Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 167,982 views

serotonot

#81 • • serotonot Paul Easy

poro:
IMO pieni söpö hippityttö luonnonhelmassa metsäkemuissa. *sydän*

Nuff said.

Nimenomaan. Ne keijukaisprinsessat <3
Progress

#82 • • Progress

Jammailija:
Joo, ite en kyl tanssimista ja bailaamista sen kummemmin erottele, vaik itsekin oon kunnostautunu tanssijana. Tanssiopistolla tuli opeteltua koreografiaa ja liikkeitä. Niillä voi sit oman makunsa mukaan `höystää` omaa liikehdintäänsä bileissä jos haluaa. Ja mitä tohon tampaamiseen tulee ni kyl sekin vaa näyttää upealta, ku siihen laitetaan mukaan tiettyä renttoutta kroppaan ja sopivasti tylyä vääntöä.

Itse pidän suurena ihailun aiheena sitä, että
1.näen että joku nauttii tanssimisesta silminnähden - se saa mut syttymään.
2.ihminen osaa lukea musiikkia ja sulautuu siihen. Esim. biiseissä voi olla nousu-/laskukohtia, niis voi olla seksiä, niis voi olla tylyä asennetta, jopa aggressiivisuutta. Aina ei tartte hymyillä, että nauttii musiikista. Musiikkiin voi eläytyä ja sen voi ilmaista kukin omalla tavallaan.

Joskus on Hartzan kanssa kikkailtu mitä villimpiä liikkeitä nauraen, joskus on Duriksen kanssa svengattu seksikkään musan tahtiin pilke silmäkulmassa. Joskus on persettä ketkuteltu ja häröilty wxw:n kanssa aamubileissä. Joskus on väännetty niin perkeleen lujaa jonkun pirivieterin kanssa ja laitettu oikein reilu annos voimaa ja vääntöä siihen tanssiin*super*.

Eli en käy lajittelemaan - tanssia voi monella tavalla ja on monia tapoja eläytyä. Nauttikaa tanssista tavallanne - sitä on ilo katsoa*sydän*!

Nähdään tanssilattialla*jiihaa*!

Sinä Jani se aina löydät oikeat ja sopivat sanat ja lauseet. *plur*
Sun kaa on aina ihanaa bilettää. Vaik ois paikka mikä tahansa. *iloinen*
Kuten viime lauantainaki, nautin täpöllä ku sain taas jammailla sun kaa ja yleensäki olla sun seurassa. Sie oot sellanen bilehile, ETTÄ!!! *jiihaa*
Aina jotai ”säätämässä” ja muita hauskuuttamassa. *hih*
Osaat ottaa aina porukan kuin porukan ohjaimiisi ja tehdä kaikille hyvän ja rennon olon. *hali* x 100000!!!
Susta tulee aivan loistava ope. Luulenpa, että koulut viel joskus tappelee susta. Eli kuka saa sut viranhaltijax.
Iiiihaaaana oot!! *pihkassa* (*hih*)
Nähdää taas!

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

cheat

#83 • • cheat
enpä juuri ehdi katsastelee miten ne muut siellä tanssii, tietystijos joku vetää oikein komeesti niin onhan sitä kiva katsoo, mutta huvittavinta on semmoset sällit ja nimenomaan sällit jotka tuntuu vetävän jotain ihan omaa aerobic-lessonia siellä täysin fiilareissa.ylös alas jaksaa vielä... *reps*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Anime

#84 • • Anime Retrostööpeli
Hippa-Hartzan kanssa joraaminen on kävittämättömän hauskaa ja vapauttavaa puuhaa!! *pus*

--
-K

Duris

#85 • • Duris lil L
bileissä tanssiminenkin on tanssimista
se on vaan eri tanssilajia

en mäkää missään bileissä ala erilaisia tanssisarjoja pitkin lattiaa vetämään, vaikka tanssia muuten harrastaakin
bileissä vaan se tyyli on sellasta että jaksaa kauan ja sellasta mitä on oppinut muilta katsomalla

kukaan ei ole seppä syntyessään ja kaikilla on oma tyylinsä

--
*pupu*

#86 • • *Mirri* Guest
Ihaninta on katsella niitä ihmisiä jotka hippailee hymy huulilla ja nauttivat olostaan. Nää samaiset ihmiset yleensä hymyilee takaisin mikäli itse hymyää heitä katsellessaan. *plur* Mun mielestä tyyli on vapaa kunhan vaan itellä on hyvä olo... *aplodit*
UnityF

