Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,515 views

keijukainen

Posts: 1,599

#41 • • keijukainen kiksumurmeli
Kaikki tanssii tyylillään *hymy*

--
*seepla*

Aidrian

Posts: 1,799

#42 • • Aidrian Furian Master
Stratos on kyllä kova mies.
Luulen että miehen näkee seuraavaksi Säde Hc-pileissä *vink*
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#43 • • ~~MillaMágico~~
Ei kyllä pysty enkä edes halua sanoa mun mielestä parhainta pepun keikuttajaa. Kukin taplaa ja tamppaa tavallaan. Se on kumminkin itsensä ilmaisemista, eikä tällaisia juttuja oikein voi paremmuusjärjestykseen laittaa..Aidosti tanssimisesta nauttiva ihminen on kaunista katseltavaa...heiluu sitten miten heiluu...*iloinen*
Avatar
#44 • • . Guest
Voihan löysä vattu mikä kysymys!! Eihän tollasta kannata ees kysyä.. tanssiminen on itsensä ja tunteidensa ilmaisemista musiikin kautta sekä toisaalta tanssiminen on myös taidetta siinä missä taulun maalaus tai baletti, mutta vielä enemmän siitä taidetta tekee vielä se että sitä ei ole suunniteltu eikä varmaan moni mieti himassa koreokrafioitakaan bileisiin.....
Eli täysin realiajassa muuttuvaa taidetta tekee kaikki joilla musiikki bileissä aiheuttaa hirmuiset täpinät ja on vain mentävä tanssimaan koska siitä saa ison tyydytyksen ja hyvän olon ihan niin kuin hyvästä seksitäkin!!!!!=) Mutta jos pysytään aiheessa niin kiteytettynä mun mielestä kukaan ei ole toista parempi tanssija bileissä koska tämä ei ole urheilu eikä arvostelu laji vaan taidetta ja hyviä fiiliksiä yksin ja yhdessä ihan niinkuin masturboidessa tai vaikka ryhmäseksissäkin!!;);) Ei vaa...läppä läppä
(huomio textissä vain asialliset jutut)
nomic

Posts: 4,120

#45 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

SamHard:
Voihan löysä vattu mikä kysymys!! Eihän tollasta kannata ees kysyä.. tanssiminen on itsensä ja tunteidensa ilmaisemista musiikin kautta sekä toisaalta tanssiminen on myös taidetta siinä missä taulun maalaus tai baletti, mutta vielä enemmän siitä taidetta tekee vielä se että sitä ei ole suunniteltu eikä varmaan moni mieti himassa koreokrafioitakaan bileisiin.....
Eli täysin realiajassa muuttuvaa taidetta tekee kaikki joilla musiikki bileissä aiheuttaa hirmuiset täpinät ja on vain mentävä tanssimaan koska siitä saa ison tyydytyksen ja hyvän olon ihan niin kuin hyvästä seksitäkin!!!!!=) Mutta jos pysytään aiheessa niin kiteytettynä mun mielestä kukaan ei ole toista parempi tanssija bileissä koska tämä ei ole urheilu eikä arvostelu laji vaan taidetta ja hyviä fiiliksiä yksin ja yhdessä ihan niinkuin masturboidessa tai vaikka ryhmäseksissäkin!!;);) Ei vaa...läppä läppä
(huomio textissä vain asialliset jutut)


juuh samaa mieltä, kaikki tanssikoon omalla tyylillään, tärkeintä on että itelle tulee se hywä fiilis siitä *hymy*
S-T

Posts: 1,195

#46 • • S-T Pieni

SamHard:
Voihan löysä vattu mikä kysymys!! Eihän tollasta kannata ees kysyä.. tanssiminen on itsensä ja tunteidensa ilmaisemista musiikin kautta sekä toisaalta tanssiminen on myös taidetta siinä missä taulun maalaus tai baletti, mutta vielä enemmän siitä taidetta tekee vielä se että sitä ei ole suunniteltu eikä varmaan moni mieti himassa koreokrafioitakaan bileisiin.....
Eli täysin realiajassa muuttuvaa taidetta tekee kaikki joilla musiikki bileissä aiheuttaa hirmuiset täpinät ja on vain mentävä tanssimaan koska siitä saa ison tyydytyksen ja hyvän olon ihan niin kuin hyvästä seksitäkin!!!!!=) Mutta jos pysytään aiheessa niin kiteytettynä mun mielestä kukaan ei ole toista parempi tanssija bileissä koska tämä ei ole urheilu eikä arvostelu laji vaan taidetta ja hyviä fiiliksiä yksin ja yhdessä ihan niinkuin masturboidessa tai vaikka ryhmäseksissäkin!!;);) Ei vaa...läppä läppä
(huomio textissä vain asialliset jutut)


Kyllä minä mielestäni voin arvostella muiden tanssia siltä näkökannalta, että kenen tanssi miellyttää silmääni eniten. Joillain vain on ”rytmi veressä” ja musiikinlukutaito niin kohdallaan, että se tekee tanssista erityisen miellyttävää katseltavaa, ja silloin voin hyvällä syyllä sanoa, että joku on mielestäni parempi tanssija kuin joku muu.

Tietenkin niikuhei plur nautin myös siitä, että ihmisillä ympärilläni tanssilattialla on kivaa - fiilikset paranevat ja jalka itselläkin nousee entistä kevyemmin. Mutta ei se estä olemasta sitä mieltä, että joku mielestäni tanssii erityisen hyvin.

[muokattu 24.1.2004 15:45]

--
Pieni on kaunista.

