Finnish Club Awards 27.3.2004 @ Helsinki

271 posts, 14 pages, 19,831 views

*tappi*

Posts: 203

#81 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

Tony#5:
Huh, olipahan risteily; aivan mahtavaa!

Pistin kuvia ja videoita nettiin, tunnistaako joku itsensä;)?

http://oceania.tonit.org





ikävä kyllä ei mikään imartelevin kuva, TODELLAKAAN! ! ! !


hihihihihihihihihihihihi

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

einesankka

Posts: 107

#82 • • einesankka

ikävä kyllä ei mikään imartelevin kuva, TODELLAKAAN! ! ! !


hihihihihihihihihihihihi



*kikakikakika* NO ÄLÄ !!! *nauru*

[muokattu 29.3.2004 10:13]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#83 • • liikkuva muna an egg on the move

J-Tone:

*justjoo*

Eikös polkkaajat jaksakaan valvoa ilman päihteitä niin myöhään? ;)

[muokattu 29.3.2004 09:40]


Päihteitä.. Hmm. Minkä värisiä ne on? No, oli niin pas.. heikohkoa musiikkia ennen miss jarean + harrin&tonyn settiä että ihan itketti, tiukkaa tekee valvominen sellaisessa ympäristössä vaikka laittaisi kahdeksan kiloa piriä pylleröön ja söisi vielä puolikkaan kofun päälle.

Seuraavalla kerralla sitten erikseen polkkahuone, kiksuhuone ja x määrä huoneita kaikelle hippimusalle sun muulle jatsille.

Noooh. mutta enpä voi syyttä kun itseäni kun moiselle reissulle lähdin, toi perusraflameinkinipainotteisuus oli kuitenkin aistittavissa jo etukäteen.

Kuitenkin OKK reissu ja ainoastaan yhdeksän ääntä Carboneita jäljessä *jiihaa*

[muokattu 29.3.2004 10:22]
ville

Posts: 3,780

#84 • • ville olen oikeasti ujo
Osasin odottaa paljon, mutta sain vielä enemmän:

++ Laivan ystävällinen henkilökunta

++ Paneelikeskustelut: Loistavat juontajat, hyvät aiheet ja nähtävästi asia näytt kiinnostavati jopa osaa yleisöstä *nauru*

++ Hieronta: 30min käsittelyn tuloksena olkapäistä ja selästä hävisi kipu ja tämän jälkeen olikin helppo nostaa kiksusormet kohti kattoa

++ Radio dekki: voiko edes olla parempaa ideaa?

++ A la carte: loistava pyötäseurue, hyvää ruokaa ja liikaa viiniä

+++ Uudet naamat nimimerkkien takaa

+++ Unity @ Riviera: Kapteeni & Slusnik Luna & henkilökunta & tunnelma & poreamme & kostea & kuuma.... NO HUH HUH ...

+++ Seura: Näin paljon hyvää porukkaa mukavassa suljetussa ympäristössä. Kiitos ja kumarrus kaikille *plur*

+++ Esther: Kiitos

Mutta myös jotain huonoa:

- Monet jumittivat hytissä lähes koko illan. Kun tämän lisäksi osa porukasta oli safkaamassa ja shoppailemassa niin monet areenat olivat puolityhjiä lähes koko ajan.

- Intiimin ja pimeän tanssitilan puuttuminen auringonnousun jälkeen. Star Dust aamulla klo 08 ja auringonvalo ei vaan huokuttanut tanssimaan. Entropyareenasta olisi ehkä saanut helposti pimeän ja mukavan tanssipaikan ...

- Oma suoritus kameran kanssa. Kyllähän sinne kortille jotain tarttui, mutta kuinka paljon ja minkä laatuista on sitten juttu erikseen .... kuvia on kyllä tulossa lähipäivinä ...


Hyvin harvoin, jos koskaan, vuorokausi voi olla niin täydellinen ja onnellinen kuin se oli nyt *pihkassa*

[muokattu 29.3.2004 15:27]
-Kerttu-

Posts: 4,542

#86 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Uuh!! olipahan pippalot!! Kiitos kaikille mukana olleille hienosta fiilliksestä ja hymyistä!! Nyt lihakset kipeänä hippaamisesta, mutta oli se sen arvoista!! *sydän*

Ja kiitos mun ihanalle school girl tiimille!! Olette rakkaita!! *plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Orfeus

Posts: 5,872

#88 • • Orfeus

SESSIONS2:
Kuvien laatu korreloi melko suoraan käänteisesti nautittujen virvokkeiden määrän kanssa.


