nickit

511 posts, 26 pages, 215,900 views

kinderi

Posts: 1,783

#481 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
..Kind,kinder = kiltti ja kiltimpi englannissa, lapsi ja lapset saksassa..
Eli siis tulee aika pitkälti ihan omasta luonteesta, oon ainakin joskus kiltti ja tottakai jopa ärsyttävän lapsellinen sillon tällön *lmao*
Lisänä viel se et oon hyvin lapsirakas ja hei, on ne kinder-munatki hyviä *nauru*

..Eräs ihana poika järkeili mulle kinderin joskus nimeks ja aloin sitä sitten käyttään yleisemminkin *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jocular

Posts: 1,359

#482 • • Jocular Janni
Ensin oli Janni, sit oli Curler ja nyt on Jocular. Suoraan sanakirjasta tökkäsemällä, englantia, leikkisä. Nicki ollu jo vuosia.. ehkä 6 vuotta?


Muutenki aina puhun netissä mitä mieleen juolahtaa

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

RiD

Posts: 2,817

#483 • • RiD Nukemi
Meitsi hakkas kyrvällä näppistä ja kävi näin.

aikuisten oikeesti alotin joskus ultima onlinen joku 10-12vuotta sitten nimellä Riddl3r ja siitä se lähti

--
*super* *possu*

Muhvi-

Posts: 303

#484 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Olin joskus ala-asteella ylipainoinen ja rakastin uimista. :D

Sitten perhetuttavien poika keksi jonkun jutun, että "vesieläin muhvit vaa mylvii vedessä"
Siitä se jäi, siis tosi oudosta jututsta.

Muhvit kai on oikeesti niinkus jonkin moisia muttereita tjsp. :D

Nyt oon laiha ja palelen vedessä. :P

--
It was once my life - it was my life at one time.

aaaaaaaa

Posts: 178

#485 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Stella musta vaan on nätti nimi ja tarkoittaa tähteä, siksi tähti vielä tuossa edessä. Nykyään tosin aika yllättävän monella pikkulapsella nimi on Stella joten mun tytöstä ei varmaan sit tuu Stellaa vaan Peppi Kookos XXX.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

10-

Posts: 239

#486 • • 10- Sairaalan Miekka
no daa?! kymppimiikka.. päättele siitä sitten*ding* oon myös lähes täydellinen ja ainaski Martinan kanssa edustetaan parhautta!*tirsk*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Caro²

Posts: 5,301

#488 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mjoo...

Alkuun käytin hyvinkin pitkään nimimerkkiä Gugci (ja sen väännökset, The Gugci, Dj Gugci - en tosin kyllä dj sillon ollut *hihu*).

Mietin ja tuumin tuossa dj-harrastuksen aloittelun kynnyksellä, että pitäisi varmaan ihan alkuunsa saada hankittua itselle joku omanlainen omaperäinen dj-nimi, joka ei kuitenkaan ole mikään "massiiv, hypehype", kuten Dj Extreme, Dj Turbo, laser, unique, hypersonic tms muutakaan rapaa.

Tuumailin ihan alkuun, että voishan tuon oman oikean nimen etukirjaimen vaihtaa C:ksi, Caro - mutta Dj Caroja on maailma pullollaan. Irkissä käytin hetken aikaa nimimerkkiä DjCaro, joka aiheutti jo pelkän DJ-etuliitteen myötä pelkkää sanomista. Caroksi vaihdettuani havaitsin, että ei voi irkkaukset onnistua kun aina joku ranskalainen täti ryövää sen nimimerkin. Päätin laittaa Caro-nimimerkin perään jonkun merkin. Koska pystypalkit ja alaviivat oli perseestä, tuuppasin sinne ^-merkin. Caro^ näytti helvetin typerältä ja koska kyseistä kolmiota käytetään potenssikorotuksena, päätin laittaa perään kakkosen: Caro^2.

