nickit

511 posts, 26 pages, 217,026 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#161 • • hallucinogen Edain
Joskus intissä ollessani ajattelin sotkussa selata klubbaria. En ollut vielä rekisteröitynyt, irciä ei vielä tuolloin ollut ja sitten menin klubbarin sättiin ja mietin sitten jotain nimee vaan ja koska oon mielikuvitukseton niin tuli sitten hallucinogen ja sit puupi alko heti aluks kutsuu halluks niin se sit siirty rekisteröitymisen yhteydessä kans käyttöön *joo*

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#162 • • hrdkvr KURGO
no tää oli aika huono juttu ...

aikoinaan kaveri pilkkas ku mä olin niin tohkeissani polkan tuosta ja aina kuuntelin polkkaa vaan..
ja kun alagenret oli har sitä ja tätä niin se kutsu mua hardiks..
hardi jätkä, tyyppi, mies kaveri...sit repes.. hehhe hardikaveri..ei voi olla huonompaa...

sillä nickillä plattariin ja se jäi tännekki

en vaa jaksenu käyttää noita pelinimiä niinkun monet täällä...
klubitukseen kun on jotenkin tyhmä tulla klaanin nimi edessä [grin] [stat] (wolf & bf)

--
-keep it hard-

(5) (3)

Posts: 265

#163 • • (5) (3) -no rest for the evil-
jesh... olin just piirrelly rotan ja jäniksen profiilia paitaan logoks... labrat / labrabbit ja tuli sit vaan mieleen et mitä se labra rotta päästelee suustaan ... sQueeeeeeeek...

viiskolme oli nickki joskus kun viel plattaria käytti... joka taas tietty tuli maailman ikinä parhaasta asuinalueesta eli Kallio / Hakaniemi 00530 on hyvä olla ;)

--
theworldismine

toma

Posts: 2,009

#164 • • toma Tototoototo
Mun nicki on siitä hauska että se onnistuu hämäämään kaikki joihin on olen sähköisesti tutustunut täydellisesti *vink*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Epailija

Posts: 5,636

#165 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vaikka vanha irc/chat-nicki (Serkku) olikin mieleinen, niin jossain vaiheessa tuli semmoinen fiilis, että voisi vaihtaa uuteen syystä jos toisestakin. Koska Skepsis ry:n foorumissa tuli ja tulee yhä keskusteltua enemmän tai vähemmän aktiivisesti, niin siitä sitten nappasin tuon Epailijan. Ja ei, en keskustele samalla nickillä tuolla kyseisellä foorumilla. Tylsä nick, mutta edes hieman kuvaava. Voi olla, että jossain vaiheessa on edessä paluu vanhaan...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Summerblink

Posts: 291

#166 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Epailija:
Vaikka vanha irc/chat-nicki (Serkku) olikin mieleinen, niin jossain vaiheessa tuli semmoinen fiilis, että voisi vaihtaa uuteen syystä jos toisestakin. Koska Skepsis ry:n foorumissa tuli ja tulee yhä keskusteltua enemmän tai vähemmän aktiivisesti, niin siitä sitten nappasin tuon Epailijan. Ja ei, en keskustele samalla nickillä tuolla kyseisellä foorumilla. Tylsä nick, mutta edes hieman kuvaava. Voi olla, että jossain vaiheessa on edessä paluu vanhaan...


Satutko Cityssä chattailemaan?
Epailija

Posts: 5,636

#167 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Summerblink:

Satutko Cityssä chattailemaan?



Sielläkin on tullut chatittua tällä nykyisellä nickillä; nurkkiksessa lähinnä. Toviin en siellä ole kuitenkaan käynyt.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#168 • • ALIEN Guest
en tunne olevani tältä planeetalta... *vink**nauru**hih*
MaSari

Posts: 1,986

#169 • • MaSari space jammer
MIstäkö tullu?

Kun esittelen itteni ja sanon et ”mä oon sari” niin jostain ihmeen kumman syystä ihmiset kuulee sen aina ”ai masari?” *nauru* Jos et usko, kokeile ite *vink*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#170 • • valona Guest
Nikki on pitkän kehitystyön tulos keksiä mauttomin, munattomin ja vähiten omaperäinen nickname. Hyvin oon onnistunut, olen ylpeä.

Jotain mukamas oikeista taustatiedoista tietävä olkoon hiljaa.
UzU

Posts: 2,361

#171 • • UzU [33100]
Oikeasta nimestäni Juhasta käytettiin kotonani versiota Jusu.. jonka sitten silloin 3v pikkuveljeni lausui usu. 3 kirjaiminen nimi sopi hyvin silloin kaikkien kolikkopelien yms listoille ja hetken kuluttua nimi oli muodossa UzU... nimen omaan isoilla U-kirjaimilla :D
Aikaa tästä kaikesta on reilu 7 vuotta...

