nickit

511 posts, 26 pages, 217,510 views

Dementation

Posts: 2,892

#361 • • Dementation wednesday?

Juhgu:
Mitä niillä 286:sta edeltävillä koneilla kotikäyttäjä edes teki?



Mutsi oli toimistotyöläinen jo sillon ja sai työpaikan kautta sellaisen...
Mutta eipä sillä ihmeempiä tehnyt... Enemmän pelaamiseen pop oli
aikoinaan commodore 64 ja nintendo 8 bit "kenkälaatikko"


PS. Mutta kyllä lerput oli silti hienoja...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juhgu

Posts: 7,921

#362 • • Juhgu Virnistelijä

Dementation:
---
Mutsi oli toimistotyöläinen jo sillon ja sai työpaikan kautta sellaisen...
Mutta eipä sillä ihmeempiä tehnyt


Eli mitä? Oliko siinä joku edit.exen kaltainen tekstinkäsittelyohjelma? :)

PS. Mutta kyllä lerput oli silti hienoja...


On edelleen tuolla kaapissa komeilemassa *hymy*. Pelit piti noille hakea aina naapurissa asuvalta kaverilta, kun meidän 286:ssa oli vain lerppuasema ja niillä lerppu- ja korppuasema, omg luksus!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dementation

Posts: 2,892

#363 • • Dementation wednesday?

Juhgu:
Eli mitä? Oliko siinä joku edit.exen kaltainen tekstinkäsittelyohjelma? :)


Jotain sen suuntaista... Jotain papereita se sillä teki.


On edelleen tuolla kaapissa komeilemassa *hymy*. Pelit piti noille hakea aina naapurissa asuvalta kaverilta, kun meidän 286:ssa oli vain lerppuasema ja niillä lerppu- ja korppuasema, omg luksus!



Todellinen luksus... *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

diezel

Posts: 430

#364 • • diezel -
Kai oman nickin ehkä paremminkin olsii voinut valita. Joskus vaihdoin sähköpostiosoitetta tai rekisteröidyin jollekin random-boardille ja joku nimi piti äkkiä keksiä ja sitten tollainen tuli mieleen ja z s:n tilalle ettei tulisi assosiaatiota siihen vaatemerkkiin, vaikka onhan toi vähän teinix.

No kai ihan hyvä valinta kun Googlen kuvahaulla löytyi samanlainen söpöliini jonkun naisen (?) haarojen välissä:*iloinen*
www.berner-sennen.nl/diezel_bij_ilse.JPG
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#365 • • Edited Aziz Combat Fighter

sts:
---
JussiS:
Onneks noihin aikoihin ei enää tarvii palata.

---


Kyl mä bbs:t ottaisin takas :) olis ainaki vähemmä idiootteja, ku modeemi/telnet yhteyden luonti on aika hyvä idiootti filtteri ;)



Tru dat! Sen nyypiöasteen ylittää jo viimeistään siinä vaiheessa ku alkaa itte duunaa term4:seen ZyXelin AT-inittikomentoa et pääsee ees liikkeelle. Joo ja se ei ollu ATZ.

(Ekassa termiksessa ei ollu ees puhelinluetteloa vaan ne oli lapulla pöydällä ja sit ATDT8882925 ja rukoilua)

Niinjoo, vanhoja nikkejä oli aikoinaan aika liuta; jotain ihme settiä.. Shadowdancer tais olla se eka ja sit Engine pitkään ja sit Analogia ja nykyään ihan vaan Ana ku mua sanotaan kuitenki anaks vaik vaihtasin nimeni Seppo-Einariks.
vaavu

Posts: 1,324

#366 • • vaavu vara-vana
Mä olen ollut vaavu niin kauan kuin muistia riittää taaksepäin. Ehkä mun oikea nimi (varvana) oli sen verran kankea, että vanhemmat ja muut perheenjäsenet jalostivat nopeasti jonkun lempinimen käyttöön. Mitä ilmeisemmin sanan taustalla on sekä mun oikea nimi että silloinen ikä (vaavu on triviaalisti anagrammi sanasta vauva).

Tällä hetkellä käytän nimeä vaavu oikeastaan kaikkialla muualla paitsi töissä. (Tosin jotkut luulevat, että se on pelkästään joku hauska irc-nick. Ehkä se on lempinimenä niin typerän kuuloinen, että kukaan ei usko sitä käytettävän ihan muutenkin.)

