nickit

511 posts, 26 pages, 216,259 views

discopöllö

Posts: 128

#441 • • discopöllö Bijou
Pojjaat täältä kaupalta kutsuu mua aina discopöllöksi kun ollaan/ollaan lähdössä bileisiin ja olen panostanut itteeni. Läppä taisi lähteä alunperin sellasesta kiksukarvapaidasta, aina kun se oli päällä niin pojat huhuili pöllöhuhuilua kiusatakseen ja kutsu kuinka ollakaan huuhkajaksi :) Toi discopöllö on kyllä miellyttävämpi!

Siitä se, tosin voisin yhtä hyvin olla kasiilikin. Se vaan on ihan toisenlainen tarina.

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

mrpiglet

Posts: 34

#442 • • mrpiglet
Tämä nikki taitaa tasan olla täällä ja Americas Armyä pelatessa. Tunnetaan varmasti enemmänkin nasu nimellä, joka sitten juontaa taas juurensa siihen kuin aikoinaan tuli väännettyä Quakea oikein urakalla.

Miksi sitten valitsen omalaatuisen ja pelokkaan possun, Nalle Puhin parhaan kaverin, moiseen kysymykseen ei tänä päivänäkään ole mitään yksiselitteistä vastausta.
Avatar
#443 • • gnomex Guest
Gnome - maahinen, menninkäinen
Nomex - kevyt ja palamaton kuitu

= Gnomex

*nauru*
YuuricaZ

Posts: 358

#444 • • YuuricaZ
mulla se tulee ihan puhtaasti omasta nimestä ja juurikasvusta joka mulla on usein havaittavissa...kyllä kavereilla leikkaa*iloinen*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Saarre

Posts: 1,151

#445 • • Saarre
wiruz ei varmaan pohjaudu mistään.. sgidimpänä vaan jotain viileetä piti keksiä.. jotta pysty pätemään mbnetin purkissa =).
"dj-alias" SaaRRe.. taas pohjautuu sukunimestä Saarelainen.

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jocular

Posts: 1,359

#446 • • Jocular Janni
jocular = leikkisä

jocuruz = jocular ja wiruz *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Saarre

Posts: 1,151

#447 • • Saarre

Jocular, 11.7.2005 17:39:
jocular = leikkisä

jocuruz = jocular ja wiruz *nauru*



jocular ja wiruz miinus lär & wi -> *känni*

--
*tähti* Full hearts cant lose

5thSaint

Posts: 221

#448 • • 5thSaint
Nicki oli alunperin TheSaint joka tuli kun olin jotain 10v ja yks talvinen ilta lähdin kaverilta kämpille, polulta kaverin talon edessä näin lumen seassa jotain mustaa, se oli lompakko. Lompakko kuului henkkareiden perusteella tummaihoiselle miehelle. Päätin viedä sitten lompakon kaverilleni koska oli luontevaa että lompakon omistaja asioisi talossa. Kotiin mentyäni kerroin löydöstäni Isälleni joka kysyi sitten omistajan nimeä. Sattui että isä tunsi meidän talossa asuvia tummaihoisia miehiä ja oli väleissä heidän kanssa. Kävin hakemassa lompakon kaveriltani ja isä kävi kysymässä tutuiltaan oliko heillä lompakko kadoksissa. Kun omistaja tuli sitten hakemaan lompakkoansa, hän kiitti isääni, no isä sanoi ettei hän löytänyt lompakkoa vaan poika. Mies katsoi mua hetken, polvistui, teki katolilaisen ristinmerkin rintaansa ja sanoi: "The Saint".
Miehen kaikki tärkeät asiakirjat ja kortit olivat lompakossa, oleskeluluvasta lähtien ja tapaus tapahtui 90-luvun alkupuolella jolloin byrokratia hässäkkä oli vielä vaikeampaa maahanmuuttajille.
Mikä tekee tapauksesta mielenkiintoisen niin vuosia myöhemmin selvänäkijä kertoi miehen palanneen opiskelujen päätyttyä takaisin kotimaahansa jossa oli jonkin asteinen sota käynnissä ja että mies oli kuollut väkivaltaisesti siellä ja palannut mulle suojelusenkeliksi kuolemansa jälkeen. Selvänäkijä ei tiennyt aiemmin tapauksesta.

