Olisi siinä postinkantajalla ihmettelemistä.



Anteeksi hyvä herra, mutta nyt te olette täysin erehtyneet. Ensinnäkään Äkkikuoleman jäsenillä ei ole kavereita. Toiseksi, Äkkikuolema ei ole parodiaorkesteri - vaan se on täyttä totta.

Toivoisin, että oikaisette harhaanjohtavat käsityksenne, mutta oikaistaan nyt allekirjoittaneen toimesta, jos vaikka kohtaatte Äkkikuoleman.

Pikaisiin kuolemisiin,
-Tuhomurhaaja af Void-
¡ Previous post about a year ago !
Occu

Posts: 2,528

#463 • • Occu

Lenita, 6.5.2005 12:52:
---
turan, 24.4.2005 10:36:
mun nicki tulee luonnollisesti sanoista:

Tavallaan Uskollinen ja Rakastettavan Aneeminen Navigoija

---


Haha, urpo *nauru*

Mun nicki tulee siitä et en kestä tennissukkia.



:)

pöljät!

--
..::MOI::..

Twist

Posts: 925

#464 • • Twist Team Kemuttajat
Urban Terrorii tuli joskus pelattuu Twist nickillä ... *nauru*
inspector

Posts: 209

#465 • • inspector gadget
Piti keksii äkkiä joku nimi kun kaveri teki lopputyönä minulle cd:n kannet ja paidat ym. härpäkkeet.
Selailin sit sanakirjaa ja sielt se sitten tuli.

levyn nimeks piti tulla inspector - checking uranus , mut se sitten jäi kun kaveri sai ton ehdotuksen. sano ettei kehtaa koulun eessä esittää ton nimistä levyä.

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Avatar
#466 • • Fuzzy Guest
Fuzzy on ihan mun lempinimi jonka annoin kyl eka mun kengille. Mut sitte kaverit rupes sanoo mua Fuzzyks.
Inferno@Tre

Posts: 678

#467 • • Edited Inferno@Tre Hervanta UG
Meitsin nicki on alunperin perin ollu pc-pelien niccinä about jostain 90-luvun alkupuolelta tosin pelkästään muodossa Inferno tai inf

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Timmo

Posts: 657

#468 • • Timmo
Oma nimi. :]

--
Elämä On Raato

fosa

Posts: 382

#469 • • Edited fosa
Oma nicki on inttiperäinen, kevyen kranaatinheittimen ampumatarvikkeen fosforisavusytytyskranaatin lyhenne.. *iloinen*

edit. typo

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Sallakat

Posts: 2,220

#470 • • Sallakat jungle, baby !
"ylllättävää" mutta oma nimi ja toisen nimen alku.
Samu81

Posts: 1,224

#471 • • Samu81 kokolihaa
Niinkin omaperäinen kuin oma etunimi.. *justjoo* *nauru*

Täällä oli joku toinen Samu ehtinyt ensin, joten heitin aikoinaan vain tähden perään *nauru* *pepsodent* Toivottavasti originaali-klubbari-Samua ei harmita :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Yallu

Posts: 1,910

#472 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Mua on kutsuttu jo yli neljännes vuosisata Jalluksi (äidin suosikki on pikku-Jallu, jakku-p...), mutta se viittaa liikaa erääseen korkeamman kirjallisuuden aikakausilehteen, joten muutin alkukirjaimen kansainväliseksi Y:ksi. *pepsodent*
Sand3

Posts: 1,157

#473 • • Sand3 satuolento
Omani tuli jostain ryyppyreissusta kun kaveri kyllästyi kutsumaan mua Saduksi, hetken aikaa se mietti ja totes et joo sä olet Sande *nauru* mä en kyl tiedä mistä mä ton kolmosen oon tohon respäissyt...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Mar6

Posts: 2,178

#474 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Marcus---> Mar6 (State the obvious, vaik ei tota kaikki tiedä) *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

sapeli

Posts: 11,768

#475 • • sapeli jokukukamikä?

Mar6, 3.8.2007 13:36:
Marcus---> Mar6 (State the obvious, vaik ei tota kaikki tiedä) *hymy*



No ainakaan kaikki ei tienny et toi kirjotetaan C-kirjaimella! *hymy* Mäki aina unohan *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zandy

Posts: 273

#476 • • Zandy
Sandy se oikeastaan pitäisi olla, mutta se nick tuppaa lähes aina olemaan jo käytössä, joten Zandy on hyvä korvike.

Sandy sai alkunsa muistaakseni siitä kun Brasiliassa asuessani kyllästyin jatkuvasti tavaamaan "Sanna" nimeä esim. baareissa ihmisille tai puolituttujen puolitutuille. Sandy sen sijaan on Brasiliassa tunnettu nimi, joten jossain vaiheessa vain otin tavaksi esitellä itseni sillä nimellä ihmisille, joista tiesin etten heitä koskaan enää tapaisi uudelleen.

Suomessa mua ei oikeastaan kukaan kutsu Sandyksi ja se on hyvä niin.
Mönnä

Posts: 190

#477 • • Mönnä
Ollessani vaahtosammuttimen kokosena perhepäivähoidossa hoitotädin poika huuteli mua kiusausmielessä Mönnäksi *nyyh*

Noh, tämä nyt jäi sitten elämään ja läheisimmät on kutsunu mua tuolleen viimeset 20v lukuisat eri variaatiot mukaanlukien (esim. tuo isukin minnamannamönnä..). Hyvä vaan ku kaikki tuntee sen sataviiskytkuustuhatta minnaa niin erottuu ees jotenkin, ainakin puhelimen muistissa *nauru*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Mellu-

Posts: 4,006

#478 • • Mellu-
Isoveljen antama lempinimi sillo ku olin pieni.Kaikki alko sitä sitten käyttää, olin joskus myös bambinoz.. en muista syytä.. liittyy kai mun disney harrastukseen *ding* käytän myös nimee Mellberg joka juontaa ittesä tonne saksan puolelle ja tanskalaiseen olutmerkkiin carlsberg.Oha noita, mutta Mellu on sellai mitä kaikki käyttää :D saksas sain uuden lempinimen "mel" koska mellu oli niille liian vaikee *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sir Paramount

Posts: 383

#479 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
anagrammi omasta nimestä (etu + sukunimi tietenkin...) *hihu*

--
Suits you, Sir!

alphamagic

Posts: 3,628

#480 • • alphamagic

alphamagic, 28.1.2003 10:51:
hmm... alphamagic on tarkkaan harkittu:
-alphamagic: uk polkka label
-alpha: juontaa juurensa blamen alpha7 biisistä, minun rauhallisempi puoli...
-magic: tieston magikmusic systeemi, minun trance puoli.
AM I CLEVER OR WHAT?????? *nauraa*



Tääkö tän takana on?? *lmao*
Nykyään oon jo käsite. *pepsodent*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.