#87 • • UnityF joo just se

Miracle:
Ihaninta on katsella niitä ihmisiä jotka hippailee hymy huulilla ja nauttivat olostaan. Nää samaiset ihmiset yleensä hymyilee takaisin mikäli itse hymyää heitä katsellessaan. *plur* Mun mielestä tyyli on vapaa kunhan vaan itellä on hyvä olo... *aplodit*

*joo* *joo* *joo*

se hymy... voi miten rakastan illuja kun siellä varsinkin tanssin aina sillee että katon bilettäjiä päin... siellä mä sit bongailen hymyjä.. ja huoh kun tulee hyvä fiilis.. varsinkin illujen tabin setti on se hetki josta mä nautin *sydän*

jammailija ja Hippa-Hartza... illuissa ja missä kaikialla ollaan tansittukaan yhessä niin ei voi sanoo muuta kuin iso *plur*
#88 • • Enkeli Guest
topic on pikkusen huono, ei voi luetella mitenkään päin että kuka olisi ns.paras tanssija.
mielestäni jokainen tanssii tavallaan ja jos itse nauttii siitä niin se on jo silloin kaunista.
jokaisella ihmisellä on oma persoonallinen tyylinsä... piste
Susu

#89 • • Susu The Nasu
Keiju on paras tanssija!!!*plur* Aijai sitä on niin ilo katsella, kun toinen tanssii ihan kympillä, hymy korvissa ja täysillä mukana.*plur*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Elmiira

#90 • • Elmiira
Se on kai oikeesti ihan meiningistä kiinni, jos nauttii siitä mitä tekee, niin onko muulla väliä?
Jep ja tietty on kiva näyttää hyvältä tansiessaankin, mut en mä sitä silloin ainakaan ajattele :)
Mut on kyl ilo katsella ihmisiä, jotka oikeesti osaa liikkua ja nauttii :)

[muokattu 27.1.2004 12:29]

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

#91 • • Helmy Guest

Jone:
---
BlueWind:
Vinha *jiihaa*

Sitä on useammissakin bileissä jäänyt seuraamaan kovin mielellään :)

---

Vinha on kyllä eri luonteva poitsu tanssimisensa kanssa ja olen tästä hänellekkin maininnut muistaakseni useaan otteeseen parin vuoden aikana. Vinhan tanssimista on aina hauskaa katsoa, tulee väistämättäkin hyvälle mielelle.

Kidille antaisin kanssa pointseja. Sivusta seuranneena täytyy sanoa, että hommaan panostaminen on kovaa luokkaa.

Mä haluaisin kommentoida tuota keskustelua näin eri näkökulman edustajana. Itse olen jonkin verran tehnyt noita esitanssikeikkoja klubipuolella ja on tosi ikävä kuulla, että suurin osa mielipiteistänne on noinkin negatiivisia. Tosin, negatiivinen palaute tulee aina herkemmin esiin, kuin positiivinen, joten selittäisikö millään lailla asiaa Olen toisn itsekin nähnyt aika huonoja esityksiä, missä intoa enemmän kuin taitoa... Itse olen treenannut tanssia aktiivisesti 4 -vuotiaasta saakka ja nautin musasta aivan älyttömästi. On vaikea kuvitella, että se ei näkyisi millään lailla ulospäin. Lopulta kuitenkin tanssityyli ja sen arvostelu on täysin makuasia, joten jokisella on okeus arvostella niin paljon kuin lystää. Tästä voisi jauhaa enemmänkin, mut tässä vähän toisenlaista mielipidettä tähän keskusteluun. Nähdään Turussa 21.2! Ja saa arvostella! *hali*
Duris

