Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,695 views

ee102

Posts: 775

#262 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Jone:
---
climate:
Täh? Etteikö vois jaksaa bilettää läpi yötä ns. normaalissa tilassa?

---


Kyllä voi. Oon mä itsekin niin tehnyt useasti muutamia vuosia sitten. Kokemukseen pohjautuen täytyy silti sanoa (jos sallitte sanaleikin), että suurella osalla niistä ”energisimmistä” tanssijoista on puhtaita jauhoja pussissa.



Niinpä. *joo* Ja kuinkahan monta kertaa multaki on tultu kysymään, että mitä sä oot oikeen vetäny ku jaksat tampata ja tampata... Ja hymy naamalla, vaikken oo ottanu mitään koko päivänä! *hihu* Oonhan käyttäny kyl joskus jotain, mutta tuntuu, että paremmin jaksan selvin päin. Ja mitkä kiksit siitä saa ku tanssii useita tunteja putkeen, sit menee nälkäsenä ja väsyneenä syömään ja nukkumaan! Helposti piristeitä nauttineena tullu jotenki heikko olo... mistähän se johtuu? *täh* En välttämättä oo jaksanu ees pysyä pystyssä vaan täytyny vääntäytyä kaksin kerroin ja istahtaa. Kun se siihen alko mennä, tajusin että on tauon paikka, ja sen jälkeen oon käyny bilettämäs selvin päin, hyvällä menestyksellä! *jiihaa*
armed_ahmed

Posts: 35

#263 • • armed_ahmed armed_ahmed
paras on se kuka on eka ja vika lattialla. *muhaha*

--
korvat soi vieläkin.

Jammailija

Posts: 3,224

#264 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

armed_ahmed:
paras on se kuka on eka ja vika lattialla. *muhaha*


Eli Hippa-Hartza*pahis*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

La Petite

Posts: 1,160

#265 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mun ihQ pikku tytärpuoli *plur* 1,5vee
tamppaa aina kun kuulee "Call on me":n, oikeen odottaa aina kun basso alkaa.

Siin on paras tanssija, ja takuulla selvin päin *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur

remotion

Posts: 5,283

#266 • • remotion nostatus guru

Jammailija:
---
armed_ahmed:
paras on se kuka on eka ja vika lattialla. *muhaha*

---

Eli Hippa-Hartza*pahis*



Joo, mut halluissakin se vaan pousaili siinä edessä, eli vastaus on mä! *super* *vink* *nauru*
Amnesia

Posts: 888

#267 • • Amnesia

La Petite:
Mun ihQ pikku tytärpuoli *plur* 1,5vee
tamppaa aina kun kuulee "Call on me":n, oikeen odottaa aina kun basso alkaa.



Vau, tommosen lapsen mäkin haluan joskus *hihu*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#268 • • Edited Jusuplussa UG-///

La Petite:
Mun ihQ pikku tytärpuoli *plur* 1,5vee
tamppaa aina kun kuulee "Call on me":n, oikeen odottaa aina kun basso alkaa.

Siin on paras tanssija, ja takuulla selvin päin *hihu*



*nauru**nauru**aplodit**jiihaa*

edit: mä haluun kyl nähä ku toi pikkunen jyrää :D
Kami

Posts: 54

#269 • • Kami

La Petite:
Mun ihQ pikku tytärpuoli *plur* 1,5vee
tamppaa aina kun kuulee "Call on me":n, oikeen odottaa aina kun basso alkaa.

Siin on paras tanssija, ja takuulla selvin päin *hihu*



Joo kyl pakko sanoo et mun tytär *plur* on kyl jo aikamoinen tamppaaja. No ihan viel se ei pääse bileisiin kummiskaan. *hymy*
Trash biatch

Posts: 53

#270 • • Trash biatch
yep, kyllä se broidin muksu vetää ihan kympit, ku tamppailee menee ku on mummin luona käymässä *jiihaa*
Alex

Posts: 244

#271 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!

