nickit

511 posts, 26 pages, 216,336 views

Lumikki

Posts: 16

#421 • • Lumikki .väläys.
*iloinen* kolmas nimeni.

--
.miau mafia.

boldy

Posts: 98

#422 • • boldy Ectoplasmic Byproduct
Kaverit koulus nimesi koska hiustyyli on niukka. Onneks eivät kuitenkaan sanoneet "baldy" *vink*
KooKie

Posts: 4,338

#423 • • KooKie aka. Petress Pan
Kaikki aina heittää keksi -läppää mun nikistä, mutta tää tulee ihan siitä, että yks jenkkipoika (ihanin) kutsui aikoinaan mua Kookieks, millä se tarkotti sekopäätä. Eli hakee luonnekuvausta. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#424 • • Aziz Combat Fighter

KooKie, 22.5.2005 22:41:
Kaikki aina heittää keksi -läppää mun nikistä, mutta tää tulee ihan siitä, että yks jenkkipoika (ihanin) kutsui aikoinaan mua Kookieks, millä se tarkotti sekopäätä. Eli hakee luonnekuvausta. *nauru*



Miten se lausu ton ison K'n keskellä sanaa? :)
KooKie

Posts: 4,338

#425 • • KooKie aka. Petress Pan

Ana-5000, 22.5.2005 22:46:
---
Miten se lausu ton ison K'n keskellä sanaa? :)



Äh, tää on vaan estetiikkaa... *justjoo* *hihu*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ee102

Posts: 775

#426 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Päätinpä justiin vaihtaa nickiä. Entinen oli ee102 ja tavallaan se oon yhä minä. Mietin kaikkia nickejä, mutta en halunnu luopua tosta ee102-aiheesta niin oon siis nykysin tartrazine eli E102 (suomeksi tartrantsiini, tartratsiini). Se on lisäaine - atsoväri - joka saattaa aiheuttaa mm. lapsille ylivilkkautta ja ärsyyntyneisyyttä. *pahis**muhaha*
noena

Posts: 3,138

#427 • • noena first breath after coma
Elinasta otin kolmevuotiaana li:n pois ja siitä tuli Ena ja oon siitä lähtien ollu Ena. Ihan aluksi ku tänne kirjauduin, niin olin aerasi. En kyllä yhtään tiedä että mistä sen olen repäissyt..*ding*
Ja noena tuli yhden kännäysreissun aikan, kun kaverit koko ajan kyseli, että no ena? miten menee? no ena, mitä kuuluu? Etc. niin aerasi muuttui sitten noenaksi. Eikä noena hassummaltakaan kuulosta ja helpommin sen humalassakin sanoo kuin aerasin *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

koo

Posts: 379

#429 • • koo
koo niinkuin Kaisa.

--
Backstagella on paratiisi.

clupipeipe

Posts: 323

#431 • • clupipeipe
Silkkaa itseironiaa *muhaha*
Temazepam

Posts: 246

#432 • • Temazepam Forever N00B
Ensin oli Temaka, joka kävi tylsäksi nimestä väännetyksi käännetyksi nikiksi ja siitä oli monen monta versoa (Desmaca, Agameth jne)...
Sittenpä muistin Lääkehoidon opinnoista, että on olemassa vaikuttava-aine nimeltä Tematsepaami (löytyy esim. Tenoxista). Yleisimmin käytetty nukahtamisvaikeuksiin, tilapäiseen ahdistuneisuuteen ja jännittyneisyyteen. Mikä ettei siis; olen tylsää seuraa (nukahtelua), mutta saatan tarvittaessa lievittää toisten ahdistuneisuutta ja jännitystä (hyvä kuuntelija) *pus*
Loppusilauksena väännetty englanniksi -> Temazepam

--
-Your Lordy Mistress-

Charlotte

Posts: 303

#434 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Mulla ei ole mitään erikoista/mielenkiintoista tai edes hauskaa tarinaa mun nickistä.
Charlotte on mun kolmas nimi ja se on mun mielestä myös kaunis nimi. Rekisteröityessäni en keksinyt muutakaan. Jälkeen päin on tuntunut vähän tyhmältä ruveta sitä enää muuttamaankaan.
Sir Paramount

Posts: 383

#435 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
perusvääntö kahdesta lempinimestä: Tapsa + Fabio = Fabsa. How clever. *piis*

--
Suits you, Sir!

tavan

Posts: 39

#436 • • tavan right.

Chatte, 21.4.2005 20:56:
Olen aina oikeastaan Chatte joka paikassa, minne täytyy rekisteröityä. Olen varsin mieltynyt nickiini. Mistähän sen alun perin olen keksinyt ottaa käyttööni... hmm.

Noh, chatte on mm. tyttökissa ranskaksi... toki se on jotain vähän muutakin, ja se tästä nickistä tekee entistä paremman. *muhaha*


Alkoikin jo muistua yläaste aikojen ranskan tunnit mieleen *vink**nauru*
Kriss G

Posts: 1,492

#437 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ihan ite omasta nimestä joskus väänsin. Kristian = Kriss, Gylden = G toi ylimääränen ässä vaan näytti hienommalta kirjoitettuna.

--
DESTROY ALL HIPPIES

deena

Posts: 276

#438 • • deena tenukeppi
Joku kaveri keksi laittaa kännyynsä aikoja sitte Deena miun kohalle.
Deena kuulostaa vähän Tiinalta. *hymy*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

malishousu

Posts: 182

#439 • • malishousu Dr. Philth

astaroth, 13.7.2004 00:31:
Vanhoissa klassisissa Ultima-tietokonepelisarjan kolmannessa osassa oli nickini niminen pahisnoita, jonka nimi kuulosti aina korvaani jotenkin ”viileeltä”.



Astaroth on alunperin foenikialaisen lihallisuuden ja irstauden jumalattaren nimi.

...Murkku tosin asiasta joskus mainitessani kerto että oot sellanen *hymy*

Njoo, oma nicki tuli sanasta dismal, olin rekisteröityessäni angstin kourissa (gothic menoa ja silleen) s vaihtu zetaan teinix-ironian takia ja myöhemmin i vaan hävis jonnekkin *ding*

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

Avatar
#440 • • astaroth Guest

Dzmal, 6.7.2005 18:21:
Astaroth on alunperin foenikialaisen lihallisuuden ja irstauden jumalattaren nimi.

...Murkku tosin asiasta joskus mainitessani kerto että oot sellanen *hymy*


ai jaahas... *nauru*