Finnish Club Awards 27.3.2004 @ Helsinki

271 posts, 14 pages, 19,818 views

Maina

Posts: 261

#161 • • Maina
KIITOS *jiihaa* Oli kivaa =)

Varsinkin aamu fiilis oli aivan loistava kun aurinko paistoi ja ihmiset oli niin hyvällä tuulella *sydän* Sillon ei voinut pysyä poissa tanssimasta eikä hymyä voinut saada huulilta pois, vaikka jalkoja särki todella lujaa...

Vois vaikka mennä uudestaankin =)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#163 • • [Nuclear] el aprendiz

kilobitti:
Ainoa ”nipotus” jonka kuulin, oli omien juomien juomisesta käytävällä (guilty as charged). Tämä on aika ymmärrettävää, koska koko liiketoiminnan kannattavuus riiippuu mm. ravintolassa juovien asiakkaiden määrästä, ja asiakkaita saadaan baareihin vain rajottamalla muissa tiloissa juomista.


Mulle yks huus kun kannoin avaamatonta viinipulloa ja menin hissiin et ”Nyt vittu se pullo äkkii hyttiin takasin!”, no sit ne hissin ovet meni kiinni, niin kaveri juos sit pari kerrosta perässä portaita et sai tehtävänsä suoritettua. No en nyt siinä aamutuimassa jaksanu paljoa alkaa nurista, mutta haluaisin vain tietää missä kohtaa järjestyssääntöjä kielletään pullon (avaamattoman) kuskaaminen hytistä A hyttiin B.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#164 • • [Nuclear] el aprendiz
Kait sitä vois yrittää jotain kommentoida risteilystä vaikka välil muistin kanssa tekeekin tiukkaa. Ensimmäinen positiivinen yllätys oli hytti, Turisti IS ei kyl ihan tuntunu siltä kun ainoa ero mikä oli kavereiden Silja-luokan hyttiin oli ettei ollut sohvaa ja sen myötä sitä muutamaa neliötä, jääkaappia eikä ikkunaa. Muuten hytti oli samanlainen (positiivisin yllätys oli parisänky vaikka sen pehmeys ei nyt maailman paras ollutkaan *nauru*).

Laivan pienuus yllätti kun en oo aikasemmin reissaillu ku Ruotsiin menevillä, muutama baari oli muttei juurikaan mitään auloja tai vastaavia avaria tiloja. Poolside oli kyl saatu nätiks ja fiiliskin näytti olevan sen mukainen siellä, muualla sitä ei sit pahemmin tullutkaan tanssittua. Muistin mukaan tais aika paljon mennä aikaa hyteissä mut mikäs sen mukavampaa kun seura on sopiva. Humalatila ei ainakaan jääny vajaaks ku vieläkin pikkasen ”epänormaali” olotila. Ei muuta ku lisää samanlaisia ja kiitokset kaikille frendeille ja muillekin ihmisille joille tuli jotain höpistyä sekä tietenkin järkkäreille. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Tripod

Posts: 26

#165 • • Tripod salakavala salakka
Oli kyl niinku super kivaa *plur*
Pikkuhiljaa alkaa jalatkin palautua.
Pirun hyvää musaa tuli allas osastolla lähes koko ajan ja aamuyöstä Proteus ja Neon, kiitän ja kumarran.. erittäin kova setti *pahis*
Yhteensä tuli tanssahdeltua arviolta n. 10h ja aamulla olo oli kyllä vähän sen mukanen
*ding*

Jos plussia ja miinuksia lähetään luettelemaan niin:

+++ Kuten niomic jo aikasemmin totes, saatiin 2 silja hyttiä yhden sijast *hymy*
+ Fiilis kaiken kaikkiaan
+ Musiikki
+ Todella ystävällinen henkilökunta
+ Iloiset ihmiset
+ Kumiankat
+ Lilat superseksikkäät vuokrauikkarit jotka sai meikäläisen päällä päät kääntymään ja suupielet nousemaan ylös *nauru*
+ Paljon kauniita naisia *heiii*
- Osittain liian perus laiva meininki, ihmiset hyteissään alkuillasta ja yöllä tuppas olemaan vähän hiljasta joissain paikoissa, johtuko sitten väsymyksestä vai alkoholista
- dekoihin olis voinu panostaa astetta enemmän (mm. UV-valoja)
- Eräs kääliö joka latisti mun fiilistä hetkellisesti kunnes eksyin takasin allas osastolle ja taas oli kivaa

Jokunen kuva -> 022 asti ja samasta osotteesta bailabaila.avi nimellä pieni videopätkä.

Special thänks kaverille joka kävi pari kertaa meiän hytissä tanssahtelemassa Astral Projectionin Burning Uppia, oli hauskaa *iloinen*

--
Jag heter Janne, what\'s your heter?

iam

Posts: 3,085

#166 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Kiitos ja anteeks. Oli aika perus laivameininkiä omalla kohdalla. Vähän ehkä harmittaa kun ei kerinny kunnolla juttelemaan kaikkien tuttujen kanssa. Etenkin JussiS:n kanssa taisi jäädä ihan lause kesken.. en ihan nyt muista.

