Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,284,385 views

superwoman

Posts: 333

#181 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
Ai niin, en ole ikinä käynyt laspalmaspuertorico-lomakylissä, mutta käsitys niistä ei varmaan paljoa poikkea totuudesta. Sinänsä vertaukselle ei ollut empiiristä näyttöä...

Mutta täytyy sanoa viime kesän Ibizan reissusta, että kun itse olin siellä San Antoniossa ja eka kerran käväsin illalla Ibiza townissa niin aijai pahaa teki... suorastaan vitutti, et meinas jo haluta vaihtaa hotellia sinne, ero oli niin järkky. San Antonion britit saattaa olla ihan hauskoja, ja ihan hyvää läppää heitti hotellissa ja altaalla siellä, mutta tuntu vaan, että ne on vaan lähteny "etelään" eikä bilesaarelle. Se vei vähän fiilistä, kun ympärillä oli jahuu ! turisteja sanan kerrankin oikeassa merkityksessä potenssiin tuhat!

*aplodit**super**aplodit*

edit:äikkä taas...

--
...just visiting...

excelsior

Posts: 151

#182 • • excelsior :)
tahtoo kans isona ja rikkaana ibizalle, nyt kun on nuori ja varaton ei oikeen pääse... ikä ei oo este, se on hidaste ja ikää on mulla sen verran että pääsisin, mutta RAHA on este

siispä, minkä hintasia matkat yleensä? majotus? yleinen hintataso kulutustuotteissa yms.?
minkälaisia ikärajat on klubeilla? vai onko ikäraja naaman mukanen niin kun yleensä lomakohteissa?

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Zapa

Posts: 1,393

#184 • • Edited Zapa Mr Wrangler

AlexS, 14.4.2005 21:57:
Tänne on kyl aivan pakko päästä parin vuoden sisällä...
ennen ku musta tulee laiska&vanha*hih**nauru*



äääh... sittenhän ibiza vasta maistuukin kun on vanha ja vittuuntunut :D kaikki muut bileet on skeidaa, ainoastaan ibizalla saa viban päälle. heh, näin se menee.

nimimerkillä 31-v - vanha ja vittuuntunut.
op-

Posts: 197

#186 • • op- Negis
20.-24.6. Sónarjatkot *iloinen*
Veivi

Posts: 971

#187 • • Veivi Pablo

AiDoN, 10.4.2005 16:05:
sattuisko täältä olemaan porukkaa lähössä saarella 12.6.2005-25.6.2005 ?
bileseuraa kaivataan:)



Meijän bändi suuntaa barcelonaan 3.6.-6.6., sitten ibizalle 6.6.-13.6. ja takas barcelonaan 13.6.-20.6. Päivän olis samaan aikaan siel :)
sapeli

Posts: 11,768

#188 • • sapeli jokukukamikä?

Neiti Etsivä, 7.5.2005 00:52:
Tottakai!! *jiihaa*



*haukottel* ketä kiinnostaa? *heiii*

(no ei vaines, oon ihan *super*kade *hmph* *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

AiDoN

Posts: 255

#189 • • AiDoN elukka
---

Meijän bändi suuntaa barcelonaan 3.6.-6.6., sitten ibizalle 6.6.-13.6. ja takas barcelonaan 13.6.-20.6. Päivän olis samaan aikaan siel :)
[/quote]

ahaaa...missäpäin ibizaa te meuhkaatte? mä oon menossa paikkaan nimeltä Cala Coral...en ole edes vielä selvittäny sen tarkkaa sijaintia =D

--
*pahis*

Veivi

Posts: 971

#190 • • Veivi Pablo

AiDoN, 7.5.2005 14:29:
---

Meijän bändi suuntaa barcelonaan 3.6.-6.6., sitten ibizalle 6.6.-13.6. ja takas barcelonaan 13.6.-20.6. Päivän olis samaan aikaan siel :)

---


ahaaa...missäpäin ibizaa te meuhkaatte? mä oon menossa paikkaan nimeltä Cala Coral...en ole edes vielä selvittäny sen tarkkaa sijaintia =D



Meil on Ibiza townin etelä/koillisosassa hotel cenit. Cala coral... hmm... ei äkkiseltään löytyny. Noita Cala alkuisia paikkoja kun siellä ei juurikaan ole... *nauru*
Zapa

Posts: 1,393

#191 • • Zapa Mr Wrangler

Veivi, 7.5.2005 16:37:
---
AiDoN, 7.5.2005 14:29:
---

Meijän bändi suuntaa barcelonaan 3.6.-6.6., sitten ibizalle 6.6.-13.6. ja takas barcelonaan 13.6.-20.6. Päivän olis samaan aikaan siel :)

---


ahaaa...missäpäin ibizaa te meuhkaatte? mä oon menossa paikkaan nimeltä Cala Coral...en ole edes vielä selvittäny sen tarkkaa sijaintia =D

---


Meil on Ibiza townin etelä/koillisosassa hotel cenit. Cala coral... hmm... ei äkkiseltään löytyny. Noita Cala alkuisia paikkoja kun siellä ei juurikaan ole... *nauru*



Cala Corral on saaren länsiosassa, San Antoniosta alas ja länteen, matkaa SA:sta n. 10km.

Me oltiin viime vuonna Cenitissä, jees mesta. Ainoo miinuspuoli on, ettei oo ilmastointia eikä edes pöytätuulettimia. Mut sen apartomentos-rakennuksen katolla oleva uima-allas on kiva.

