Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,290,337 views

Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#221 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

petraxx, 5.6.2005 17:06:
musaa spacen parhaillaan kaynnissa olevista avajaisista *pihkassa* taitaa olla toistaseks sielta ylaterassilta kun on niin iisia menoo.
paaterassi ei muuten sit tosiaan ehtinyt valmiiks avajaisiin vaan valmistuu vasta 17.7. we love -bileisiin.

linkki



Aika paha rasti... Eli onni onnettomuudessa! Just 17.7. iltapäivällä kone saarella ja suoraan terassin avajaisiin...

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Veivi

Posts: 971

#222 • • Veivi Pablo

Alfonsèn Hankiainen, 27.6.2005 12:35:
---
Veivi, 27.6.2005 12:22:

Sit jos tahtoo nähdä muutakin osaa saarta niin vuokraa skootterit ja lähtee niillä päristelemään ihan minne tahtoo.

---


heh, tulipa tuosta mieleen eräs tapaus.
Tuli kerran kokeiltuu ja jotenkin kyltit oli siellä jokseenkin harhaan johtavia. Hetken ajelun jälkeen huomattiin kaverin kanssa että, eii saatana..mehän ollaan moottoritiellä..*nauru*
Siinä sit ku hädissään katteltiin ramppia, ni oli aika kauhiaa kuunnella sitä änäreiden sinfoniaa ku niillä oli muutenkin ne änärit teipattu johki peukaloon kiinni.*heiii*



Joo, motarilla (ja muualla) on se meno aika hurjaa. Tosin näytti siltä että ne ois niitä pientareita leventäny joilla sitten pysty ajelemaan rauhassa (pari paikallista näytti siellä ajelevan joten mekin perässä). Parhaiten pärjäs ku veti siel maassa maan tavalla ; kuin vermossa konsanaan läpät silmien sivuilla ja oikea peukalo töötin välittömässä läheisyydessä. Mitä pienemmästä virheestä kuittas niin sitä parempana kuskina muut sua piti ja latua tuli. Tietty se pakollinen mielipiteiden vaihto piti suorittaa aina. Niillä tuntuis julkiset forumit olevan juurikin liikennevaloissa eikä internetissä. *nauru*
Kukkis

Posts: 300

#223 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Nyyh, kohta jo vuosi siitä ku viimeks olin noilla tonteilla.. Oli kyl vitun siisti loma!

--
Never say never..?

Kon-tiki

Posts: 1,936

#224 • • Kon-tiki The Unsinkable
Nyt kun on oma reissu kaikin puolin varattu, voisin vaikka kertoa että meidän kahden reissut 27.8.-4.9. maksoivat n. 700 ekee/pää sis. saksalaisen 7 vrk pakettimatkan Figueretasiin (Germania Airways *nauru*) + lennot Hki - Berliini - Hki + lentoaikataulujen vuoksi 2 kpl hotelliöitä Berliinissä, vrt. jookoskookoksen samanaikainen 7 vrk paketti Figueretasiin 800 euroa/hlö.

Tosin kun mä katson "viereistä" topiccia Love Parade 2005:een liittyen ja luen Berliinin klubeista, mielessä käy pitäiskö vaan jäädä Berliiniin koko 9 päiväksi *ding* No mutta, sinnehän voi mennä ympäri vuoden eikä vaan kesällä! Voi elämä! Ihanii klubei kaikkialla
silencio

Posts: 401

#225 • • Edited silencio el
Aika samoissa hinnoissa liikutaan täälläkin. 10 päivää, 785/hlö, Figueretas.
Lennot Travellinkin kautta, HEL-BCN-IBZ ja sama toisinpäin.
Hotelli Ebookersin sivuilta.


Hui!!!
Olin laittamassa linkkiä lentojen varaamiseen, jos sattuu että joku kaipaa tietoa mistä etsiä, ja ajattelin katsoa samalla mitä näyttää nyt hinnaksi omille lennoille...
Hinta noussut 110! (Varattiin n. 2 viikkoa sitten.)
Hitto, onneksi tuli varattua. Melkein pukkaa kylmää hikeä... *hikoil*
Eli pitää tosiaan paikkansa se, että mitä lähempänä lento, sitä enemmän se maksaa. Kannattaa siis varailla suht ajoissa lentonsa.
Noh, tuolta kuitenkin löytyi vielä aiemmin lennot 450/hlö. Ja lentoaika mennessä vain 6h, ja tullessa 5h25min, välilaskuineen.

