Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,698 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#61 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

India:
---
BMT:
Elikkäs asia on näin!!

Ylipäätään tanssiminen bileissä on enemmänkin bailausta/ riehumista hyvän musan tahdissa. Tanssi on asia erikseen, älkää ikinä sekoittako tanssimista ja bailaamista.

---


No mä voin sanoa omalta kohdaltani todellakin käyväni siellä tanssimassa.



samoin *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Bishop Henrik

Posts: 135

#62 • • Bishop Henrik
Tarkoitin että en pidä tamppaamista tanssimisena... tanssiminen on ihan jotain muuta kuin bileissä hilluminen. Sitä ei tiedä jos ei ole kokeillut kuin bileitä. Tanssiminen on taidetta... ööö isolla Y:llä... ja sitä paitsi ei näistä minun jutuista kannata hermostua... olen vain tanssija.

--
fucking hostile...

India

Posts: 475

#63 • • India

BMT:
Tarkoitin että en pidä tamppaamista tanssimisena... tanssiminen on ihan jotain muuta kuin bileissä hilluminen. Sitä ei tiedä jos ei ole kokeillut kuin bileitä. Tanssiminen on taidetta... ööö isolla Y:llä... ja sitä paitsi ei näistä minun jutuista kannata hermostua... olen vain tanssija.



Niin mutta sä nyt automaattisesti oletit että kaikki tamppaa.. En ole ammatti tanssija mutta kyllä minä luokkittelisin \”heilumiseni\” tanssimiseksi...
Kukin tanssii tyylillään. *jiihaa*
Karski

Posts: 6,049

#64 • • Karski Pomon kätyri

BMT:
Tarkoitin että en pidä tamppaamista tanssimisena... tanssiminen on ihan jotain muuta kuin bileissä hilluminen. Sitä ei tiedä jos ei ole kokeillut kuin bileitä. Tanssiminen on taidetta... ööö isolla Y:llä... ja sitä paitsi ei näistä minun jutuista kannata hermostua... olen vain tanssija.



Täh *nauru*

Kyllähän mä ymmärrän mitä sä ajat
takaa

dancer.gif

*vink*

Mutta ei se muuta sitäkään, että ihan semanttisessa
mielessä kaikki liike jolla ihminen mukailee musiikin
rytmejä on tanssimista, väheksyitpä sitä tai et.
Kaikilla on oikeus tanssiin, tälläkin kaverilla

www.antenniosasto.net/switchdance2.gif

*plur*

Puhumattakaan siitä että mä en 'bailaa' tai 'tamppaa' *justjoo*
Kaikki tanssi lähtee lantiosta *piis*

[muokattu 26.1.2004 12:16]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#65 • • yana Guest

(_I_):

Kaikki tanssi lähtee lantiosta *piis*




tod!
Viltsu

Posts: 2,010

#66 • • Viltsu noname

villep:
Paras tanssija on se, joka näyttää nauttivansa tanssimisesta. Kaikkein masentavinta katsottavaa on pi**vieteri, joka vispaa kuin hullu huulet kurkussa.



toinen Ville lisää nimensä alle.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

remotion

Posts: 5,283

#67 • • remotion nostatus guru


villep:
Paras tanssija on se, joka näyttää nauttivansa tanssimisesta. Kaikkein masentavinta katsottavaa on pi**vieteri, joka vispaa kuin hullu huulet kurkussa.



Jepjep, tosin joskus kyllä miettii että miltäköhän se näyttää kun mulla menee ihan automaattisesti suu korvasta korvaan kun jorailen hyvää musiikkia.*hymy*

[muokattu 26.1.2004 13:10]
Bishop Henrik

Posts: 135

#68 • • Bishop Henrik
Jumalan perseelle vaan tiedoksi, että toi oli just sitä mitä minä ajan takaa!!

...ainiin ja tanssi ei lähde lantiosta...

--
fucking hostile...

Karski

Posts: 6,049

#69 • • Karski Pomon kätyri

BMT:
Jumalan perseelle vaan tiedoksi, että toi oli just sitä mitä minä ajan takaa!!

...ainiin ja tanssi ei lähde lantiosta...



Ei, kyllä se lähtee korvien välistä niinku kaikki
muukin *vink*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

alphamagic

Posts: 3,628

#70 • • alphamagic
Kaikki tyylillään... Mut ite tykkään kattoo sellasta hillittyä mut energistä menoa.... Ja aina pitää olla hymyä mukana*joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

MaSari

Posts: 1,986

#71 • • MaSari space jammer
Ei tanssimisessa oo kyse siitä mikä näyttää hyvälle, vaan mikä tuntuu hyvälle *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

alphamagic

Posts: 3,628

#72 • • alphamagic

MaSari:
Ei tanssimisessa oo kyse siitä mikä näyttää hyvälle, vaan mikä tuntuu hyvälle *aplodit*

totta... mut yleensä jos tuntuu hyvälle niin se näkyy myös ulospäin*hymy*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jammailija

Posts: 3,224

#73 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Joo, ite en kyl tanssimista ja bailaamista sen kummemmin erottele, vaik itsekin oon kunnostautunu tanssijana. Tanssiopistolla tuli opeteltua koreografiaa ja liikkeitä. Niillä voi sit oman makunsa mukaan `höystää` omaa liikehdintäänsä bileissä jos haluaa. Ja mitä tohon tampaamiseen tulee ni kyl sekin vaa näyttää upealta, ku siihen laitetaan mukaan tiettyä renttoutta kroppaan ja sopivasti tylyä vääntöä.