Tänä vuonna johonkin ilmastoinnilla varustettuun mestaan Cenitin lähettyvillä.
Veivi

Posts: 971

#192 • • Veivi Pablo

Zapa, 7.5.2005 17:29:
---
Veivi, 7.5.2005 16:37:
---
AiDoN, 7.5.2005 14:29:
ahaaa...missäpäin ibizaa te meuhkaatte? mä oon menossa paikkaan nimeltä Cala Coral...en ole edes vielä selvittäny sen tarkkaa sijaintia =D

---


Meil on Ibiza townin etelä/koillisosassa hotel cenit. Cala coral... hmm... ei äkkiseltään löytyny. Noita Cala alkuisia paikkoja kun siellä ei juurikaan ole... *nauru*

---


Cala Corral on saaren länsiosassa, San Antoniosta alas ja länteen, matkaa SA:sta n. 10km.

Me oltiin viime vuonna Cenitissä, jees mesta. Ainoo miinuspuoli on, ettei oo ilmastointia eikä edes pöytätuulettimia. Mut sen apartomentos-rakennuksen katolla oleva uima-allas on kiva.

Tänä vuonna johonkin ilmastoinnilla varustettuun mestaan Cenitin lähettyvillä.



Ok. Siinäs kuulit =) Niin, ei taida ton hintaluokan hotelleis olla ilmastointii mut oma uima-allas löytyy ja merikin on ihan rannassa *muhaha* eiköhän siellä pärjää. Mut kiits ennakkotiedoista, en tiennyt tuotakaan ennen.
Avatar
#193 • • x Guest

Veivi,

Ok. Siinäs kuulit =) Niin, ei taida ton hintaluokan hotelleis olla ilmastointii mut oma uima-allas löytyy ja merikin on ihan rannassa *muhaha* eiköhän siellä pärjää. Mut kiits ennakkotiedoista, en tiennyt tuotakaan ennen.



zapa onkin ihan white isle veteraani, sita kannattaa kuunnella *pihkassa*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#194 • • Kon-tiki The Unsinkable

petraxx, 2.4.2005 23:37:
---
p3trus

Esim. DC10 on paljon nähneiden mielestä yleensä (maailman) paras klubi, enkä ole kuullut kenenkään valittavan cocoon opening / closing afterista rannalla.. Puhun nyt siis 10+ vuotta aktiivisesti bailanneista. Kokemattomiempien kannatta siis kokeilla noita, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä myös he tykkäävät :)

---


ja jos nyt aletaan vanhapartaileen niin mentiin kaks kesaa sitten dc10:iin seurueessa johon kuului darren emerson ja nick warren, jotka tuumivat et ko. paikka on lahinna ihmisille joita kiinnostaa kuosaus, ei musiikki... ;)



Miksiköhän mulle pulpahti mieleen wielä wanhempipartasanonta "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen"? DC-kypä on paras eikä sillä musiikilla ja (ibizalaisiksi) edullisilla juomahinnoilla kenenkään ole ns. pakko kuosata.
Avatar
#195 • • Annakins Guest

Veivi, 7.5.2005 17:52:
....merikin on ihan rannassa...



Eiks meri oo aina rannassa? *täh* *vink*
Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#197 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet
Hahaa, meitsi menee tonne töihin kahdeks viikkoo!!! *plur*

--
Menkää tekin kuplan sisään!

Avatar
#198 • • x Guest

Kon-tiki,


Miksiköhän mulle pulpahti mieleen wielä wanhempipartasanonta "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen"?



kun et parempaakaan keksinyt? oisko siis pitanyt etukateen tietaa etta sielta lahtee lanssilla overeissa jengia ja toiset tormailee seiniin? kaytiin kerran ja lahdettiin pois alle tunnin, and since then i've been staying away from that kitchen ;)

DC-kypä on paras eikä sillä musiikilla ja (ibizalaisiksi) edullisilla juomahinnoilla kenenkään ole ns. pakko kuosata.



mun pointti oli just se et vaik ois kuinka kaynyt ibizalla kuus kertaa niin se sun lempiklubi ei silti ehka o kaikkien mielesta "paras".
Avatar
#199 • • antof Guest

ALIEN, 13.1.2004 23:29:
en mäkään mitään positiivista ole kuullut näistä britti-öykkäreistä, mut kuulemma Cafe Del Mar:ssa on ollut ihana meno. Ens kesällä olis ollut mahdollisuus mennä asumaan siihen kahvilan yläpuolella olevaan asuntoon suhteilla... *heiii* Harmi vaan, et mä en harrasta ”suhteita” *hahjust**igor**justjoo*



itse saavuin juuri eilen saarelle. asuntoa ei ole viela. voisinko kysella kyseista asuntoa jostain numerosta.
Avatar
#200 • • antof Guest

antof, 24.5.2005 20:06:
---
ALIEN, 13.1.2004 23:29:
en mäkään mitään positiivista ole kuullut näistä britti-öykkäreistä, mut kuulemma Cafe Del Mar:ssa on ollut ihana meno. Ens kesällä olis ollut mahdollisuus mennä asumaan siihen kahvilan yläpuolella olevaan asuntoon suhteilla... *heiii* Harmi vaan, et mä en harrasta ”suhteita” *hahjust**igor**justjoo*

---


huomasin just et olen vuoden myohassa. sorry