Niin se linkki...
http://www.leisure.travellink.com/leisure/servlet/presentation/frameset/index.jsp?lang=FIN&country=FI&BV_UseBVCookie=no

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

turbis

Posts: 10

#226 • • turbis Bass-o-holiC
Sit kun mulla on se mun rafla pystyssä keskellä ibizaa niin majotan sinne suomalaisii klubittajia*enkeli*

--
mutta ehkä jos sittenkin, vaikka mielummin kenties kumminkin

Fyrisch

Posts: 4,525

#227 • • Fyrisch

acr, 29.6.2005 01:19:
Sit kun mulla on se mun rafla pystyssä keskellä ibizaa niin majotan sinne suomalaisii klubittajia*enkeli*



kiva sulle jos ne sit sikailee siel yht mallikkaasti ku esim. viros *lmao*
turbis

Posts: 10

#228 • • turbis Bass-o-holiC
Njoo hyvä pointti, mut jos mä hyvää hyvyyttäni jeesaisin ni luulis kyllä et sitä ollaan ihmisiksi *hmph* se on sit eri asia jos ihmiset on niin pihalla et kävelykin on jo hallittuu kaatumista *hihu*

--
mutta ehkä jos sittenkin, vaikka mielummin kenties kumminkin

Fyrisch

Posts: 4,525

#229 • • Fyrisch

acr, 29.6.2005 01:41:
Njoo hyvä pointti, mut jos mä hyvää hyvyyttäni jeesaisin ni luulis kyllä et sitä ollaan ihmisiksi *hmph* se on sit eri asia jos ihmiset on niin pihalla et kävelykin on jo hallittuu kaatumista *hihu*



Joo, ja uskoisin jos suomesta ibizalle jengi lähtee, niin sinne ei lähetä kittaa viru valgeet ja haastaa brittiläisii juomises! :Z
turbis

Posts: 10

#230 • • turbis Bass-o-holiC

Fyraett, 29.6.2005 01:47:
---
acr, 29.6.2005 01:41:
Njoo hyvä pointti, mut jos mä hyvää hyvyyttäni jeesaisin ni luulis kyllä et sitä ollaan ihmisiksi *hmph* se on sit eri asia jos ihmiset on niin pihalla et kävelykin on jo hallittuu kaatumista *hihu*

---


Joo, ja uskoisin jos suomesta ibizalle jengi lähtee, niin sinne ei lähetä kittaa viru valgeet ja haastaa brittiläisii juomises! :Z



totta.. *hymy*

--
mutta ehkä jos sittenkin, vaikka mielummin kenties kumminkin

Grass

Posts: 237

#231 • • Grass fiilistelijä

Fyraett, 29.6.2005 01:36:
---
acr, 29.6.2005 01:19:
Sit kun mulla on se mun rafla pystyssä keskellä ibizaa niin majotan sinne suomalaisii klubittajia*enkeli*

---


kiva sulle jos ne sit sikailee siel yht mallikkaasti ku esim. viros *lmao*



eihän suomalaiset sikaile ;) muut yhtälailla, et lukenut tarkasti iltalehtee vai mikälie shaisselehti olikin :P
hemuz

Posts: 2,178

#232 • • hemuz kätevä emäntä
Kaveri oli viimevuon sil kissin kuuntelijamatkal just ibizal, jookoskookoksen kautta tais olla... pyys muaki mukaa ja hinta ois ollu 495 *ding*
Fyrisch

Posts: 4,525

#233 • • Fyrisch

ruoho akaa. Grass, 30.6.2005 21:47:
eihän suomalaiset sikaile ;) muut yhtälailla, et lukenut tarkasti iltalehtee vai mikälie shaisselehti olikin :P



Tukemalla paskaa saadaan vaa lisää paskaa, eli en osta iltalehtii ym muita 7-päivii, satuinpahan vaa lukee kassajonos "suomalaiset juhlivat alasti virossa tms"

Mut viroon reissaa paljon pohjasakkii ryyppää ja sikailee koska 15e saa jo meno-paluun, ja viihde ei maksa paljoakaan, kun taas ibizalle maksaa jo matkat paljon, puhumattakaan elämisestä siel!

Britit taitavat viedä eniweis ykköspaikan sikailu/vandalisoinnissa ulkomailla :o
Veivi

Posts: 971

#234 • • Veivi Pablo

Fyraett, 1.7.2005 12:30:
---
ruoho akaa. Grass, 30.6.2005 21:47:
eihän suomalaiset sikaile ;) muut yhtälailla, et lukenut tarkasti iltalehtee vai mikälie shaisselehti olikin :P

---


Tukemalla paskaa saadaan vaa lisää paskaa, eli en osta iltalehtii ym muita 7-päivii, satuinpahan vaa lukee kassajonos "suomalaiset juhlivat alasti virossa tms"

Mut viroon reissaa paljon pohjasakkii ryyppää ja sikailee koska 15e saa jo meno-paluun, ja viihde ei maksa paljoakaan, kun taas ibizalle maksaa jo matkat paljon, puhumattakaan elämisestä siel!