Mitääs sie höpäjäät? Hyviihän nuo kuvat oli*vink*
*tappi*

Posts: 203

#89 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

einesankka:
---
ikävä kyllä ei mikään imartelevin kuva, TODELLAKAAN! ! ! !


hihihihihihihihihihihihi

---


*kikakikakika* NO ÄLÄ !!! *nauru*

[muokattu 29.3.2004 10:13]




sul sentää veikee ilme...mä oon ku 35v vanha juoppo/korppikotka *nauraa*
jag är soooooo buutivulli

hihihihihihihi

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

einesankka

Posts: 107

#90 • • einesankka

sinitys:
---
einesankka:
---
ikävä kyllä ei mikään imartelevin kuva, TODELLAKAAN! ! ! !


hihihihihihihihihihihihi

---


*kikakikakika* NO ÄLÄ !!! *nauru*

[muokattu 29.3.2004 10:13]

---



sul sentää veikee ilme...mä oon ku 35v vanha juoppo/korppikotka *nauraa*
jag är soooooo buutivulli

hihihihihihihi



*kikakika* noooooo, silti.

taNp taNp taNp

[ai svidu mun selkä...]

*iloinen*
peepe

Posts: 904

#91 • • peepe
wauu...olipas hienoo!Eipä kyllä mitään negatiivista sanottavaa.Mikäs sen mukavampaa kuin paatti täynnä bileihmisiä,hyvää musiikkia,miellyttävä tunnelma,hyvää palvelua,jne.
anri

Posts: 890

#92 • • anri team parempi pitäjä
mä oon sanaton.
toistaiseksi vaan hymyilen itsekseni *iloinen*
kommenttia saan toivon mukaan ulos kuluvan viikon aikana.

--
don't go halfway - go all the way

*tappi*

Posts: 203

#93 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

einesankka:
---
sinitys:
---
einesankka:
---
ikävä kyllä ei mikään imartelevin kuva, TODELLAKAAN! ! ! !


hihihihihihihihihihihihi

---


*kikakikakika* NO ÄLÄ !!! *nauru*

[muokattu 29.3.2004 10:13]

---



sul sentää veikee ilme...mä oon ku 35v vanha juoppo/korppikotka *nauraa*
jag är soooooo buutivulli

hihihihihihihi

---


*kikakika* noooooo, silti.

taNp taNp taNp

[ai svidu mun selkä...]

*iloinen*



MUN PERSE

mä en nyt oikein osaa sopeutuu siihen et oon töissä.
nukuin about 15h...JA SILTI VÄSY!
gggggggrrrrkele.

HALUAA JO RUSHIIN! ! ! !

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Dalifemme

Posts: 1,629

#94 • • Dalifemme Dementia simplex
Yhdyn kyllä muiden ihmisten kanssa mielipiteeseen että hieno reissu. Yours truly olisi voinut tietysti juoda pikkasen vähemmän alkoholipitoisia juomia( -keleen Jani ja sun snakebitet) mutta muuten nautin täysin rinnoin.
Unityn poolside oli kyllä todella viihdyttävä ja tuli se pallomerikin koettua pariin otteeseen.
Jarea oli positiivinen yllätys ja Proteus ja Neon yhtä hyviä kuin aina ennenkin. Loppuyö kyllä rokkasi parhaiten vaikka suu ja muu kroppa ei toiminutkaan enää synkrossa.
Miinusta munkin puolelta tulee siitä jengin puutteesta alkuillasta mutta ihan kivasti se lähti siitä pyörimään later.
Pahoittelut sammaltavasta puheesta ja varmaan todella ala arvoisista jutuista aamuyöstä niille jota sitä joutuivat kuuntelemaan *nauru*
Mutta kiitos kaikille immeisille seurasta ja kaikille uusille tuttavuuksille myös.*sydän*
purrr-

Posts: 577

#95 • • purrr- naked chef

äm:
Kiitos purrr-, Jani, niomic, alien, Avangion, Lumen ja ja ja.. KAIKKI!



Kiitos myös itsellesi!

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

*tappi*

Posts: 203

#96 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

J-Tone:
---
alek száhala:
No, oli niin pas.. heikohkoa musiikkia ennen miss jarean + harrin&tonyn settiä että ihan itketti, tiukkaa tekee valvominen sellaisessa ympäristössä vaikka laittaisi kahdeksan kiloa piriä pylleröön ja söisi vielä puolikkaan kofun päälle.

