414 posts, 21 pages, 184,605 views

Jone:
---
climate:
Täh? Etteikö vois jaksaa bilettää läpi yötä ns. normaalissa tilassa?
---
Kyllä voi. Oon mä itsekin niin tehnyt useasti muutamia vuosia sitten. Kokemukseen pohjautuen täytyy silti sanoa (jos sallitte sanaleikin), että suurella osalla niistä energisimmistä tanssijoista on puhtaita jauhoja pussissa.
Ja kuinkahan monta kertaa multaki on tultu kysymään, että mitä sä oot oikeen vetäny ku jaksat tampata ja tampata... Ja hymy naamalla, vaikken oo ottanu mitään koko päivänä!
Oonhan käyttäny kyl joskus jotain, mutta tuntuu, että paremmin jaksan selvin päin. Ja mitkä kiksit siitä saa ku tanssii useita tunteja putkeen, sit menee nälkäsenä ja väsyneenä syömään ja nukkumaan! Helposti piristeitä nauttineena tullu jotenki heikko olo... mistähän se johtuu?
En välttämättä oo jaksanu ees pysyä pystyssä vaan täytyny vääntäytyä kaksin kerroin ja istahtaa. Kun se siihen alko mennä, tajusin että on tauon paikka, ja sen jälkeen oon käyny bilettämäs selvin päin, hyvällä menestyksellä!
armed_ahmed:
paras on se kuka on eka ja vika lattialla. *muhaha*
La Petite:
Mun ihQ pikku tytärpuoli1,5vee
tamppaa aina kun kuulee "Call on me":n, oikeen odottaa aina kun basso alkaa.
Siin on paras tanssija, ja takuulla selvin päin

Jole:
Jep, mun 6v tytärpuoli tykkää kanssa ruveta huitomaan käsillä ja koittaa tampata varsinkin kun soitetaan jotain omaa tuotantoa kotona
salama jack:
Käykää tsekkaa www.dancetrippin.tv ja sieltä semmonen videosetti kun
Dave Pierce @ Eden, Ibiza tais olla episode #8. Katsominen vaatii rekisteröinnin, käy erittäin nopsaa...
jumitun aina kattelemaan sellasia. Että sori vaan jos tuijottelen
-Santtu-:
Pakko mainita yks jonka tanssimista kattelin ihastuksissani viikonloppuna.. *plur*CandyRaver*plur*

kilobitti:
---
salama jack:
Käykää tsekkaa www.dancetrippin.tv ja sieltä semmonen videosetti kun
Dave Pierce @ Eden, Ibiza tais olla episode #8. Katsominen vaatii rekisteröinnin, käy erittäin nopsaa...
---
Ei vaadi enää.
Ana:
Mulle käy aina silleen et ku kattoo ku joku toinen tanssii niin tulee sellanen omituinen tunne et toi tyyppihän näyttää oikeestaan tosi omituiselta ku se nytkii tossa ääniaaltojen tahtiin :D