nickit

511 posts, 26 pages, 217,024 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#401 • • Lost-Soul los pallos

neppu*, 9.4.2005 15:30:
Oikee nimi on Henrietta, ja koska kukaan ei jaksa sitä sanoa....


Mulla oli yhessä duunissa pomona Henrietta ja sitä kutsuttiin Henkka nimellä. (tuli vaan jostain mieleen)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Indigo

Posts: 918

#402 • • Indigo
Luontainen pakkomielteeni siniseen toteutui nimeäkin valitessa aikoinaan. Väreistä yhä se kiehtovin ja ihmeellisin - TJEU lauttasaaren vesitorni yöllä *vink*
Placeboman

Posts: 142

#403 • • Placeboman
Jahman tulee siitä kun Rastat kutsuvat Jumalaa Jah:ksi,ja minulle ovat kolahtaneet jotkut puolet heidän ideologiastaan,niin olen sitten Jahman ( Jumalanmies )......plus että se vaan saundasi hyvälle......*hih*

--
Don´t forget to be the way you are......

Fresia

Posts: 764

#404 • • Fresia vähän outo
Taisin joskus pari vuotta sitten katsella kasvien erikielisiä nimiä ja silmään osu fresia. Palveli ensin ihan vaan mailiosoitteena, mutta osoittautui hyväksi nimeksi tännekin *nauru*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

shaderna

Posts: 157

#405 • • shaderna
oikee nimi Shady, siit shaderna

--
just tryin` not to give a fuck

Chatte

Posts: 4,085

#406 • • Chatte Team Teknolipat :)
Olen aina oikeastaan Chatte joka paikassa, minne täytyy rekisteröityä. Olen varsin mieltynyt nickiini. Mistähän sen alun perin olen keksinyt ottaa käyttööni... hmm.

Noh, chatte on mm. tyttökissa ranskaksi... toki se on jotain vähän muutakin, ja se tästä nickistä tekee entistä paremman. *muhaha*

No juu, mutta Chatte on varsin käyttökelpoinen nicki kyllä; lyhyt, helppo muistaa, kaunis kirjoitusasultaan että lausuttuna. Lisäksi se ei ole koskaan missään vielä käytössä, kuten monet tavalliset lempinimet ja nickit. Käyttäisin mielelläni omaa nimeäni, Tanjaa tai vaikkapa Tatjanaa, mutta ne on aina jo käytössä joka paikassa

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#407 • • Aziz Combat Fighter

Indigo, 9.4.2005 15:41:
Luontainen pakkomielteeni siniseen toteutui nimeäkin valitessa aikoinaan. Väreistä yhä se kiehtovin ja ihmeellisin - TJEU lauttasaaren vesitorni yöllä *vink*



Tai ihminen ku sitä kuristaa!!!
Trixie

Posts: 1,342

#408 • • Trixie
No mie ku oon sellai heppatyttö ni nicci juontaa yhden edesmenneen kauniin pollen nimestä*hymy*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#409 • • Iceman Guest
Kavereiden kans jatkoilla muistaakseni joulukuun -04 Rusheista tms... ja hieman väsyneenä piti keksiä jotain tekemistä joten ystävälliset ystäväni ohjasivat minut klubbariin ja auttoivat rekkaroitumaan... noh tuli aika valita nimi... ja ei kyllä harmainta hajuakaan mistä tuo nimi edes juolahti mieleen?!? *ding* Aikaisemmin olin käyttänyt aina nime MadMac mutta en tiedä miksi en sitä tänne laittanut ja nyt se onkin jo poistunut käytöstä kokonaan...

Uudenvuoden rusheihin siiten päätin keksiä jotain kivaa asustetta ja Iceman nickistä sain "pikkuisen" kipinän *nauru* Nyttemmin onkin juttu hieman paisunut ja olen kyllä tyytyväinen tuohon hetkeen jolloin aivot olivat lähes nollilla ja ensimmäiseksi löi sormeni nakuttamaan nimen Iceman... *iloinen*

Siitä alkoi jäämiehen tarina...kuka tietää mihin se päättyy??? *nauru*
Turan Palloseura

Posts: 562

#410 • • Turan Palloseura LU
mun nicki tulee luonnollisesti sanoista:

Tavallaan Uskollinen ja Rakastettavan Aneeminen Navigoija
Cremo

Posts: 117

#411 • • Cremo sinkku
Cremo nickkin keksin joskus silloin kun pelailin Jippiin Pasimaailmassa. En oikeastaa itse kovintarkkaan muista mistä sen otin. Tais olla sanakirjasta extemporeen. Eli avasin sanakirjan ja katselin sanoja ja sattu kohdalleen Cremo ja - ajattelin, että tuo kuulostaa hyvältä - noh sitten päätin ottaa sen käyttöön. Myöhemmin sitten kirjotin hakupalvelimeen ja katoin mitäs löytyy sanalla Cremo. Sieltä löytyi vaikka mitä, mutta yks jäi mieleen ja se oli joku Sveitsiläinen maito, voi ja juusto firma, jonka nimi oli Cremo. Tietenkin lähellä samaa sanaa tarkoittavaa on créme, joka tulee ranskasta, joka tarkoittaa kermaa. Noh tossa oli pieni info nickistä Cremo. *hih*
extramppa

