nickit

511 posts, 26 pages, 217,566 views

peepe

Posts: 904

#341 • • peepe
No siit se tuli ku yks kamu sano mua pepeksi, ja siit tuli peepe.
tumpsi

Posts: 2,553

#342 • • tumpsi rekisteröitymätön
Mä oon oikeestikki Tumpsi,
joten miksi en olis täälläkin.. (?)
zenny

Posts: 1,145

#343 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
zenny=Jenni yksinkertasta...*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jansson

Posts: 26

#344 • • Jansson 4/4
Aiempi nikki oli kaikkialla Dev, mut yllättäen se oli noin 1000000 muullakin käytössä ympäri maailmaa. Joten morffauduin Janssoniksi*hih*
Verottaja

Posts: 1,174

#345 • • Verottaja no-life / luuviulu
No-life kun olen, niin nettipelissä ryhdyin tätä nimeä käyttään.
Nykyään kaverit käyttää myös pelin ulkopuolella nimitystä "Vero".

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Major Tom

Posts: 266

#346 • • Major Tom
BisSE

Bisse taasen on taipunut joskus ala-asteaikana toisesta etunimestäni, Christianista.
sts

Posts: 7,969

#347 • • sts Sama pyynti aitta!
puuh....

palataan ajassa taakseppäin kun tosimiehet tekivät sen BBS:issä modeemeilla kermitillä z-modeemilla ja muulla tosi gurutason meiningillä, mistä yksikään microsoft lapsi ei ole kuullut....

Siis silloin kuin miehet olivat käyttäjiä, koneet rautaa, yhteydet kuparia ja modeemin kättelyääni oli ilosanoma jota ihmiset odottivat kuin jeesusta.

Nii juuri silloin kun windows oli lasten kengissä ja doom oli kova juttu juuri silloin kun miehet eivät olleet tälläisiä nysvöjä jotka tarvitsivat tuollaisen ihme kapistuksen jossa on kaksinappia pohjassa pallo tai ledi.

Jos et tiedä mistä puhun et ollut vielä syntynyt... Kyllä se oli niitä aikoja kun koneet olivat vielä 286, 386, 486 nimisiä ja pentiumia ei oltu vielä keksittykkään ;)

Silloin aikoinaan roikuin purkeissa nimellä Snake, joka oli vähän liian yleinen ja erääseen suosituimpaan purkkiin se oli jo regattu, joten olin tosi näppärä ja 3l173 ja aloin käyttämään Snak3 nimeä!
OLIMPAS FIXU!

Jonkun keskustelun takia sitten minua alettiin haukkumaan tekopyhäx äpäräx!!!!111 KELATKAA!
Mutta päätinpä nakittaa ja vaihoin nimimerkkini SaintSnake:ksi... HAHAHAA!!!11 OLINPAZ FIXU TAAS!11
Samoihin aikoihin taisi olla -96 yksi kaverihi näytti mulle sen jutun mitä kutsutaan IRC:iks...

Siis IRC:in, ei sitä websivu jossa on vitusti kuvii ja likaset vanhat sedät koittaa saada heitä 20v nuorempia tyttöjä harrastamaan epäsiveyksiä itsensä kanssa, tuotahan ei silloin vielä ollutkaan te pilalle hemmotellut äpärät!

Mutta VOI EI! Irc ei ottanut vastaan kuin 8 merkkisen nikin!!!!111 OU NOU! Mutta olinpas FIXU TAAS!!11

Muistelin että Saint lyhennetään joissain tapauksissa St. !!!11 Jonka jälkeen nikkini oli StSnake!

jonka jälkeen se lyheni StS:ksi josta sitten vuoden irkki tauon jälkeen sts_ kun joku puolalainen oli ottanut nikin, josta sitten 6kk sen jälkeen sts:ksi.

NII ETTÄS ZEN TIIÄTTE!11
diorite

Posts: 437

#348 • • diorite 180+

sts:
palataan ajassa taakseppäin kun tosimiehet tekivät sen BBS:issä modeemeilla kermitillä z-modeemilla ja muulla tosi gurutason meiningillä, mistä yksikään microsoft lapsi ei ole kuullut....



Oi niitä aikoja...

--
Kuka? Minäkö?

Tiinuliinu81

Posts: 510

#349 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
No tää nyt johtuu vaan siitä kun tykkään niin paljon pinkistä*plur* ja Bunnysta*pupu*, eikä siinä muuta.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Jussi Soro

Posts: 6,385

#350 • • Jussi Soro choon!

sts:
palataan ajassa taakseppäin kun tosimiehet tekivät sen BBS:issä modeemeilla kermitillä z-modeemilla ja muulla tosi gurutason meiningillä, mistä yksikään microsoft lapsi ei ole kuullut....

Siis silloin kuin miehet olivat käyttäjiä, koneet rautaa, yhteydet kuparia ja modeemin kättelyääni oli ilosanoma jota ihmiset odottivat kuin jeesusta.


