Parhaat tanssijat

414 posts, 21 pages, 164,500 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#221 • • Roger Roger Kentti
kunpa vaan näkis sen oikeat kasvot

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

sapeli

Posts: 11,768

#222 • • sapeli jokukukamikä?
Taitaa tavallaan olla parhaita tanssijoita ne jotka jaksaa ja jaksaa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#223 • • Jone Archibald Haddock

sapeli:
Taitaa tavallaan olla parhaita tanssijoita ne jotka jaksaa ja jaksaa *joo*



Eli parhaita tanssijoita on ne, joilla on vahvin lääkitys? *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#224 • • sapeli jokukukamikä?

Jone:
---
sapeli:
Taitaa tavallaan olla parhaita tanssijoita ne jotka jaksaa ja jaksaa *joo*

---


Eli parhaita tanssijoita on ne, joilla on vahvin lääkitys? *ding*



Ei ne välttämättä jaksa parhaiten joilla on aineita... Mutta itse asiassa on niiden menoa (yleensä) varsin kiva katella *joo* Kunhan ne vaan on *jiihaa* eikä *poks*. Ei sillä että kannustaisin aineiden käyttöä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#225 • • Jone Archibald Haddock

climate:
Täh? Etteikö vois jaksaa bilettää läpi yötä ns. normaalissa tilassa?



Kyllä voi. Oon mä itsekin niin tehnyt useasti muutamia vuosia sitten. Kokemukseen pohjautuen täytyy silti sanoa (jos sallitte sanaleikin), että suurella osalla niistä ”energisimmistä” tanssijoista on puhtaita jauhoja pussissa.
Avatar
#226 • • pipa Guest
oiskohan kama-kaija? vai nipa nistinokka?
antero

Posts: 84

#227 • • antero
parhaat esitanssijat ikinä oli kyl vuoden 2000 läbyrinthis kaapelilla, kun kaks muijaa roikku köysissä dj lavan yläpuolella. ei voi muistaa kenen setin aikana, oisko ollu orkidean. jotenkin mieleen on painunut et sen aikana ois soinu unity.


kavereista parhaita on kyl lennart ja kerti <3
shake that ass!

[muokattu 25.7.2004 14:34]

--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.

-P

Posts: 4,972

#228 • • -P

Amnesia:
mutta tuollainen ”tanssitaan sinne päin missä on parhaat chicksit” on just tyypillistä Pohjois-Amerikan touhua, eli ei tajuta musasta mitään ja tullaan bileisiin vaan hakemaan pesää.




Canada & P-amerikka ovat kuitenkin kaksi eri maata, joissa kulttuuri kanssa on hieman erilaista. Canadassa jengi on enemmän ”valistunutta”, mukavampaa ja selkeästi rennompaa kuin jenkeissä ja kanukkien suusta kuullen ton ”tanssitaan sinne päin missä on parhaat mimmi”, onlähinnä vaan spennausta ja jos tietää mitä tarkoitta ”We jangled yesterday”, että kyseessä on huumorinmieleinen letkautus ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jammailija

Posts: 3,224

#229 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Keeerinin tanssityyli on very groovy*slurps*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#230 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jammailija:
Keeerinin tanssityyli on very groovy*slurps*!



Aih..No kiitos..*blush* Itse olet kyllä ihan ykkösluokan tanssijoita.. Mut mehän osataankin matkia toisiamme aika hyvin..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mr.Pink

Posts: 307

#231 • • Mr.Pink
Kaikki joilla on rytmitajua ja SYDÄNTÄ mukana....

*jiihaa*


ja anteeks kaikille niille joit oon vahingossa tyrmännyt(tanssin siis silmät kiinni)


rakkaudesta asiaan <3

--
Lost in the silver box.