Jammailija:
---
armed_ahmed:
paras on se kuka on eka ja vika lattialla. *muhaha*

---

Eli Hippa-Hartza*pahis*




Jeep! *jiihaa*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Jole

Posts: 51

#272 • • Jole konelevyseppä
Jep, mun 6v tytärpuoli tykkää kanssa ruveta huitomaan käsillä ja koittaa tampata varsinkin kun soitetaan jotain omaa tuotantoa kotona *plur**jiihaa*
Avatar
#273 • • --- Guest

Jole:
Jep, mun 6v tytärpuoli tykkää kanssa ruveta huitomaan käsillä ja koittaa tampata varsinkin kun soitetaan jotain omaa tuotantoa kotona *plur**jiihaa*



oisit nähny meitsin 2v tyttären ku taustalla soi Pain on creationin Lush! Onneks sain videolle!
kilobitti

Posts: 2,419

#274 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

salama jack:
Käykää tsekkaa www.dancetrippin.tv ja sieltä semmonen videosetti kun
”Dave Pierce @ Eden, Ibiza” tais olla episode #8. Katsominen vaatii rekisteröinnin, käy erittäin nopsaa...



Ei vaadi enää.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

-Santtu-

Posts: 1,965

#275 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Pakko mainita yks jonka tanssimista kattelin ihastuksissani viikonloppuna.. *plur*CandyRaver*plur*

..Ja yleensäkin parhaita on kaikki fiilistelijät joiden kanssa oma tunnelma kohoaa myös. Se on just parasta kun tyypistä näkee miten se nauttii ja on kivaa *hymy* jumitun aina kattelemaan sellasia. Että sori vaan jos tuijottelen *nauru*
Zyklonius

Posts: 1,629

#276 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

-Santtu-:
Pakko mainita yks jonka tanssimista kattelin ihastuksissani viikonloppuna.. *plur*CandyRaver*plur*



... etpäs ole ainoa, santtuseni, oikein hätkähdin kun seurasin kyseisen söpistyksen keikkumista kuolavanojen virratessa ja rintakehän jyskyttäessä. *sydän*

Toinen upea tanssijatapaus onpi ehdottomasti armas Jupemme. Herrajjestas, jeesusmaria ja kaikki katolisen kirkon pyhimykset soikoon, että tuli katseltua simmut ymmyrkäisinä ja kita ammollaan miehen hiihtämistä lauantaietkoilla. Miehen fiilistely ja sivakointi oli sitä luokkaa, että varmistuin lopullisesti siitä, että Jupe on Michael Jacksonin ja Harri Kirvesniemen salattu ja julkisesti vaiettu äpärälapsi. Niin minä tämän näen. *lmao*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Kessi

Posts: 14

#277 • • Kessi

kilobitti:
---
salama jack:
Käykää tsekkaa www.dancetrippin.tv ja sieltä semmonen videosetti kun
”Dave Pierce @ Eden, Ibiza” tais olla episode #8. Katsominen vaatii rekisteröinnin, käy erittäin nopsaa...
---


Ei vaadi enää.



Täysin offtopic, mutta kertokaa nyt mitä se soittaa siinä alussa klf:n kanssa...... Vaivaa ihan sikana ko ei muista mikä se biisi on.....
ezzy

Posts: 8,060

#278 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-:
Pakko mainita yks jonka tanssimista kattelin ihastuksissani viikonloppuna.. *plur*CandyRaver*plur*



taru on aina ollut mainio fiilistelijä :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#279 • • Aziz Combat Fighter
Mulle käy aina silleen et ku kattoo ku joku toinen tanssii niin tulee sellanen omituinen tunne et toi tyyppihän näyttää oikeestaan tosi omituiselta ku se nytkii tossa ääniaaltojen tahtiin :D
Zyklonius

Posts: 1,629

#280 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana:
Mulle käy aina silleen et ku kattoo ku joku toinen tanssii niin tulee sellanen omituinen tunne et toi tyyppihän näyttää oikeestaan tosi omituiselta ku se nytkii tossa ääniaaltojen tahtiin :D



Ne on kato Ana kaikki niin klubihuumeissa, että niiden kiimaiset ja hikoilevat vartalot värisevät vailla mitään pidäkkeitä animaalisten ja alkukantaisten viidakkorytmien tahdissa. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.