Onneks noihin aikoihin ei enää tarvii palata.

Tosin jos joku sais asennettuu LORDin (Legend of the Red Dragonin) jotenkin nettiin, ni olis kyl siisti pelaa, sitä jäi ikävä :D
sts

Posts: 7,969

#351 • • sts Sama pyynti aitta!

JussiS:
Onneks noihin aikoihin ei enää tarvii palata.



Kyl mä bbs:t ottaisin takas :) olis ainaki vähemmä idiootteja, ku modeemi/telnet yhteyden luonti on aika hyvä idiootti filtteri ;)
Occu

Posts: 2,528

#352 • • Occu
Tällä kertaa jaksoin olla niinkin kekseliäs että käänsin nickin väärtepäin...
oh hoh!
No tosin tällä tempauksella olen jo saannut pienen määrän kummaksuvia kommentteja..
heh heh!
Oonpa oleva..
Jeps..

*piis*

--
..::MOI::..

Juhgu

Posts: 7,921

#353 • • Juhgu Virnistelijä

sts:
---
Kyl mä bbs:t ottaisin takas :) olis ainaki vähemmä idiootteja, ku modeemi/telnet yhteyden luonti on aika hyvä idiootti filtteri ;)



Aika kultaa muistot, kyllä BBS:iin soittaminenkin oli varsin nihkeää hommaa, varsinkin puhelinlaskujen takia.

Voisihan sitä perustaa nettiin jonkun forumin johon liittyminen/loggaaminen olisi jollain tapaa vaikeaa :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jussi Soro

Posts: 6,385

#354 • • Jussi Soro choon!

sts:
Kyl mä bbs:t ottaisin takas :) olis ainaki vähemmä idiootteja, ku modeemi/telnet yhteyden luonti on aika hyvä idiootti filtteri ;)


No jaa, muistaakseni loppuvaihees toikin meni jo siihen, et tuplaklikkaamalla yhtä kuvaketta kaikki toimi hienosti. Eli ei se sitten niin paljo Exploderin käynnistämistä vaikeempaa ollu. Mä olin kuitenkin tosi käsi noitten koneitten kanssa (niinku oon vieläkin), ja sain silti jopa oman BBS:n pystyyn. Mut kyl sillon joskus aikoinaan tuli hieman tapeltuu noitten asetusten ja AT-komentojen parissa :)
iriil

Posts: 371

#355 • • iriil
Iriil on muotoutunut irilla nimestä jonka joskus keksin johonkin chattiin tai jotain. Itse asiassa koko nimi taisi olla jotain Irilla VonBluecloud, jostase muotoutui biologisen isäni suomentamattomaan sukunimeen Hasselmaniin. Joka sitten tipahti pois kun välit isän kanssa lopahtivat. Irilla taas lyheni jostakin syystä, iriil nimeen.
Jossakin vaiheessa harkitsin jopa oikean nimeni vaihtamista Irillaksi. Mutta siihen en ryhtynyt, onneksi. Olin teini ja olin todella älykäs....ja tuota.
Iriil on lyhyt ja ytimekäs, eikä se ole ainakaan viellä tullut vastaan missään. Saattaa tosin olla että nyt kun menin sanomaan tuon ääneen se hyppii joka paikassa silmille.
Dementation

Posts: 2,892

#356 • • Dementation wednesday?

sts:
Jos et tiedä mistä puhun et ollut vielä syntynyt... Kyllä se oli niitä aikoja kun koneet olivat vielä 286, 386, 486 nimisiä ja pentiumia ei oltu vielä keksittykkään ;)



Ei sitä nyt kovin vanha täydy olla että tollaista on kokenut... Mä muistan meidän ekan 88 koneenkin vielä... Ei ollut edes kolminumeroinen vielä... *muhaha* Ja sit kaikki noi ihanuudet, kuten 286, 386 ja 486... Enkä mä niin kovin vanha ole...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

aivastus

Posts: 499

#357 • • aivastus Ärsyttävä
Piti tänne kehitellä jotain "fiksumpaa" kuin muualle. Hetkisyys meni näppistä randomisti hakatessa, sitten valitsin merkkijonoista "parhaan". Siitä se ajatus sitten lähti.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Juhgu

Posts: 7,921

#358 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Dementation:
---
Ei sitä nyt kovin vanha täydy olla että tollaista on kokenut... Mä muistan meidän ekan 88 koneenkin vielä... Ei ollut edes kolminumeroinen vielä... *muhaha* Ja sit kaikki noi ihanuudet, kuten 286, 386 ja 486... Enkä mä niin kovin vanha ole...



Mitä niillä 286:sta edeltävillä koneilla kotikäyttäjä edes teki?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pätkis

Posts: 1,038

#359 • • Pätkis Pikkis

*PinkBunnY*:
No tää nyt johtuu vaan siitä kun tykkään niin paljon pinkistä*plur*


älä *justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#360 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Pygmi:
älä*justjoo*



*ding*Kuin?*hih**muhaha*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...