1,979 posts, 99 pages, 1,327,538 views
Wert, 12.4.2006 10:55:
ihan uteliaisuudesta.. minkä hintaisia matkoja ootte ibizalle saanu/varaillu (per naama)?
ihan uteliaisuudesta.. minkä hintaisia matkoja ootte ibizalle saanu/varaillu (per naama)?
silencio, 12.4.2006 16:21:
---
Andrei,
Noin neljäsataa eurova.
Vai olenko väärässä silenccio?
edit: 9 päivää on matkan kesto
---
Noin 500 on lähempänä oikeaa, kun se hotelli maksoi vähän enemmän kuin alunperin piti.
Mutta aika halpaa kuitenkin, etenkin kun tietää hotellin kohtuullisen hyväksi.
villeMä olen kuitenkin insinööri ja pyrin näkemään asian niin, että oli ibiza kuinka kiva paikka tahansa, se ei missään nimessä voi olla niin kiva, että sinne kannattaa tuhlata vuosi toisensa jälkeen monta tuhatta euroa tietäen, että kohta ei lapsen takia onnistu matkustamaan tosi moneen paikkaan.
Andrei, 13.4.2006 09:09:
Et ne lennot oli niinkin kalliit. Ei mitenkään pysty muistamaan kun ei itse maksanut.
Andrei, 13.4.2006 08:43:
---
villeMä olen kuitenkin insinööri ja pyrin näkemään asian niin, että oli ibiza kuinka kiva paikka tahansa, se ei missään nimessä voi olla niin kiva, että sinne kannattaa tuhlata vuosi toisensa jälkeen monta tuhatta euroa tietäen, että kohta ei lapsen takia onnistu matkustamaan tosi moneen paikkaan.
---
Pitääkö asioita suunnitella noin helvetisti?
Okei ilmeisesti nautit siitä, mutta herralle kiitos minä että en ole tuollainen. :)
silencio,
Lennot maksoi 362/hlö
ville, 12.4.2006 11:34:
Lennot:
- Helsinki - Barca. Blue 1.
- Barca-Ibiza. Aireuropa.
- Yhteensä 300e
Majoitus:
- 2vko privaattivillassa
- 5km ibizatownistä, mestana jesus
- Bussipysäkki 500m
- Kauppa 2km
- 250 neliötä, 5 makuuhuonetta, uima-allas, päivittäinen siivous, 4 vessaa, ilmastointi
- Snadisti pahimman kauden ulkopuolella eli syyskuun alussa
- 43e/yö
Tolla yhtälöllä kaksi viikkoa ibizalla majoituksella omassa makuuhuoneessa (vaavun kanssa) 900e. IMO ei oo mikään paha hinta.
hallucinogen, 13.4.2006 11:44: