511 posts, 26 pages, 223,503 views
sts:
palataan ajassa taakseppäin kun tosimiehet tekivät sen BBS:issä modeemeilla kermitillä z-modeemilla ja muulla tosi gurutason meiningillä, mistä yksikään microsoft lapsi ei ole kuullut....
Siis silloin kuin miehet olivat käyttäjiä, koneet rautaa, yhteydet kuparia ja modeemin kättelyääni oli ilosanoma jota ihmiset odottivat kuin jeesusta.
sts:
---
Kyl mä bbs:t ottaisin takas :) olis ainaki vähemmä idiootteja, ku modeemi/telnet yhteyden luonti on aika hyvä idiootti filtteri ;)
sts:
Kyl mä bbs:t ottaisin takas :) olis ainaki vähemmä idiootteja, ku modeemi/telnet yhteyden luonti on aika hyvä idiootti filtteri ;)
sts:
Jos et tiedä mistä puhun et ollut vielä syntynyt... Kyllä se oli niitä aikoja kun koneet olivat vielä 286, 386, 486 nimisiä ja pentiumia ei oltu vielä keksittykkään ;)
Dementation:
---
Ei sitä nyt kovin vanha täydy olla että tollaista on kokenut... Mä muistan meidän ekan 88 koneenkin vielä... Ei ollut edes kolminumeroinen vielä... *muhaha* Ja sit kaikki noi ihanuudet, kuten 286, 386 ja 486... Enkä mä niin kovin vanha ole...
Pygmi:
älä