Chainboy

Posts: 363

#47 • • Chainboy
mun mielestä yksi mun parhaista kamuista (pirpeli) on yx ihan sika hyvä tanssija... aina fiiliksissä ja huutaa ja mekastaa kun viimeistä päivää mut fiiliksellä , sillä fiiliksellä et tykkää siitä mitä tekee eli tanssii ja monet siitä tykkää..... ainakin minä !!! (ja on muakin monet joskus kehunneet et olisin aika hyvä tanssii mut välillä bileissä tanssin kuulemma kuin yrittäisin tappaa jonkun?) no mut mielipiteitä on monia ja makunsa kullakin , eikö ???

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Lenita

Posts: 1,423

#48 • • Lenita
Jos pepun heilutuksesta puhutaan niin Caritsa on siin kyl ihan omaa luokkaansa*nauru**jiihaa*

Ja tosiaan Jammailijan meinasin ihan unohtaa. Se mies on nimensä kyl ansainnut*joo*

[muokattu 24.1.2004 18:06]

[muokattu 24.1.2004 18:07]

--
^_____________^

Jammailija

Posts: 3,224

#49 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kerti*sydän*!
Nainen liikkuu niin sulavasti musiikkiin ja nauttii siitä, uuuh...
Hypnoottista katsoa*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Progress

Posts: 955

#50 • • Progress

Caritsa:
---
Progress:
ai sorgen..en aina osaa ajatella että on myös muita konemusatyylejä ku Hardikama...*hih*

---


Meinasin jo ärähtää.. *vink*



Sorry...*hih*
*hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

kovas

Posts: 1,522

#51 • • kovas Kristo

Jammailija:
Kerti*sydän*!



olin just sanomas samaa :)
Cassu

Posts: 634

#52 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Stratos ehdottomasti...vuosien kokemuksella *iloinen*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

keisha

Posts: 1,394

#53 • • keisha bullet with butterfly wings

Jammailija:
Kerti*sydän*!
Nainen liikkuu niin sulavasti musiikkiin ja nauttii siitä, uuuh...
Hypnoottista katsoa*sydän*

Word!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Cloud

Posts: 2,162

#54 • • Cloud Game Freak
Täytyy yhtyä averniaan siinä etten nää mitään syytä ketään nostaa sille kultaiselle alustalle ihan vain siksi että jokainen tanssii miten haluaa ja pystyy.. on olemassa luonnon lahjakkuuksia tässäkin asiassa eikä se ole muiden vika jos olet.. nooh tönkkö suolattu silli ;)

Itse en tosin ole täysin samaa mieltä tuosta että lattialta voisi nostaa kenet tahansa korokkeelle esitanssioiden tilalle ns.tanssi taidoissa... tosin tämäkin on makuasia siis ainakin siinä mielessä että tykkääkö katsoa tätä niin sanottua lehmän tanssia vai käsien heiluttelu koreografiaa vai lattari tyylistä rinkuttelua vai ankaraaa Polkka jyystöö... silti kyllä ne esitanssiat ovat siellä syystä... Tosin maku asia maku asia...

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kAiStA

Posts: 229

#55 • • kAiStA
Tässä kun on ollut puhetta tanssityylin muutoksista ja mikä on se oikea tapa jne., niin kysyisin muutamia kysymyksiä? Mikä on ”oikea/virallinen” tapa? Onko se takapuolen veivaamista shakira-tyyliin, onko se jaloilla tamppaamista ja käsiä diskantin mukaan heiluttelemista, onko se ylös alas hyppimistä, vai askel viereen askel viereen hytkymistä?
Ja toinen kysymys vielä esitanssijoista, hankkivatko klubit ym. esitanssijansa joidenkin ”välitysfirmojen” kautta, ovatko he kyseisen paikan vakihenkilökuntaa vai tutuntutuntuttuja vai peräti joidenkin tanssiryhmien tanssijoita?

--
Let the music be your only God..

hallucinogen

Posts: 8,190

#56 • • hallucinogen Edain
Esitanssiat on mun mielestä ollu aika turhia ja joskus on niin kamalan näköistä vääntämistä ettei tykkää katsoa. Proteuksen dekkien eteen tuleminen hetkeksi saa aina naaman hymyyn kun näkee kuinka toinen nauttii siitä mitä tekee *hymy* En oo silleen kenenkään tanssaitaitoja miettinyt tarkemmin mut pinjuzska ja kumppanit nauttivat selvästi tanssimisesta ja jaksavat vielä käsittämättömän kauan, hatun nosto sille *hymy*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#57 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Cloud:

niin sanottua lehmän tanssia



mitä se on?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Bishop Henrik

Posts: 135

#58 • • Bishop Henrik
Elikkäs asia on näin!!

Ylipäätään tanssiminen bileissä on enemmänkin bailausta/ riehumista hyvän musan tahdissa. Tanssi on asia erikseen, älkää ikinä sekoittako tanssimista ja bailaamista.

--
fucking hostile...

India

Posts: 475

#59 • • India

BMT:
Elikkäs asia on näin!!

Ylipäätään tanssiminen bileissä on enemmänkin bailausta/ riehumista hyvän musan tahdissa. Tanssi on asia erikseen, älkää ikinä sekoittako tanssimista ja bailaamista.



No mä voin sanoa omalta kohdaltani todellakin käyväni siellä tanssimassa.
Karski

Posts: 6,049

#60 • • Karski Pomon kätyri

BMT:
Elikkäs asia on näin!!

Ylipäätään tanssiminen bileissä on enemmänkin bailausta/ riehumista hyvän musan tahdissa. Tanssi on asia erikseen, älkää ikinä sekoittako tanssimista ja bailaamista.



Mites noi sit eroo toisistaan *täh*
Onks tanssiminen jotain muuta
kuin liikkumista musiikin tahtiin,
ja eikös ns. 'bailaaminen' ole vähän
laajempi käsite. Ihan mielenkiinnosta,
semantiikka on kiehtova laji *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.