Britit taitavat viedä eniweis ykköspaikan sikailu/vandalisoinnissa ulkomailla :o



Ibiza on briteille viro? :P Rikasta sakkia. Nojoo... Ehkä muita kansoja ei kiinnosta niin kirjottaa lehtiin siitä jos joku on jossain munasillaan, britit meinaan näytti ibizalla persettä AINA kun siihen vaan oli syytä. Joskus ilman syytäkin...
pepetoveri

Posts: 5

#235 • • pepetoveri
noista hinnoista viellä sen verran, että jos jaksaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä itse lennot ja hotellit esim.internetistä. niin koko matkan saarelle voi saada todella huokeesti! itse olimme kesäkuun alussa pari viikkoa ja koko lysti maksoi 417e/14 päivää! eli edestakaiset lennot easyjetillä tallinnasta 163e, matkat tallinnaan nordic jet linella 22e/suunta ja apartment figurettasissa 840e/14 päivää(jaettuna 4 hengelle=210e/henkilö)!
silencio

Posts: 401

#236 • • silencio el

pepetoveri, 1.7.2005 14:06:
noista hinnoista viellä sen verran, että jos jaksaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä itse lennot ja hotellit esim.internetistä. niin koko matkan saarelle voi saada todella huokeesti! itse olimme kesäkuun alussa pari viikkoa ja koko lysti maksoi 417e/14 päivää! eli edestakaiset lennot easyjetillä tallinnasta 163e, matkat tallinnaan nordic jet linella 22e/suunta ja apartment figurettasissa 840e/14 päivää(jaettuna 4 hengelle=210e/henkilö)!



Toi oli kyllä oikeasti aika tosi halpaa. Melkein käy kateeksi... :)
Kunpa olisi itselläkin aikaa käyttää itse matkustamiseen paikalle enemmän aikaa, vaan kun ei ole. :(
Ja voi kun syyskuussa olisi hotellit samoissa hinnoissa kuin kesäkuussa.
Ja enpä kyllä edes tajunnut tutkia tota Tallinna vaihtehtoa.
Ja voi kun... vali vali vali.
Mitä mä tässä valitan?
Pääseen kuitenkin saarelle syksyllä, ja se on pääasia, kyllä. *joo*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Grass

Posts: 237

#237 • • Grass fiilistelijä

Veivi, 1.7.2005 13:36:
---
Fyraett, 1.7.2005 12:30:
---
ruoho akaa. Grass, 30.6.2005 21:47:
eihän suomalaiset sikaile ;) muut yhtälailla, et lukenut tarkasti iltalehtee vai mikälie shaisselehti olikin :P

---


Tukemalla paskaa saadaan vaa lisää paskaa, eli en osta iltalehtii ym muita 7-päivii, satuinpahan vaa lukee kassajonos "suomalaiset juhlivat alasti virossa tms"

Mut viroon reissaa paljon pohjasakkii ryyppää ja sikailee koska 15e saa jo meno-paluun, ja viihde ei maksa paljoakaan, kun taas ibizalle maksaa jo matkat paljon, puhumattakaan elämisestä siel!

Britit taitavat viedä eniweis ykköspaikan sikailu/vandalisoinnissa ulkomailla :o

---

joo sama käsitys et britit sikailee aikalailla ulkomailla.

ja fyraett, en minäkään tue paskalehtiä, satuin vaan lukemaan kahvilassa kyseistä lehtee, itse en sentään moisia osta :)


Ibiza on briteille viro? :P Rikasta sakkia. Nojoo... Ehkä muita kansoja ei kiinnosta niin kirjottaa lehtiin siitä jos joku on jossain munasillaan, britit meinaan näytti ibizalla persettä AINA kun siihen vaan oli syytä. Joskus ilman syytäkin...

Fyrisch

Posts: 4,525

#238 • • Fyrisch

Veivi, 1.7.2005 13:36:
Ibiza on briteille viro? :P Rikasta sakkia.



Lueppa edelliseltä sivulta mun ekast quotest ->

Ellei asia aukee niin..jotain.
CM

Posts: 1,507

#240 • • CM

Kon-tiki, 17.6.2005 18:48:
Ei ole ei. Me mennään 27.8.-3.9. -- kuten menee myös Danny Tenaglia, Adam Beyer, Chris Liebing, Carl Cox... Too many to mention *kuolaa*



Voi hiton Tenaglia kun alottaa vasta 28. päivä. Ainut lemppareista, joka jää näkemättä *nyyh*
Mutjoo, ei tod kannata missata tota äijää, noista mainitsemistas ylivoimasesti paras dj.