Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,517 views

seilori

Posts: 482

#21 • • seilori

akir0:
---
BlueWind:
Vinha *jiihaa*

Sitä on useammissakin bileissä jäänyt seuraamaan kovin mielellään :)
---
Agreed! Etenkin jos/kun herralla on sopivasti tilaa heilua.



tässähän ihan pakahtuu :D

Kiitos positiivisista kommenteista, tulivat vielä sellaisilta ihmisiltä joiden mielipidettä varmasti arvostan (tähän poikkeuksia voisivat olla vaikka sellaset juopuneet 40v yksinäiset ukot baarissa jotka tulee kehasemaan et \”oot paras hiphoppari mitä oon nähny\”... jj-just ;)

-> takas topiciin

Taitavia tanssijoita näkee kyllä isommissa bileissä melkein aina, itsellekin tulee ehkä imettyä joitain vaikutteita samalla. Hyviä tanssijoita sen sijaan näkee melkein aina, jos mitataan sitä että miten aidosti henkilö itse nauttii tanssimisesta.

Itse jaksan nykyisin harvoin tanssia kovinkaan paljoa, vaan olen ajan mittaan juurtunut niille penkeille kyräilemään sitä mukaa kun musiikkimaku on muuttunut kapea-alaisemmaksi ja muutenkin innostus tanssimiseen ja bileissä käyntiin vähentynyt. Syitä voi haeskella vaikka iän karttumisesta, seurustelusta, kiinnostavien bileiden vähyydestä lähiympäristössäni..
äm

Posts: 2,376

#22 • • äm
Tombe *joo*
Tyypiltä tuli vielä loistavaa kommenttiakin, kun kävin kehumassa sen tanssimista... En tule ikinä unohtamaan niitä sanoja. Kiitos *hymy*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Nefertete

Posts: 665

#23 • • Nefertete pile-eläin

vinha:
Kiitos positiivisista kommenteista
---
Taitavia tanssijoita näkee kyllä isommissa bileissä melkein aina, itsellekin tulee ehkä imettyä joitain vaikutteita samalla. Hyviä tanssijoita sen sijaan näkee melkein aina, jos mitataan sitä että miten aidosti henkilö itse nauttii tanssimisesta.



Tässä vähän lisää, eli yksi ääni Vinhalle miultakin. monta vuotta oon saanut seurata hyvää työtä :).

Ja voisin allekirjoittaa tuon vinhan kommentin, että paljon hyviä tanssijoita näkee pileissä (ja niitä keskinkertaisiakin, mutta jos ihminen nauttii musiikista, niin heitäkin on ilo katsella). Ja omaan tanssityylini olen huomannut saavani joitain vaikutteita muilta tanssijoilta. Olen siis apinoija. *jiihaa* (pääasia, että tanssiminen on kivaa *plur*)

--
Toiset tykkää muhkummasta.

pyhimys

Posts: 622

#24 • • pyhimys
Minunkin ”ääneni” menee Pinjuszkalle*joo*... Aina on mukava katsoa, kun joku nauttii tanssimisisesta ja hetkestä*jiihaa*

[muokattu 23.1.2004 18:07]
ville

Posts: 3,780

#25 • • ville olen oikeasti ujo
Paras tanssija on se, joka näyttää nauttivansa tanssimisesta. Kaikkein masentavinta katsottavaa on pi**vieteri, joka vispaa kuin hullu huulet kurkussa.

Ylipäätään ”yleinen” tanssityyli on muuttunut vuosien saatossa. Muistelen vieläkin kaiholla kiksun kultakautta, kun kaikilla oli kädet kohti kattoa ja liike lähinnä ylös-alas-ylös-alas.

Ruotsissa on kiva tyyli, siellä keikkuu perse suomea enemmän.
Lenita

Posts: 1,423

#26 • • Lenita

Jone:
Kidille antaisin kanssa pointseja. Sivusta seuranneena täytyy sanoa, että hommaan panostaminen on kovaa luokkaa.



Täysin samaa mieltä*joo*

--
^_____________^

-P

Posts: 4,972

#27 • • -P
jos pitäis nimetä, niin kyllä jammailijia ja hartza ovat sellainen kaksikko jota on aina ilo katsella. kidille kanssa pitää antaa kättä, on kyllä hyvä =)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

LiLa

Posts: 159

#28 • • LiLa
Jammailija ja Hellu siin nii ihanat höpöläiset *sydän* *sydän* *pihkassa*
lostgone

Posts: 2,493

#29 • • lostgone
*joo*Stratos*joo* ja Jammailija on tietysti näitten arvoinen*aplodit*
Valitettavasti en o ihan varma parin nimestä, joten jätän tuntomerkit väliin*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#30 • • ALIEN Guest
ehdottomasti Team Sikaa edustava misjah! *vink*
Progress

Posts: 955

#31 • • Progress

villep:
Paras tanssija on se, joka näyttää nauttivansa tanssimisesta. Kaikkein masentavinta katsottavaa on pi**vieteri, joka vispaa kuin hullu huulet kurkussa.

Ylipäätään ”yleinen” tanssityyli on muuttunut vuosien saatossa. Muistelen vieläkin kaiholla kiksun kultakautta, kun kaikilla oli kädet kohti kattoa ja liike lähinnä ylös-alas-ylös-alas.

Ruotsissa on kiva tyyli, siellä keikkuu perse suomea enemmän.



toi on muuten totta! mut eriasia on sitten se, että sopiiko perseen ”hetkuttelu” konemusan pariin... (?)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#32 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Sopii sopii, monet aamubileet on keikuteltu progen tahtiin, uuuuh*hih*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Progress

Posts: 955

#33 • • Progress
ai sorgen..en aina osaa ajatella että on myös muita konemusatyylejä ku Hardikama...*hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#34 • • pizzacat Guest
Perseen heiluttelu sopii mihin tilanteeseen vaan jos on hyvä perse. *vink*

Ps. Ei muuta. *iloinen*
Progress

Posts: 955

#35 • • Progress
no, niinpä. Mitä muutakaa toho voi enää sanoo....TOTTA! *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Caritsa

Posts: 1,117

#36 • • Caritsa

Progress:
ai sorgen..en aina osaa ajatella että on myös muita konemusatyylejä ku Hardikama...*hih*



Meinasin jo ärähtää.. *vink*

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Trash biatch

Posts: 53

#37 • • Trash biatch
kyllä se misjah on.... *jiihaa* meiän jumppa opettaja *iihhih*
Avatar
#38 • • kelasin Guest
kaikki ollaan hyvii *plur*