nickit

511 posts, 26 pages, 216,247 views

Verottaja

Posts: 1,174

#201 • • Verottaja no-life / luuviulu
Valitsin tämän nickin alunperin Team Fortress Classic -pelin pelaajanimekseni. Koska veroviranomaisilla on hieman kyseenalainen maine kansalaisten keskuudessa, ajattelin ettei kenelläkään muulla ole käytössä vastaavaa nickiä. *hymy*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avatar
#202 • • pipa Guest
Se on mun lempinimi... AhZatan joskus varmaan 10vuotta sitten rupes mua pipaksi kutsumaan.*justjoo*
thomas

Posts: 5,618

#203 • • thomas
pelkkä ruotsinnos / englanninnos nimestäni
louis

Posts: 119

#204 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Mun nimeni tulee veren vankien louis nimestä. Ihmettelen vain miksei kukaan halua olla Lestat. Sekin on hieno nikki...

*hmph*
kisumisu

Posts: 532

#205 • • kisumisu

louis:
Mun nimeni tulee veren vankien louis nimestä. Ihmettelen vain miksei kukaan halua olla Lestat. Sekin on hieno nikki...

*hmph*



Oliks toi se ”rokkivampyt” leffa? ...muistaaksen lestat oli ihan pussyass *iloinen* ja miksi olla joku Lestat ku voi olla kisumisu *plur*
Dacey

Posts: 671

#206 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Omasta etuimestä +nna pääet toisen nimen lopusta..tonttulakki mukana muuten vaan..meikä tyttö siis loistanut kekseliäisyydellään *plur*
abcdtatu

Posts: 136

#207 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
mun nikki tulee siit ku tarjoilin/toin bileissä/bileisiin LEAFin AAKKOSIA.. ennen olin ahkera karkin jakelija.. mut sit se vähän niinku loppu...SCREENeis ja MIAUssa olen jaellu AAKKOSIA kaikille klubbaajille... mut nyt ei vaan oo aikaa ku oon aina töis... *hih* jotku tykkäs jotku ei...
Karski

Posts: 6,049

#208 • • Karski Pomon kätyri

kisumisu:
Oliks toi se ”rokkivampyt” leffa?



Öö... Ei? *justjoo* Sekotat ton varmaan johki the Lost Boysiin
tjsp. Veren vangit (Interview with a vampyre):

3321.jpg
interviewwithvamp.jpg
vampire.jpg

[muokattu 18.10.2003 13:03]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#209 • • greenie Guest
Sukunimestä, vihreä ruusu på svenska. Helpompi vaan ulkomaalaisten sanoa mua greenieksi kuin yrittää lausua mun nimeä esim. kantonin aksentilla duunissa.
Avatar
#210 • • Arto Guest
Mun nicki kuvastaa mielikuvituksellisuuttani... *nauru*
Avatar
#211 • • + Guest
*Cata oli chatissa aiemmin ja siitä on tippunu tuo tähti sittemmin pois. Katriina olis kelvannu mielikuvituksettomuudessaan mulle hyvinkin, mutta se tais olla käytössä jollakulla samoilla sivuilla pyörivällä. C teki sit Katasta jotenkin vähemmän todellisemman nimen, siis kai coolimman *nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#212 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Moi! Mä oon Jani Jammailija ja tykkään jammailla*super*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#213 • • tepsutin Guest
Mä olin demin keskusteluissa nickillä vittupiä, mut sitten maailma kirkastu ja tajusin, että olen ihan liian kiltti ja herttainen sellaisen nickin haltijaksi, joten koska äiti on pienenä sanonut mua tepsuksi, väänsin siitä tepsuttimen *joo*
ericmeister

Posts: 361

#214 • • ericmeister
nickini on lyhennys ”planeshifteristä” joka ei mahtunut pituutensa vuoksi irc maailmaan..

planeshifter nickillä puolestaan julkaisen musaa.. sen ideoi eräs amerikkalaistyttönen; plane tarkottaa tasoa tai ulottuvuutta (maa, taivas, helvetti).. shifter taas tarkottaa vaihtajaa, muunninta, toiseen paikkaan matkaajaa.. (planeshifter = ulottuvuuksien matkaaja, tunnetason muunnin) eli tämä taas liittyy musiikkiini jossa tunnetasot vaihtelevat laidasta laitaan, hempeitä melodioita säestetään raskailla biiteillä & bassoilla jne.. ja vielä kun sais masteroituakin ne siedettävälle tasolle! *nauru*

[muokattu 28.10.2003 16:11]
Chainboy

Posts: 363

#215 • • Chainboy
mun nikki tulee mun edesmenneen koiran muistosta : Yoyo Amoremio , Hattiwatin kennelist'
pidin siitä muistona sellaisen metalli ketjun joka yleensä mulla roikkuu kaulassa ja ranteessa bileissä ja vähän missä milloinki... *blush**blush**ding**ding*

[muokattu 29.10.2003 13:07]

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Zwek

Posts: 1,701

#216 • • Zwek
Kauhiaa! Mun nickin tarina on aikas hassu... Pelasin aikoinaan erästä verkkopeliä nimellä kyy, mutta kuakenetis oli jo yksi kyy, niin irkkinimeksi tuli kew ja siitä väännöksenä kewz... Ja sitten toisinpäin zwek Plaah... Sellasia... Onpas mulla tylsää nykyään, kun tälläsiäkin ehtii kirjottelemaan...

*igor*

[muokattu 29.10.2003 13:09]
okiru

Posts: 709

#217 • • okiru Outo Hervantalainen
jassoo että tämmönen topic *ding*

Oma nick juontaa juurensa tuonne vuosien taakse. Mystiset uskonnot ja varsinkin japanin kieli on aina kiehtonut mieltä joten joskus mietiskelin jotain hyvää aliasta niin 'okiru' nimi juolahti päähäm. Päätin ottaa sen käytäntöön ja monet minua kutsuvat okiruksi tai okiksi, mutta Mika nimeäkin tottelen ihan reippaasti *iloinen*

Joskus vuosi sitten mietinkin, että löytyykö okirulle vastiketta japanin kielessä. okiru muistaakseni on jokin verbi (mitä en nyt ylläri ylläri muista) muuta esim 'okiru koto' tarkoittaa 'the uprising' eli ylösnousemus. J'nn' yhteensattuma..

Mutta tämmöinen on nikname ollut ja tulee aina olemaan *joo*
Avatar
#218 • • CryOniC Guest
...tää vaan kuullostaa niiii multa..*vink* ..ja onha niitä kuteitakin tullu hommattua*nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#219 • • Fyrisch
joskus kekkasin sellasen nimen ku Fourones ja siit se sit muokkautu Fyraett.iks.et sillai *slurps*
anri

Posts: 890

#220 • • anri team parempi pitäjä
etunimi an...
sukunimi ri...

en osannu mielikuvitusta käyttää, ku nopeeta piti joku keksii. ollu muuallaki sama käytössä.
ja mitä sitä nyt enää vaihtamaankaan*nauru*

--
don't go halfway - go all the way