Cloud

Posts: 2,162

#232 • • Cloud Game Freak
Se miten ja mihinpäin siellä sitten tanssin on yleensä ihan sama.. ongelmaksi muodostuu se muu porukka joka tamppaa sinne dj,hin päin jolloin itsekkin on pakko tanssia tätä päin jottain törmäilisi koko-ajan toisiin. tosin sitä nyt törmäillään muutenkin ahtaissa pileissä, mutta silti. Jos minä saisin päättää tansisin aina ”korokkeella” ja yksin koska lempitapani on heilua ja liikkua edestakaisin ja muuttaa suuntaa tms.

en osaa mitään koreografioita eikä minun lantioni liiku silti haluan liikkua ja käyttää koko kroppaani on se sitten kaunista tai ei.. ja siihen ei paikallaan kasvot dj:hin päin oleminen riitä.

Minusta dj:le suurin kunnioitus on se että sitä tullaan kuuntelemaan oikein paikanpäälle ja ehkä ”töllistelemäänkin” muttei sitä nyt sitten tarvitse niin kummoisesti tehdä.. decot ja asusteet ovat kivoja.. itse tykkään taas katsella ihmisiä muutenvain.. sitä miten he käyttäytyvät.. näyttävät ”yleensä” sekä miten tansivat tms.. tätäkään ei pysty tekemään jos tanssii suoraan ja vain yhteen suuntaan..

Paras tanssia on Mun Iso-veikka, koska se sai mut tanssimaan ja käymään pileissä ja se oli mun Idoli joskus nuorempana.. se osas tanssii hyvin!

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

lillikutti

Posts: 249

#233 • • lillikutti hyppivä jyvä
a-j ja *maarit* *pihkassa*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Juhgu

Posts: 7,921

#234 • • Juhgu Virnistelijä
Koneistossa näkyi taas sellaisia musiikkiin eläytyjiä että oikein kateeksi kävi. En tunne, joten nimiä en voi mainita. Harmi sinänsä :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#235 • • CryOniC Guest

Mr.Pink:
Kaikki joilla on rytmitajua ja SYDÄNTÄ mukana....

*jiihaa*



*joo**piis* ei mitään lisättävää.
Tiikerriii

Posts: 1,113

#236 • • Tiikerriii Tj
oma rakas..ihana katsoa kun toinen niin antaumuksella tanssii ja nauttii siitä*plur**sydän*

--
RÄYH!!!!

sasu

Posts: 192

#237 • • sasu

Viltsu:
---
Amnesia:
Jos porukka tanssii sekaisin kuin Ellun kanat, niin se osoittaa tietynlaista kunnioituksen puutetta DJ:tä /artistia kohtaan. Eli jossain tavallisessa junttijuottolassa se kuuluu asiaan, koska osaamaton dj soittaa paskaa, mutta kyllä se vaan jotenkin on ainoa oikea tapa hyvissä bileissä, et tampataan suunnilleen lavalle päin.

---


kerro että tää oli vitsi, jooko *taputapu*



Mä olen kyllä ihan samaa mieltä Amnesian kanssa... *joo*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

sasu

Posts: 192

#238 • • sasu

HaPsULi:


mut tuohan on aivan totta et me tanssitaan rivissä dj:tä päin, ja tää sen takia että me ?arvostettais? sitä dj:tä ja sen soittamaa musaa (HUOM! minun mielipide)



En tiedä oonko ihan hakuteillä, mut jos kaikki tanssis dj'tä päin niin silloin tuntuu käyvän vähemmän toisten tanssijoiden tönimistä, kuin silloin kun ihmiset tanssimat ihan sikinsokin.
Mulle ainakin on tärkeää, et saan tanssia ilman ”kyynerpää osumia”, koska se häiritsee keskittymistä siihen tärkeimpään - musiikkiin ja fiilikseen.

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Jammailija

Posts: 3,224

#239 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ei hitsi, tää on niin mahtavaa: Taas tuli tutustuttua uuteen bileihmiseen! Kyl se vaa pitää paikkansa, että joka kerta tutustuu johonkin uuteen tyyppiin. Mut tää tyyppi teki kyl vaikutuksen. Piti vähän väliä vilkaista, ku jätkä fiilistelee kybällä musan mukalla ja itelleki tuli niin hyvä mieli*hymy*!
VonSchlongilla on kyl kiva meininki*jiihaa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

dj Missiah

Posts: 303

#240 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
jammailijan beba on paras lattialla pyöriessään *slurps* !

nimim. " oma beba ojassa "*pihkassa*