"5th" etuliite tulee siitä että ymmärtääkseni katolilaisessa uskonnossa on 4 pääpyhimystä...

--
You go hard!? We go harder!!

Khimaira

Posts: 36

#449 • • Edited Khimaira Diagnoosi=Mahdoton tapaus
Ihan alkuun oli happyhaltya joko kyseisen levyn mukaan tai artistin*blush*Tykkäsin vaan nimestä...Siinä kaikki.Nykynen nikki tulee antiikin kreikasta,vai oliko rooma kyseessä*täh*Mut löytyy myös leffasta "MI 2"(ei mib)Sellanen hassu hirviö kuvaa mua kuitenkin niin hyvin,että...*nauru*
mr. aspen

Posts: 12

#450 • • mr. aspen just a boy...
niinkin tylsä tarina, kuin että sukunimi on Haapanen ja haapa on englanniksi aspen...

--
party... If you want it, you better work for it!

tomii

Posts: 3,594

#451 • • tomii kallion herttua
Tulee yhdestä mun monista "taiteilijanimistä", eli Tomii Kokuki *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Caisa

Posts: 23

#452 • • Caisa
Tuli siitä kun joskus Sunnuntai-Maanantai välisenä yönä katseltiin Kill Billiä. Niillähän on ammattitappajilla kaikilla über dangerous käärmenimet, ja minä kun kannatan paljon enemmän tämmöstä peace-meininkiä olin tokaissu et mie oisin vaskitsa, maailman lunkein matelija....
Aleks G

Posts: 284

#453 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
eiköhän jstn pikkubroidin vanhasta Calibrasta,ku valokuvia selailtii..
se oli aika hieno,yllätys! punainen.
pietari

Posts: 337

#454 • • Edited pietari -..-
monien "mikä se sun nickis olikaan? miten se kirjoitetaan?" -kyselyiden jälkeen päätin ruveta käyttää sitä nimee mil äiti on kutsunut jo jonkun vuoden.. varsinkin kun se tuntu oleen aika monessa paikassa täysin käyttämätön silloin...

edit: typoja

--
...umdah...

0-scar

Posts: 760

#455 • • 0-scar Team Teknolipat :)
0skari -> Oscar -> O-scar

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

tuisku

Posts: 256

#456 • • tuisku tomboy girleygirl
Joku on mua joskus tuiskuksi sanonut, liittyen varmaan mun sukunimeen joka on vähän sinnepäin.. *hihu*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

mikey

Posts: 161

#457 • • mikey mielenterveys horjuva
ei se sen kummempaa oikee ollu...
Mika-Mike joka on vähä ehkä jopa liian tavalline
nii siihe sit piti viä lisätä jotai, niin synty mikey...
ei mitenkää erikoista mut kuitenki.

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Encoder

Posts: 310

#458 • • Encoder Kofeinisti
Quake kakkosta pelasin joskus vuoden 1998 tienoilla aluksi Enforcer-nickillä, kunnes joku typotti sen Encoderiksi. Siitä lähtien käytössä.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#459 • • Hitchhiker
Ite en omista ajokorttia joten joudun aina "pummaamaan" kyydin, josta sitten eräs kaveri rupesi kutsumumaan Hitchhikeriksi. Siitä tuo nimi *joo*
Fredrika

Posts: 1

#460 • • Fredrika
Oikea nimeni on Riikka. Riikka taas tulee nimestä Fredrika joka on originaali versio. Fredrika kuulostaa mukavammalta kuin oma aito.

--
"Se, että emme uskalla, ei johdu siitä, että asiat ovat vaikeita. Asiat ovat vaikeita siksi, että emme uskalla."