Olihan tuo varmasti kaikkien aikojen paras risteily, kohokohtana varmasti Tabin loppurevitys :) Eikö kukaan saanut kuvaa kun äijä nousi seisomaan tiskille??!!

Vaikee sanoa oliko Oceania parempi kuin pacifique.. sen verran erilaiset elämykset että mun ainakin on vaikea verrata keskenään. Mutta todetaan ainakin että perus ravintolatiloissa järjestetyt bileet (paitsi ehkä Hallmark) tuntuvat hetken aikaa näiden kahden tapahtuman jälkeen aika tylsiltä ja tavallisilta.
Homegrove

Posts: 2,102

#167 • • Homegrove Further
Oli kyllä ihan järjetöntä... Ei pysty vielä järkevämpään kuin plussien ja miinusten kirjaamiseen.

+ Pääsi taas pitkästä aikaa soittamaan Ollin kanssa ja pian taas uudestaan. Oli hyvä se pleksi siinä kun Olli vaan näkyi mutta se nyt onkin mukavampaa katsottavaa... *hih*
+ Fiilis joka puolella.
+ Hytit oli ihan luksus-luokkaa halvimmassakin päässä.
+ Paarman kanssa soittaminen radiossa (vaikka oli kyllä aika säätämistä).
+ Awards-juonnot
+ Unityn meininki.

- Stardustin äänentoisto (pelkkää keskiääntä)
- Oma humala (missasin Jori Hulkkosen, Hiskin ja Pinnie, JussiS:n jne jne jne... Pääsi vaan unohtumaan)
- Loppui niin lyhyeen...

--
Forward thinking house music

murhis

Posts: 152

#168 • • murhis team hullut
Joku sais uppii ne Protskun ja Neonin videot!!! *aplodit* Oli meinaa sellanen tamppausmaratooni pääl et oksat pojes! Ihmettelen kyl ettei tolt reissult tullu edes jalat kipeeks?! *ding*
Takyon

Posts: 2,945

#169 • • Takyon Möwkö
Pikkuhiljaa alkaa palautumaan ihanasta risteilystä. Kaikki vaan toimi niin loistavasti ja mihin tahansa eksyikin oli vastassa kivoja ihmisiä ja loistavaa musiikkia. 10+

Sitten kysymys johon mä haluan vastauksen! Kuka on se maailman söpoin tyttö joka tanssahteli koko aamun ja päivän, ensin Stardustissa ja sitten Unityn Poolsidellä *pihkassa*. Muualla en nähnyt tai huomannut, mutta sittenkun näin en enään saanut silmiäni irti. Ja miks mä oon näin helvetin ujo *blush*. Yhden epäselvän kuvan olen tapauksesta löytänyt, elikkä tuo keltapaitainen

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Quu

Posts: 334

#170 • • Quu Mole RAM!

Garo:
Ihmiset oli täysillä mukana eikä turistejä/kääliöitä juurikaan näkynyt.



Turisteista en tiedä, mutta olen ihan vallan ihmeissäni, ettei minun känniääliöilyäni huomattu.
nigel

Posts: 792

#171 • • nigel

Quu:

Turisteista en tiedä, mutta olen ihan vallan ihmeissäni, ettei minun känniääliöilyäni huomattu.



Samoin. ..siis Quun känniääliöilystä. ;)
Ozie

Posts: 1,389

#172 • • Ozie

Takyon:
Sitten kysymys johon mä haluan vastauksen! Kuka on se maailman söpoin tyttö joka tanssahteli koko aamun ja päivän, ensin Stardustissa ja sitten Unityn Poolsidellä *pihkassa*. Muualla en nähnyt tai huomannut, mutta sittenkun näin en enään saanut silmiäni irti. Ja miks mä oon näin helvetin ujo *blush*. Yhden epäselvän kuvan olen tapauksesta löytänyt, elikkä tuo keltapaitainen



Hahah, sama tyttö jäi mieleen muistaakseni 08:30 aikoihin Stardustista *pihkassa*
TuoppI

Posts: 60

#173 • • TuoppI
Oceania

Tässä jotain kuvia reissulta. Jos ei mene suoraan ni löytyvät tuomo otsakkeen alta.

[muokattu 29.3.2004 23:42]
pinkki

Posts: 308

#174 • • pinkki säätö et co.
haha :D

”hei sinä keltapaitainen tyttö, tanssin ympärilläsi koko aamun, mulla oli siniset farkut ja t-paita, jos luet tän niin otax yhteyttä. ps kuva ois kiva ylläri”

sorry *heiii* en voinu vastustaa kiusausta
Unik

Posts: 4,117

#175 • • Unik
Sehän on ollut meidän söpö ja aurinkoinen Elina tuo aurinkoinen tanssahtelija*hymy*
-P

Posts: 4,972

#176 • • -P

unik:
Sehän on ollut meidän söpö ja aurinkoinen Elina tuo aurinkoinen tanssahtelija*hymy*



Hah, ite kans katoin et oisko se meidän kuopiolainen vahvistuksemme, mutta enpä ollut varma kun en risteilyllä ollut =P