Seuraavalla kerralla sitten erikseen polkkahuone, kiksuhuone ja x määrä huoneita kaikelle hippimusalle sun muulle jatsille.
---


Aika jännittävää, että sä kerrot jazzin olevan heikohkoa musiikkia ja samaan aikaan hehkutat jonkun (?) polkkadj:n settiä *justjoo*

Tottahan se on, että jazzi saattaa kuulostaa liiankin rentouttavalta, jos on tottunut kuuntelemaan tuollaista idioottimaista paukutusta ;)

Mä oon siitäkin samaa mieltä, että erotellaan ne polkkahuoneet housesta ja muusta.

[muokattu 29.3.2004 11:22]



Noi on niin makuasioita että turhaanpa niistä kiistelemään..
mutta olsishan se aina hyvä jos kaikille olisi samaan aikaan sitä
mistä itse pitää............joten kannatetaan tuota erottelua.
välillä olis kiva istua chillaamassa ja sitten takas tamppaamaan
kunnolla!

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

anis

Posts: 2,451

#97 • • anis
no oli kyllä tsempalot!! :D Vieläkin meinaan räjähtää nauramaan kun muistelen koko viikonloppua...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

purrr-

Posts: 577

#98 • • purrr- naked chef
Ai niin, kiitos myös kaikille jääpala- ja viinirypälesodan osanottajille. *hih**vink*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

sts

Posts: 7,969

#99 • • sts Sama pyynti aitta!

purrr-:
Ai niin, kiitos myös kaikille jääpala- ja viinirypälesodan osanottajille. *hih**vink*



AIJOO SAIN SULTA JÄÄPALASTA! *nauru*
Avatar
#100 • • niomic Guest
*plur**plur*

Alkuilta oli aikamoista hakemista ja tuli semmonen fiilis ettei millään voi olla tarpeeks kuuntelijoita joka arenalle. Sit rupeski miettii et ku alkuillasta oli ”about” samaa musaa joka mestas (aka. ei polccaa *vink*) et minne sitä menis. No eihän porukkaa riittänytkään kaikille arenoille ja kävi kyl sääliks monta dj:tä.

Mut sit lähti ainakin omalta osaltani hommat käyntiin ja plurrin ansiosta lämpesin jopa Orkidea & Slusnik Lunan settiin *iloinen*

++ Saatiin kaks Silja-luokan hyttiä yhden hinnal
++ Kääliöt pysyi ainakin minusta kaukana
++ MissJarea => T&H päk tu päk tu päk, mahtavaa
++ Skenen oman pakara-anteron alusvaatetus *iloinen**iloinen**iloinen*
++ luomuilvekset ku veljekset
++ Aurinko aamulla + seesteinen koomaus + ihmisten fiilis
++ Kaikki ihanat ihmiset ja testokru kans
++ Laivan henkilökunta
++ just oikeen pitunen, ettei tarvinnu vaivautuu nukkuu

-- letti vaihtu 5 kertaa risteilyn aikana eikä mikään toiminu hyvin, eli tyhmä letti! (kimille kuitenkin kiitos avusta! *iloinen*)
-- liian vähän porukkaa
-- alueet / setit oli jotenkin huonosti jaettu ja Alekin mainitsema progressio meni jotenkin ristiin rastiin
-- Tres, liittyen myös hieman edelliseen kohtaan, jotenkin ei vaan jaksanut lämmetä heti perään vaikka soititkin kohtis tahdikasta, mutta oi niin tasaista settiä
-- radion playlististin suhteen ei varmaan oltu paljoo mietitty et oiskohan porukka nyt koomas vai ei, meinas parin tauon aikana sammuu hyttiin ku tuli joskus 07 aikaan ihan tajutonta chilliä ZZzzzzz
-- ihmisten puutteen (siis vähyyden) takia puuttui semmonen intensiivisyys mikä yleensä vallitsee parhaimpien bileiden aikana, ehkä tää parantuis paremmalla jaottelulla, lisäporukalla jne. Vaikeeks asian tekee se, et ku on näin pitkät bileet, niin eri ihmiset on eri aikaan nukkumas jne. Ite oisin voinu ottaa 18-> 24 kiksuu 24 -> 08 polccaa 08 - 13 happy happy joy joy -musaa

[muokattu 29.3.2004 12:05]

[muokattu 29.3.2004 12:05]