414 posts, 21 pages, 168,035 views
Jammailija:
Joo, ite en kyl tanssimista ja bailaamista sen kummemmin erottele, vaik itsekin oon kunnostautunu tanssijana. Tanssiopistolla tuli opeteltua koreografiaa ja liikkeitä. Niillä voi sit oman makunsa mukaan `höystää` omaa liikehdintäänsä bileissä jos haluaa. Ja mitä tohon tampaamiseen tulee ni kyl sekin vaa näyttää upealta, ku siihen laitetaan mukaan tiettyä renttoutta kroppaan ja sopivasti tylyä vääntöä.
Itse pidän suurena ihailun aiheena sitä, että
1.näen että joku nauttii tanssimisesta silminnähden - se saa mut syttymään.
2.ihminen osaa lukea musiikkia ja sulautuu siihen. Esim. biiseissä voi olla nousu-/laskukohtia, niis voi olla seksiä, niis voi olla tylyä asennetta, jopa aggressiivisuutta. Aina ei tartte hymyillä, että nauttii musiikista. Musiikkiin voi eläytyä ja sen voi ilmaista kukin omalla tavallaan.
Joskus on Hartzan kanssa kikkailtu mitä villimpiä liikkeitä nauraen, joskus on Duriksen kanssa svengattu seksikkään musan tahtiin pilke silmäkulmassa. Joskus on persettä ketkuteltu ja häröilty wxw:n kanssa aamubileissä. Joskus on väännetty niin perkeleen lujaa jonkun pirivieterin kanssa ja laitettu oikein reilu annos voimaa ja vääntöä siihen tanssiin*super*.
Eli en käy lajittelemaan - tanssia voi monella tavalla ja on monia tapoja eläytyä. Nauttikaa tanssista tavallanne - sitä on ilo katsoa*sydän*!
Nähdään tanssilattialla*jiihaa*!
Miracle:
Ihaninta on katsella niitä ihmisiä jotka hippailee hymy huulilla ja nauttivat olostaan. Nää samaiset ihmiset yleensä hymyilee takaisin mikäli itse hymyää heitä katsellessaan. Mun mielestä tyyli on vapaa kunhan vaan itellä on hyvä olo...
Jone:
---
BlueWind:
Vinha
Sitä on useammissakin bileissä jäänyt seuraamaan kovin mielellään :)
---
Vinha on kyllä eri luonteva poitsu tanssimisensa kanssa ja olen tästä hänellekkin maininnut muistaakseni useaan otteeseen parin vuoden aikana. Vinhan tanssimista on aina hauskaa katsoa, tulee väistämättäkin hyvälle mielelle.
Kidille antaisin kanssa pointseja. Sivusta seuranneena täytyy sanoa, että hommaan panostaminen on kovaa luokkaa.
Helmy:
---
Mä haluaisin kommentoida tuota keskustelua näin eri näkökulman edustajana. Itse olen jonkin verran tehnyt noita esitanssikeikkoja klubipuolella ja on tosi ikävä kuulla, että suurin osa mielipiteistänne on noinkin negatiivisia. Tosin, negatiivinen palaute tulee aina herkemmin esiin, kuin positiivinen, joten selittäisikö millään lailla asiaa Olen toisn itsekin nähnyt aika huonoja esityksiä, missä intoa enemmän kuin taitoa... Itse olen treenannut tanssia aktiivisesti 4 -vuotiaasta saakka ja nautin musasta aivan älyttömästi. On vaikea kuvitella, että se ei näkyisi millään lailla ulospäin. Lopulta kuitenkin tanssityyli ja sen arvostelu on täysin makuasia, joten jokisella on okeus arvostella niin paljon kuin lystää. Tästä voisi jauhaa enemmänkin, mut tässä vähän toisenlaista mielipidettä tähän keskusteluun. Nähdään Turussa 21.2! Ja saa arvostella!
Helmy:
Olen toisn itsekin nähnyt aika huonoja esityksiä, missä intoa enemmän kuin taitoa...
Hyzenthlay:
njaa, sitten jos klubilla on esitanssijoita, niin muu bilekansa ajetaan alas korokkeilta
Mutta tämä on kyllä mahtavaa, että ihmisillä on ikäänkuin oma maailma jossa hän tanssii ja se vaan se hänen oma tanssinsa