Jossain vaiheessa pitänee varmaan siirtyä käyttämään oikeatakin nimeä elämässä, koska vaavu on aika lapsenomainen nimi. Jotenkin vaikea kuvitella keski-ikäistä naista nimeltä vaavu... ;)
sts

Posts: 7,969

#367 • • sts Sama pyynti aitta!

vaavu:
-clips-



Must toi vaavu on vallanmainio ku oma puhevikani vääntää sen kuitenki toho suuntaan jos varvana koitan sanoa :P
nomic

Posts: 4,120

#368 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Juhgu:
---
Mitä niillä 286:sta edeltävillä koneilla kotikäyttäjä edes teki?


haaveili, että liero olisi toiminut täysillä tehoilla pätkimättä :)
Ova

Posts: 220

#369 • • Ova
Oma nickini tulee sukunimeni alusta.. Junnuna kun pelasin fudista, niin meidän jengissä oli muumata muukin Sami, niin valmentajani alkoi kutsumaan minua tolla Ova nimellä ja siitä asti se on sit kulkenut mukana..

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

mureena

Posts: 112

#370 • • mureena suppa greg numbah wan
no mä oon pitkä, laiha ja mulla on terävät kulmahampaat. ja sukellan. siispä mureena.
faarao

Posts: 279

#371 • • faarao DramaQueen
Tuulesta temmattu *joo*
karwa

Posts: 34

#372 • • karwa
toi on tullu ku joskus 10v:n yhen frendin kaa pelattii tietsikkaa ja sit piti laittaa joku nicki nii hetken mietinnän jälkeen tuli kirjoitettuu "jannekarva" niinpä sitten frendi repäs siit ton jannen pois ja alko kutsuu karvaks ja sen jälkeen kaikki alkanee sanoo karwaks...pitäs vissii vaihtaa nimeks toi Karwa ku ei mua aina tunneta oikeel nimel....nonii turha tieto *grr*
NiMo

Posts: 483

#373 • • NiMo PolkkaPuppe
piti keksiä nicki irkkiin, ja selailin koneen käynnistä-valikkoa. yhden codecin nimi on Nimo (Codec pack). ja siitä vähän vääntelemällä sain oman nickin. *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Coon--

Posts: 640

#374 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Ei jaksa lukea mistä kukakin on nimensä kehittänyt, kaipa niillekkin on omat pienet ja kivat syntytarinat mutta 20 sivua sitä *poks*
Miettikääs, Coon ... voisko olla niinku sanasta Rac_Coon_?
Mä en tiedä mistä tää tulee, pesukarhu on kai vaan niin kiva eläin, ja jonkun mielestä tosi irstas? *ding* ja kleptomaaninen *iihhih*
sapeli

Posts: 11,768

#375 • • sapeli jokukukamikä?

Coon:
Miettikääs, Coon ... voisko olla niinku sanasta Rac_Coon_?



Aiku mä luulin että se tulee sanasta Co_Coon *hih* No ei vaines *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

soulsaw

Posts: 444

#376 • • soulsaw 1.0
Jouduin vaihtaa omaa nickiäni vähän aikaa sitten (aikaisempi zatech oli za(ven. for something) ja tech(technology/techno)), koska joku afrikkalainen design yritys oli ottanut nickini nimekseen *nyyh* tykkäsin paljon edellisestä *uuh* .....

NYKYINEN:
Olen hengaillut IRC kanavalla EF netiss, jossa ihmiset tykkää atmospheric dnb:stä.
Sitten yks tyyppi nähtyään kuviani sanoi, että näytän atmo punkilt. *hihu*

Alunperin olinkin AtmoPunk ja sitten vain lyhensin klubbarissa AP:ks. IRC:issä olen kuitenkin vieläkin AtmoPunk. *hih*

--
_____

Neko

Posts: 943

#377 • • Neko No äläpä kerro enempää
Neko on japania, ja tarkoittaa kissaa. Kissaihmisenä, ja japaninkieltä opiskelleena, ja Japanin kultuurista kiinnostuneena sopiva nicki minulle *hymy*
Avatar
#378 • • Julius Guest
lydok on lyhenne sanasta lydokane joka kuulemani mukaan on maailman vahvin kipulääke...
Anny

Posts: 666

#379 • • Edited Anny Hurricane-Munster
Puhumaan opittuani annoin itselleni nimen tai lempinimen Anni kun en osannut oikeaa nimeäni sanoa (lieneekö liian pitkä pikkutytön suuhun). Siitä se on sitten jäänyt ja muokkautunut ko. nickiksi.. Siviilissä käytetään silti ihan Annia...

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde