nickit

511 posts, 26 pages, 217,617 views

display23

Posts: 3,069

#141 • • display23
tais olla sisu aski tos pöydäl..
Avatar
#142 • • Relic Guest
hmm.. no kyllä sen jo iästäkin päättelee *vink* alkaa olla jo muinaismuisto..

hmm online peleissä ja ircatessa käytin jo vuoooosia sitten

[muokattu 19.6.2003 19:57]
SickDog

Posts: 42

#143 • • SickDog SickDog
Olin joskus kipeä ja pelasin nettipelejä ja piti keksiä jotain.. Koska olin nuori, laitoin sickpuppy ja nyt kun olen edes vähän \”vanhempi\” niin jatkoin loogisesti *hih*
Howdy

Posts: 7,955

#144 • • Howdy Oldie
Heitettiin kaverin kanssa joskus chatissä jotain vittuiluläppää pikkufriiduille aikanaan .. sillon tais olla toi nikki .. sitten kun reggasin tänne niin tuli vaan mieleen ... laitoin sitten sen ..
taitaa se olla joku jenkkien tervehdyskin ... et sellasta *piis*

--
Käpy vailla vertaa

e-z

Posts: 76

#145 • • e-z Uhu
nick... tää vaan näyttää niin sairaan hyvältä.
eli graafisesti toimii ja kuulostaa mielenkiintoselta.
tosin oon kyllä aiemmin ollut foorumeilla ihan eri nickillä joka ei oo täysin haudattu idea vielä tänäkään päivänä.

8x8=64
POSER

Posts: 800

#146 • • POSER Wimp and Poser

Epyx:
no Epyx tulee siitä kun kauan kauan sitten oli semmoisia hauskoja pelejä joista meni sormet pirun kipeeks ku pelas eli Winter ja Summer Games ja nehän sitten oli Epyx Gamesin tekemiä. Siitä se sitten törkeesti nimi pöllittiin...*hih*



Respect. tässä nickissä on todellakin asennetta *plur*

Ai niin oma nick nyt tulee siitä että olen sellanen poser...

[muokattu 2.7.2003 17:04]

--
Keppiä Jehoville!

tematsu

Posts: 436

#147 • • tematsu Innovator
dodoh... nyt nickillä on jotain suurempaa merkitustä kuin tolla mun aikaisemmalla, tää johtaa jopa ylä-asteelle asti, ku naurettiin kavereiden kanssa kylän ghettogangstaräppäreitä ja ku jokasen nimen perään oli pakko tunkee zetat perään ja muutenki muutella nimiä sillen et ne kuullostaa paremmilta ja sais jotain streetkunnioitusta... hubailun vuoksi väännettiin sitten itellemmekin kivat gangsta nimet *iloinen*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Armin

Posts: 411

#148 • • Armin surffitukka
No mun nicki tulee vanhasta vitsistä.
Etunimeni on Armi ja siitä on saanut kuulla jos jonkinlaista vitsiä aikojen saatossa ja joskus joku heitti Armin Van Rauman raumalaisuuteni takia, Armin van Buurenista luonnollisestikin tuo sitten oli väännetty.
Armin Van Rauman on vaan hirveän pitkä ja sitten jäi vain pelkkä Armin joka mielestäni on hyvin toimiva *iloinen*
-xx-

Posts: 5,001

#149 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
yksinkertainen ja tyylikäs, aivan kuten minäkin *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#150 • • Enkeli Guest
tää nyt vaan tuli jostain, vissiin vanhan naamiais bileistä ku olin pukeutunut hopeisiin siipiin silloin joskus nuorena *plur*
ANONYM

Posts: 731

#151 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
oon vaan niin psycedeelinen jätkä ja harrastan seksiä...*plur*tosin tän niminen psy-”bändikin”on olemassa...
Chäz

Posts: 1,381

#152 • • Chäz Namutäti
Kaikki ovat aina sanonut mua Chasseksi *hymy* Se tulee Charlottesta joka on oikea nimeni. Mut onhan se jo monta vuotta sitten kun mun ystävät alkoivat sanoa mua Chäz:ksi. *iloinen*


*super* ”Chäz the bad ass” *heiii*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Summerblink

Posts: 291

#153 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Summerblink on yks mun lempibändin, Cocteau Twinsin styge. En edes tässä forumissa rupea toivomaankaan että joku tietäisi kys. bändin *hymy*
Claquesous

Posts: 3,206

#154 • • Claquesous viidettä kolonnaa
no mulla on vaa ni rajoittunut mielikuvitus etten kexiny muutakaa...

--
32. of December

pinkki

Posts: 308

#155 • • pinkki säätö et co.
noh. valitsin sen mahdollisimman typerän ja provosoivan vaihtoehdon, eli frendin ~10 vuotta sit keksimän lempinimen, mil ei oo _mitään_ tekemistä meitsin kanssa, joka tarttu samantein ku liimapaperi ja jota (melkein virallisena) kutsumanimenä kaikki nykyään käyttää, sukulaisista ja vanhemmista lähtien *pahis*
*perfect plan*
nokua

Posts: 305

#156 • • nokua viidakko vekara
hmm mun nickki tulee yhestä viron reissusta jossa näin kännykkä mainoksen siit jäi vaa sana päähän *nauru* voi sitä veljeskansaa*hih* R.N=Timo
Dacey

Posts: 671

#157 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
etunimestä +3vikaa kirjainta toisesta nimestä
ämsee

Posts: 722

#158 • • ämsee
Viime ankkarock - Moon TV:n rap-tähti! siit kai yhtiön alamäki sit alko...

[muokattu 24.7.2003 15:27]

--
hyvä yritys

Roger Roger

Posts: 3,372

#159 • • Roger Roger Kentti
Pompin kuin rantapallo.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Elsa F

Posts: 2,763

#160 • • Elsa F Koululainen :)
Noku mun kavereistani...

Milla=Milla, Minni=Minny, Niina=Niina etc...niin päätin olla Elisa Kumpulainen, joka on elisak.

Todella SELKEÄÄ ja mielikuvituksetonta!*hih*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.