#92 • • Duris lil L

Helmy:
---

Mä haluaisin kommentoida tuota keskustelua näin eri näkökulman edustajana. Itse olen jonkin verran tehnyt noita esitanssikeikkoja klubipuolella ja on tosi ikävä kuulla, että suurin osa mielipiteistänne on noinkin negatiivisia. Tosin, negatiivinen palaute tulee aina herkemmin esiin, kuin positiivinen, joten selittäisikö millään lailla asiaa Olen toisn itsekin nähnyt aika huonoja esityksiä, missä intoa enemmän kuin taitoa... Itse olen treenannut tanssia aktiivisesti 4 -vuotiaasta saakka ja nautin musasta aivan älyttömästi. On vaikea kuvitella, että se ei näkyisi millään lailla ulospäin. Lopulta kuitenkin tanssityyli ja sen arvostelu on täysin makuasia, joten jokisella on okeus arvostella niin paljon kuin lystää. Tästä voisi jauhaa enemmänkin, mut tässä vähän toisenlaista mielipidettä tähän keskusteluun. Nähdään Turussa 21.2! Ja saa arvostella! *hali*

Monissa tapauksissa ne esitanssijat o jotai kavereitten kavereita jotka o vaa otettu sinne heilumaan. On kyl erittäin hyviäkin esitanssijoita, mut suomessa ei oo vaan tapana ottaa clubeille useinkaan esitanssijoita. Useimmat sit niistä ei oo kauheen kokeneita ja sit siellä vaan biletetään niinku oltais bileissä tanssilattialla tai yritetään jotain muuta.

Sit on kyl niitä jotka tosiaan osaa asiansa. Screenin esitanssijat tulee nyt ekana mieleen.

--
*pupu*

Hyzenthlay

#93 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
njaa, sitten jos klubilla on esitanssijoita, niin muu bilekansa ajetaan alas korokkeilta *hmph*

[muokattu 28.1.2004 23:38]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Epailija

#94 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Helmy:
Olen toisn itsekin nähnyt aika huonoja esityksiä, missä intoa enemmän kuin taitoa...

Mieluummin noin päin. Tranzexperiencessa jäi kaipaamaan juuri sitä intoa ja energiaa niiltä esiintyjiltä, mitä minä sieltä bongasin. Ei sen niin väliksi ole, osaako mitään tripla-piruetteja tai muita tekniikoita täydellisesti, kunhan tekee hommaansa tunteella. Ei sellaista teknisesti loistavaakaan suoritusta välttämättä jaksa kauheasti katsoa, jos siitä puuttuu into - ellei tyyli sitten ole semmoinen, joka miellyyttää suuresti. Ctrl:ssa oli muuten aikoinaan muutama varsin hyvä esitanssija, joilla oli sekä tekniikkaa, että meininkiä esityksessä. Harmi, ettei sellaisia juuri enää teinihelveteissä näy. *ding*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#95 • • Aya Guest
Niinkuin on tullut jo aika lailla selväksi, niin kyllähän jokainen tanssaa tyylillänsä ja tärkeintä on se että on LYSTIÄ! Omalta kohdaltani voin vain sanoa että hyvä musa vetää mulle semmoiset fiilarit päälle, ettei siinä ehdi oikein muita katselemaan...*iloinen* Enemmän sitä ehkä hämmästelee n iitä ”huonoja” tanssijoita, joilla ei ole rytmistä tietoakaan ja joiden kaikki raajat tuntuu olevan eriparia.
Mutta noin yleisesti ottaen hyviä tanssijoita ollaan kaikki joilla on se oikea fiilis ja tunnelma. (paitsi ne kamalat hurjassa humalassa olevat yhden käden heiluttajat joita saa miltei pelätä) Niitä semmoisiakin on tullut vastaan... Dancing is the key to the total harmony; keskityn niin lujasti omiin fiiliksiin, etä vaivun miltei transsiin. Minusta tulisi aikamoinen dervissi, vaikka en hassu hattu päässä pyörikkään. *hymy* Parin tunnin heilumisen jälkeen sitä huomaa että huh heijja, voisi kai välillä käydä tupakilla ja istumassa, mutta kun se rytmi on kerran tarttunut vartaloon niin siitä istumisesta ei sitten vain tule mitään; pakko mennä takaisin lattialle.
Yövuoroissa ollessani saatan hyvinkin usein ottaa muutaman hyvän levyn mukaan ja tanssia yksinäni ihan vaan koska se tuntuu niin hemmetin hyvälle.
*jiihaa*
MaSari