Itse pidän suurena ihailun aiheena sitä, että
1.näen että joku nauttii tanssimisesta silminnähden - se saa mut syttymään.
2.ihminen osaa lukea musiikkia ja sulautuu siihen. Esim. biiseissä voi olla nousu-/laskukohtia, niis voi olla seksiä, niis voi olla tylyä asennetta, jopa aggressiivisuutta. Aina ei tartte hymyillä, että nauttii musiikista. Musiikkiin voi eläytyä ja sen voi ilmaista kukin omalla tavallaan.

Joskus on Hartzan kanssa kikkailtu mitä villimpiä liikkeitä nauraen, joskus on Duriksen kanssa svengattu seksikkään musan tahtiin pilke silmäkulmassa. Joskus on persettä ketkuteltu ja häröilty wxw:n kanssa aamubileissä. Joskus on väännetty niin perkeleen lujaa jonkun pirivieterin kanssa ja laitettu oikein reilu annos voimaa ja vääntöä siihen tanssiin*super*.

Eli en käy lajittelemaan - tanssia voi monella tavalla ja on monia tapoja eläytyä. Nauttikaa tanssista tavallanne - sitä on ilo katsoa*sydän*!

Nähdään tanssilattialla*jiihaa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-P

Posts: 4,972

#74 • • -P
aijuu, jos vielä pitäis lisätä jotkut omasta mielestäni hyvät tanssijat niin kyllä se kerti ja emma ovat paikkansa kanssa ansainneet. emmalla on kokonaan oma tyyli ja jollain tapaa erikoinen samalla. tykkäilen kyl. samoin kertikin. kun tämä tyttö pääsee liikkellee niin mikään ei pysäytä sitä kaikkea hienoutta

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

remotion

Posts: 5,283

#75 • • remotion nostatus guru

Jammailija:
Itse pidän suurena ihailun aiheena sitä, että
1.näen että joku nauttii tanssimisesta silminnähden - se saa mut syttymään.
2.ihminen osaa lukea musiikkia ja sulautuu siihen. Esim. biiseissä voi olla nousu-/laskukohtia, niis voi olla seksiä, niis voi olla tylyä asennetta, jopa aggressiivisuutta. Aina ei tartte hymyillä, että nauttii musiikista. Musiikkiin voi eläytyä ja sen voi ilmaista kukin omalla tavallaan.



jepjep, sulla on kyllä homma hallussa ihan hyvin! Koitin parhaani mukaan heilua sie trancenationissa sun kanssa...
Avatar
#76 • • . Guest

BMT:
Elikkäs asia on näin!!

Ylipäätään tanssiminen bileissä on enemmänkin bailausta/ riehumista hyvän musan tahdissa. Tanssi on asia erikseen, älkää ikinä sekoittako tanssimista ja bailaamista.



Jaa noh toi on taas asia mistä sä oot tota mieltä ja joku muu toista!! Elikkä bileissä hilluminen on todellakin tanssimista mun mielestä.. siinä ei vaan ole sääntöjä niinkuin monissa muissa tansseissa eli ”ei tanssia” siitä tekee sen säännöttömyys, mutta tanssia siitä tekee se että kukaan ei sitä oo virallisesti kieltänytkään sanomasta tanssiksi!! Ja kaikki eniten siitä tanssia tekee se että jos suomessa on esim. 8000 bilettäjää niin sitten vois virallistaa ainakin 1000 uutta modernin ajan tanssilajia joihin tekis säännöt ja alkais kilpailemaan numerotrikoissa... voi vittu (naurua!!!) Jos pitää samalla hauskaa kun tanssii niin se ei tee siitä yhtään aliarvostettavampaa......kaikkiin juttuihin ei vaan sovi kilpailu ja säännöt!!!=)
Avatar
#77 • • yana Guest

SamHard:
joihin tekis säännöt ja alkais kilpailemaan numerotrikoissa...



tässäpä ens illuihin idea loistaviin releisiin =D kaikille omat numerot ja kisaamaan ;)
Jammailija

Posts: 3,224

#78 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Remotion:
jepjep, sulla on kyllä homma hallussa ihan hyvin! Koitin parhaani mukaan heilua sie trancenationissa sun kanssa...


Hih, muistan kyl ja hyvin meil meni*jiihaa*!

Angelus:
kerti ja emma ovat paikkansa kanssa ansainneet. emmalla on kokonaan oma tyyli ja jollain tapaa erikoinen samalla.


TODELLAKIN!*super*
Mä joskus sanoin tytöille, että siinä on kyl kaksikko jol on tyyliä ja asennetta tanssilattialla. Mimmit nauttii ja selkeesti niil on `oma juttu` siel tanssilattialla!
Emma*sydän*!

[muokattu 26.1.2004 16:01]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

lohikarme

Posts: 1,730

#79 • • lohikarme RitariVittupää
Oonkohan mä hyvä? *igor* En mä kyl oo *ding*

--
Qualis artifex pereo

Hupsu

Posts: 1,005

#80 • • Hupsu
IMO pieni söpö hippityttö luonnonhelmassa metsäkemuissa. *sydän*

Nuff said.

--
Päivän mietelause?