Nykyään minusta käytetään UzU nimeä myös irl. Juha on niin tavis nimi että olen vain tyytyväinen ettei sotkeennu muihin.. Tosin saa kyllä aina tavata pari kertaa kun esittelee itsensä UzUna :D

[muokattu 14.8.2003 21:35]
ella_

Posts: 1,329

#172 • • ella_
pienenä en osannut elisaa lausua niin musta tuli ella ja se on vakiintunut kaikkien käyttöön.. laiskana tyttönä en nickiä sen pahemmin jaksanut miettiä ni olin sitten ella, alaviivalla varustettuna kun pelkkä ella on aina varattu..

olipas jännää *pelle*

--
Elementary, my dear.

Everes

Posts: 184

#173 • • Everes
Itse en alunperin oikeen tietäny et minkälaisen nickin haluisin itelleni ja kävin kattelemassa sellaselta kreikkalais/antiikkinimi-sivulta nimiä ja everes tuntu vaan hyvältä nimeltä, johon ois aika vaikee kyllästyä ku se on niin mystinen tjsp... juu. nickit on hyvä olla. on ne ainaki parempia ku numerot tms *slurps*

[muokattu 14.8.2003 19:42]

--
living in irresponsible selibacy

blade

Posts: 484

#174 • • blade Otus.
Mistälie.*pahis*

--
Energy.

NextAce

Posts: 2,505

#175 • • NextAce Alienated
Oli kauheen vaikee kyl keksii hyvää nickiä..Sit vaan jotenkin tuli keksittyy tommonen tyhmä*iloinen*

--
-Alienation-

-----

lillu

Posts: 117

#176 • • lillu Superlillu!
kaikki alko vaan yhtäkkiä kutsua mua lilluks :D olihan se sit pakko ottaa omaankin käyttöön *piis*
-P

Posts: 4,972

#177 • • -P
oma nickini on ollut jo käytössä 3v. Se alunperin tulee Buffy the Vampire Slayer nimisestä tv-ohjelmasta. Buffylla oli vampyyri poikaystävä nimeltään Angel(us) ja päätin sitten siitä sen nappasta koska vampyrismi kiehtoo aikalailla, ja se vaan tuntui khuulilta ^___^'

alt. nickinä käytän Saelvaril, enimmäkseen tullut kun BG:tä, IWD:tä ja NWN:nää pelaillut*hymy*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

India

Posts: 475

#178 • • India
Se on vaan tarttunu jostain mieleen.. aikasempi nicini on nyt tyttäreni nimenä, joten oli hiukan pakko vaihtaa...

Mutta eikö kuulostaisikin ihanalta Lila India? nimenä siis.. tai noh, ehkei se ihan suomalaisiin istu...*justjoo*
ravec

Posts: 1,102

#179 • • ravec
ravec tulee, siitä:

Että -95 kun Hartikan Pasi sanoi Kiipulan Ammattioppilaitoksen asuntolassa,
muutaman hektisen kuukauden jälkeen....että toi sun koneenshan on oikea
Rave Center....
”aina päällä tuudittamassa meidät hulluun fiilariin”
videoista tuli ripattia, meni koneeseen ja tuli ulos styrkistä.

Koneen nimeksi tuli RaveCenter.

-97 multimediaa opiskellessa tein Hotmail tunnuksen joka oli Magic The Gathering korteista tuttu manaflare
ja sillioinen kissin chatti oli kiva/ihana, niin piti tehdä toinen tunnus joka olisi jykevämpi.
Samaan aikaan syntyi [email protected], lyhenteenä koneestani.
Siihen aikaan tein kaiken rave kulttuurin nimissä.... opinnäytetyöt ja muut vapaat harjoitukset.

Sitten ravec on ollut enemmän tai vähemmän esillä,
nyt nickkiin on ilmestyneet tavuviivat.....se oli Marko Soinin ansiota joka sai uudet käyntikortit näyttämään hyvältä.....joten -ravec- on se juttu.

Anteeksi perinpohjaisuuteni...

ps. muita kutsumia on Jones, Rawekki, Kajaani, Äijä, Setä, mummi kutsuu Jompaks...*hih*

[muokattu 14.8.2003 21:53]
Goddess Lakshmi

Posts: 119

#180 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
Jostain kumman syystä mua alettiin heti ihan 1-vuotiaana sanoon Ninniksi. Myöhemmin vaan muutin viimisen kirjaimen y:ksi, mut nimi lausutaan edelleen niinku ennenkin *vink*