#96 • • MaSari space jammer
Yleisesti ottaen bilekansa on hyvä tanssimisessa. *joo* Kun tulin eikoihin bileisiin, sain suorastaan ihmetellä kuinka kaikki tanssi pelkästään tanssimisen ja musiikin ihanuudesta. Kuka tahansa ”normaali” baarihäiskä ei välttämättä uskalla edes mennä tanssilattialle, ja jos sinne vihdoin uskaltaudutaan, se tapahtuu alkoholin avulla. Klubituksen porukat ei turhaa kainostele ja se on upeeta! *aplodit* Kuka tahansa meistä, joka vaan tanssii sydämensä kyllyydestä on hyvä (paras) tanssija! Musta on turha mennä arvostelemaan yksittäisiä ihmisiä tästa aiheesta, koska se luo heti porukkaan jonkinlaisen hierarkian. Me ollaa kummiski kaikki samanarvosia *hymy*

*hali* kaikille ja tavataan tanssilattialla!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jammailija

#97 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Toi on kyl totta!Kesällä todistin ku muutama mimmi tuli ekaa kertaa bileisiin. Siel ne sit hämmästeli, että ”täälläkö ne kaikki hyvännäköiset ja tanssitaitoiset miehet on”. Onhan siinä aika hurja ero, klubikulttuurin ja baarikulttuurin välillä, ainakin miesten tanssitasossa.

Ja tuli yx hyvä tanssja viel mieleen: Pinkki-Sami!
Kaveri liikkuu kuin ei ois selkärankaa ollenkaan ja välil liikkeet hipoo sellaista vapautuneisuutta, suorastaan taidetta*joo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

or_neon

#98 • • or_neon mr2090
Olen samaa mieltä muiden asiaan kantaan ottaneiden kanssa.. Se on kyllä hienoa kun vertaa esim. muita diskoja. Siellä ihmiset tanssii sekalaisesti ja monesti näkee että ihmiset tanssii ringissä kasvot toisiinsa kohden.
Mutta tämä on kyllä mahtavaa, että ihmisillä on ikäänkuin oma maailma jossa hän tanssii ja se vaan se hänen oma tanssinsa! Ja just jollain hieman paremmilla keikoilla ja miltei kaikilla, ihmiset kuin palvoisi DJ:tä. Se on hieno tunne kun tulee bileisiin ja näkee sisääntullessa, että kaikki tamppaa levynpyörittäjälle/levynpyörittäjille. Kiitos kaikille The real polkkaajille! Lisää samaa tyyliä jatkossa! *aplodit*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Jussi Soro

#99 • • Jussi Soro choon!

Hyzenthlay:
njaa, sitten jos klubilla on esitanssijoita, niin muu bilekansa ajetaan alas korokkeilta *hmph*

Mikä taas on toisaalta ihan hyvä juttu, koska kokemukseni mukaan 99% sinne korokkeelle änkeävistä ihmisistä ei joko osaa tanssia tai on siinä kunnossa ettei enää muista miten. Säästyvätpä seuraavan päivän häpeältä ;)
Jammailija

#100 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Mutta tämä on kyllä mahtavaa, että ihmisillä on ikäänkuin oma maailma jossa hän tanssii ja se vaan se hänen oma tanssinsa

Ja tos on viel se juttu mulla, että vaik on siel yksikseen, niin silti on kaikkien kanssa. Hymyilee oikealle, hymyilee vasemmalle, vilkaisee taakseen...Siel ne on: Ystävät. Klubeilla mulle tulee monesti sellainen yhtenäisyyden tunne. Klubit on kiitorata ja me kaikki kiidetään itsenäisesti, mut silti laivueena*nauru*!

[muokattu 29.1.2004 15:06]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...