Posts: 217

#412 • • extramppa hengailija
Ennen vanhaan mentiin bileissä tramppa på läpi lattian ja jaksoi polkata alusta loppuun ja jatkotkin vielä sekä heiluntaa jatkojen jatkoilla. Nyt kun ei enää jalka nouse entiseen malliin, niin nimeksi tuli ex-tramppa, väliviiva jäi turhana pois.
MfLI

Posts: 502

#413 • • MfLI www.SoundChilds.net
MfLI = Mike from Long Island. Aikanaan junnumpana oltiin vikittelemässä "Svenska Tjejer i Bostad", ja niihin ei uponnut mun Suomensveduni, joka kuulemma oli jostain 1800-luvulta. Joten koska oltiin tultu veneellä satamaan jenkkilipun alla niin ajattelin et what the... ja peitetarina oli sen jälkeen senkinverran hype, et oltiin muka purjehdittu rapakon takaa suoraan Ruotsin länsirannikolle (33 jalkasella Dehlerillä... lol) Ne kaikki uskoi sen mun kohdallani, mutta ei mun frendini, joka oli todella jenkki (sen skandinaaviaksentin kuulemma kuuli selvästi:D). Muutamia aika hillittömiä sessioita oli.

Ne jotka pelaavat tennistä ehkä tietää Bostadin, koska Swedish Open pelataan siellä. Oltiin itse just silloin paikalla. Meno on vähän niinku Hangon Regatassa: Mitä? Onks täällä jotkut tennisskabat?? Nejnej... Party-party... Ja kyllä Svedut sen osaa! Erittäin suositeltavaa, jos haluaa vähän luxusta elämään.

=M=
Avatar
#414 • • Ketku Guest
Kukaan ei halua tietää...*juonittel*
Enkä kyllä jaksais kellekkään edes kertoa, tylsä juttu.....*hahjust*
Lenita

Posts: 1,423

#415 • • Lenita

turan, 24.4.2005 10:36:
mun nicki tulee luonnollisesti sanoista:

Tavallaan Uskollinen ja Rakastettavan Aneeminen Navigoija



Haha, urpo *nauru*

Mun nicki tulee siitä et en kestä tennissukkia.

--
^_____________^

Snaggo

Posts: 1,147

#416 • • Snaggo ;__;
Joskus aikoinani minulla oli graffiti-harrastus. olin jo käynyt läpi muutamia tägejä, ja huomannut että ne olivat jo käytössä. Sitten joskus ihan vain kotona istuessani mieleeni tupsahti sana "Snag". se kuullosti mahtavalta. Aloin käytää sitä kaikkialla ;)
Snaggoksi se muuttui vissiin silloin kun olin rekisteröitymässä johonkin NHL2003-pelin-juttuun, ja "Snag" oli jo varattu.
Jossain vaiheessa sain ihan sairaat hahaa-fiilikset kun luin englannin-sanakirjasta mitä snag tarkoittaa: "Tynkä, Uppotukki, Este, Pölliä mm. mm." :)
australiaksi snag tarkoittaa nakkikioskia.mieti sitten mistä suomi repäisee slangisanojaan.

--
bojoing.

sune

Posts: 2,096

#417 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Olen nickillä sune koska mua kutsutaan muutenki sillä nimellä. Oon sen vääntäny ite nimestä susanne joskus 3-4 vuotiaana. *hihu**grr*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#418 • • sakk303 Guest
no mu nimi on Sakke ja sit mä tykkään kolkkisoundeista ja mun mielestä TB-303 on yks maailman ihastuttavimmista soittimista niin siks moon sakk303 *joo*
Dr. SYKErö

Posts: 141

#419 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
joo no kaverit nimitti josku aikanaan ku asuttiin kommuunissa *voi niitä aikoja* *nauru*
ja syytähän voi jokain miettiä itse *muhaha*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Pablo :D

Posts: 81

#420 • • Pablo :D miero
Mä oon hullu, mutta jokin pitää mua kasassa ihmeen kaupalla --->lunity
tossahan vois kikkailla isoilla ja pienillä kirjaimilla mutta kun ei jaksa painaa sitä shiftiä kun se on niiiiin kaukana... ja se on vaan vuosien saatossa tommoseksi jäänyt....

--
_______________________________________________________
Kauimmaksi kuljetaan silloin, kun ei enää tiedetä, minne kuljetaan.