Lähes saman tien iski ymmärrys, että tuossahan olis pirun kova dj-nimi, koska niitä DJ Caroja kuitenkin on varmaan ellei kymmeniä, niin ainakin satoja tai tuhansia. Tästäpä muotoutui Caro². Ennen nimen päättämistä mietin kuitenkin myös markkinointipuolta ja tuumin tuon nimen olevan erittäin hyvä (vaikka monella onkin ollut vaikeuksia sitä kirjoittaa - mutta vielä useammalla on ollut vaikeuksia lausua se "oikein") *iloinen*

Tulipahan sekin nyt kerrottua kaikille :) Noin se muistaakseni meni. Yritin etsiä tästä topikista josko olisin sen jo kirjoittanut, mutta en ollut :(
xandra

Posts: 281

#489 • • xandra bambi
Xandra on toisen nimeni eli Alexandran loppuosa. *joo*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Avernian

Posts: 7,451

#490 • • Avernian Kerettiläinen

Muhvi-, 7.8.2007 19:48:
Muhvit kai on oikeesti niinkus jonkin moisia muttereita tjsp. :D



Eikös muhvi ole semmoinen rouvien asuste, jolla peitetään kädet?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

SyndroDome

Posts: 1,103

#491 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
"SyndroDome" nikin väänsin joskus 90 luvun lopulla sanasta syndrooma. Siitä lähtien sitä on tullut sitten aina käytettyä joka paikassa. Nykyään se on kyllä välillä myöskin lyhentynyt "SD"ksi tai "Syndro"ksi *hymy*

--
Life is full of choises.

oooo

Posts: 1,249

#492 • • oooo

Avernian, 7.8.2007 21:21:

Eikös muhvi ole semmoinen rouvien asuste, jolla peitetään kädet?



On. Mutta se on myös joku mutteri tms.
terraluna

Posts: 1,270

#493 • • terraluna Agentti
Piti keksiä ekaan Jyrki-ohjelman email-osoitteeseen joku nimi ja sisko paiskasi terralunan kehiin. Sitemmin Jyrkistä tuli Luukku, mut nimi jäi ja levisi foorumikäyttöön, vaikka toki demitin eri nickillä aikoinaan. :P

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

_Dj_Street_

Posts: 1,506

#494 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
oma Dj nick lähti siintä kun kuuntelin aikoinan paljon trancea, housea ja teknoa(nykyään HS). mitäs siel kaduilla autoissa muuta oikein popitetaan, niin ajattelin et mikä kuvaa parhaiten normaalin kadun tallaajan nickiä ku Dj Street no ensin kyllä ajattelin kaikkea Dj Make tai Dj Maketsu mutta ei oikein istun kauheen hyvin ja siint lähtien se on ollut nickinäni ja moni myös kysellyt et mist se juontaa niin siin on ihan pien selitys
seilori

Posts: 482

#495 • • seilori
No ajattelin et kun nimeni on vinha niin se vois olla nickname.
KriSSe^

Posts: 85

#496 • • KriSSe^
Entinen poikaystävä keksi mun toisesta nimestä (Kristiina) tän Krissen, ja sen jälkeen se on sit ollu mun nickinä joka paikassa. *joo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#497 • • Aziz Combat Fighter
Oon Antti eli Ana mut sit kaipasin turboahdettua nettiolemusta ni lisäsin uskottavan -5000 - liitteen perään.

Ette ikinä arvaa mistä se tulee!
calvin

Posts: 513

#498 • • calvin
Lemmikkikissani nimestähän tuo tulee, ei siinä sen kummempaa.
ninscu

Posts: 635

#499 • • ninscu candydelic

satumetsä, 8.8.2007 00:27:
---
Avernian, 7.8.2007 21:21:

Eikös muhvi ole semmoinen rouvien asuste, jolla peitetään kädet?

---

On. Mutta se on myös joku mutteri tms.



Lisäks se on esim viemäriputkien semmonen liitoskohta.

--
.. grooving with the eternal now ..

DiamonDie

Posts: 676

#500 • • DiamonDie mediahippi

Ana-5000, 28.8.2007 23:35:
Oon Antti eli Ana mut sit kaipasin turboahdettua nettiolemusta ni lisäsin uskottavan -5000 - liitteen perään.

Ette ikinä arvaa mistä se tulee!



No tietysti Amis-5000 -videosta!