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

La Petite

Posts: 1,160

#177 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*sydän* Kiitos kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!! *sydän*

Erityisesti eräs kolmoskannen hytti ----> mega propsit *känni*
ja Brass, aina päivieni ilo!!!!! *super*

Ja alien ja Piggy *sydän* söpöt
ja neon = rave on, we are the real cream of this scene *jiihaa*

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

Nefertete

Posts: 665

#178 • • Nefertete pile-eläin
Huhhuh, oli kyl mielettömät pileet *pihkassa*
-Ja sen kyllä huomaa, on aika puhki-poikki-pinoon -olo vieläkin..
Poolsidella oli kyllä aika magneettimainen vaikutus miuhun..Yritin jossain vaiheessa mennä kuuntelemaan Jokkea, ja sit meninkin allasosaston toiselle puolelle alakerran kautta..Luulin et olin jossain siellä kiksuttelemassa Jokkea, mut sit myöhemmin tajusin et siel rivierassa olinkin koko ajan, taisi olla vähän alkoholia veressä…
Tuli tanssittua Tapsan/Slusnikkien setti alusta loppuun. Requiem for a dream *sydän* -ton kappaleen aikana olin niin pähkinöinä, vaikka jalat olivatkin jo ’hieman’ väsyneet, ja senkin jälkeen tuli sellasia biisejä, ettei niitä paljon lepuuteltu. Sitten Rivieran mentyä kiinni tuli pyörähdettyä nopeasti ihmettelemässä Proteus/Neonia, ja jaloille parin tunnin tauko ennen loppuverryttelyä Tabin tahdissa (jolla näytti olleen hyvin hauskaa :D).
Muutenkin toi allasosasto oli ihan mahtava, altaissa tuli puljattua alkuillasta ja aamullakin Rivierassa vallitsi hyvä fiilis.
Itse asiassa koko risteilyn parasta antia oli varmaan se fiilis, mikä ainakin miulle nousi heti terminaalissa, kun näki ne lukuisat pilettäjät ja heidän hyvän fiiliksensä. Risteilyllä tuli juteltua paljon ”tuntemattomien” kanssa, tai vähintään hymyiltyä kaikille ympäriinsä tanssilattialla..Jos joku muistaa jutelleensa miun kanssa niin voisi hihkaista vaikka tuol profiilissa, niin ehkä jatkossa osaan yhdistää naamoja nimiin :).
Jonekaan ei ollut niin ’pelottava’ IRL -ainakaan siinä humalatilassa. *nauru*

Vähän tuolla häiritsi vaan jotkut pikkujutut, mistä ei jaksa alkaa nipottamaan…

Toivottavasti näitä tulee tulevaisuudessa, esim. kerran vuodessa olisi aika luksusta. *sydän*. Kuvia katsellessa tuli hyvin haikea olo (+meni aikaa tuhottomasti), mutta liikaa kuvia tuolta ei voi nähdä (kunhan ne ei ole sitä tasoa kuin mitä joku oli tuonne plattarille pastennut..*kivatsulle*)

Kaikkia kiittäen ja kumartaen,

-Nefe *pupu*-

--
Toiset tykkää muhkummasta.

blender

Posts: 2,552

#179 • • blender Arcade | KAIKU
NO soittikse Jarea sit hyvin? kumma kyllä tästä aiheesta ei oo paljoa puhuttu vaikka se jo ennalta leimattiin ”paskaksi” djksi tai huonoksi skilsseiltää??? Ilmeisesti näytti mistä kana kusee kun kaikki on hiljaa??? *ding*
siveys

Posts: 2,492

#180 • • siveys lovely

Coma:
p.s. jotta toi WAX aukeis, ni auttaa jos tutustuu vaikka elektronisen musiikin vanhoihin tzibaleisiin.


Selkeästi tiedät jotakin mitä minä en tiedä - hieno juttu - ikävä, että mä en siitä tiedosta hirveästi kostu *ding*

Jaksaisiko joku alentua valoittamaan ainakin tälle pullaiselle, että mikä tämän WAXin sitoo club awardseihin niin tiukasti, että huolimatta siitä, että heidän soittamansa musiikki oli ainakin minun käsitykseni mukaan kaukana tänä päivänä klubeilla soitettavasta musiikista, oli heidät päätetty laittaa soittamaan club awardeisn ”main eventin” yhteyteen?

En epäile hetkeäkään, että tässä olisi takana jokin enemmän tai vähemmän historiallinen/humoristinen yhteys, mutta en voi väittää, että ihan niin paljoa kiinnostaisi, että lähtisin pää kolmantena jalkana tutustumaan ”elektronisen musiikin vanhoihin tsibaleisiin” - varsinkin kun vihje on vähintäänkin epämääräinen.

Se, että ei kiinnosta ihan niin paljoa ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei kiinnostaisi ja uskon, että en ole ainoa tietämätön, jota tämä WAX vähintäänkin kummaksutti esiintymisellään kyseisessä tapahtumassa.

Eiköhän se pointti jo tullut selväksi.. *blush* Would you be so kind and share your pus.. information?