Finnish Club Awards 27.3.2004 @ Helsinki

271 posts, 14 pages, 19,845 views

*tappi*

Posts: 203

#121 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

einesankka:
---
eewol:

Ei sitä sit malttanu missään välissä mennä nukkuun ja käytiin siel sit vähän porukkaa jopa vähän herätteleenkin!! *nauru*


---


Ai kävitte? AI KÄVITTE? ? ?

*kauheella ryminällä sisään ja eiku lauluks* KATO KU SE ON SÖPÖ KU SE NUKKUU!

*nauru*

[mut kiitti silti ku herätitte]




solin minä joka laulo! :)

MUTTA EEWOL joka metelöi :)

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

domi

Posts: 7,069

#122 • • domi Työn sankari.

diffas:
---
pHaze:
...
---


Harvinaisen samaa mieltä sun kanssa. Alek olis voinut esim. loikata
järveen ja kaverit mukana.



Aika hyvä veto, kun ottaa huomioon et jätkä ois mahollisesti ollut Alekin kanssa samassa hytissä ^___^
:D

Posts: 3,707

#123 • • :D

DominikH:
jätkä ois mahollisesti ollut Alekin kanssa samassa hytissä



Joo, olisin ehkä esitellyt mielenkiintoisia näkemyksiä.
(kun tarkemmin ajattelee, se onkin varmaan se syy
miksi mua ei haluttu hyttiin)

No sitten ensi kerralla ;)

[muokattu 29.3.2004 16:22]
-xx-

Posts: 5,001

#124 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Todellakin vuoden parhaat bileet!! (ainakin tähän mennessä siis *vink*)
Risteilyn kohokohtia:

Poreallas ilman poreita ja miehet naisten saunassa *hih*

Orkidea a.k.a. the Captain *sydän*
(Tapsa rokkaa maalla ja merellä)

Skutsiparkki & pallomeri *jiihaa*
(Kiitokset nimilapuista ja vaahtokarkeista *slurps*)

Känninen Tab ja kannella jorailu *hih*
(Janne oli viihdyttävä, vaikka aamu kuluikin melkein kokonaan muualla. Kannella oli todella kaunista jäälauttoja auringon lämmittäessä ja kuului sinne vaimeasti musikkikin)

Entropy Lounge *aplodit*
(Täällä oli mukava chillailla, harmi vaan että meni jossain vaiheessa kiinni ja joutui menemään ruhtinaallisille tunnin yöunille kun ei ollut enää mitään kiinnostavaa missään)

Aamubileet allasalueella *joo*
(Auringonpaisteessa ja hämyisessä tunnelmassa letkeää soundia, todella hyvä yhdistelmä)

Jatkot Seurasaaressa *nauru*
(Terkkuja rinsessalle)

Kaikki kivat kaverit ja uudet tuttavuudet, ei tarvinnut pahemmin hortoilla yksin ympäri laivaa, vaikka sekin oli aamuyöstä jännää (siis aamukuuden aikoihin Tapsan lopeteltua) *hih*

Ja nuo kaikki vieläpä selvinpäin *iloinen*

Henkilökunta oli todellakin ystävällistä ja säästyi tavallisten bileiden ärsyttävyyksiltä (ei esim. tarvinnut jonottaa mihinkään tai maksaa juomista ylihintaa [niin tokihan nuo kustannukset sisältyivät lipun hintaan, mikä oli mielestäni tarjontaan ja ympäristöön nähden sopiva])

Musiikkitarjonta oli omaan makuuni täydellistä *sydän*


En oikeastaan keksi mitään moitittavaa (loungen sulkemisen lisäksi), aivan loistava tapahtuma *iloinen*
Jos vielä joskus ilmaantuu mahdollisuus samaan niin olen ehdottomasti mukana :)

iso KIITOS kaikille tämän mahdollistaneille!

[muokattu 29.3.2004 16:39]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#125 • • Elli Guest

eewol:

JA ISO KIITOS SULLE ELINA S JOKA PALAUTTI MUN PUHELIMEN BAARIHENKILÖKUNNALLE, LÖYDETTYÄÄN SEN!!! *hali**joo**hali*




Eipä kestä, kiitos itsellesi löytöpalkkiobissestä! Se teki oikeasti terää kun olin jo melkein
antanut periksi huonolle ololleni, joka johtuikin siis ilmeisesti laskuhumalasta..*joo*
Avatar
#126 • • Relic Guest
tulipahan koettua.
itis

Posts: 2,518

#127 • • itis Morning Star

pHaze:
---
alek száhala:
No, oli niin pas.. heikohkoa musiikkia ennen miss jarean + harrin&tonyn settiä että ihan itketti, tiukkaa tekee valvominen sellaisessa ympäristössä vaikka laittaisi kahdeksan kiloa piriä pylleröön ja söisi vielä puolikkaan kofun päälle.

Seuraavalla kerralla sitten erikseen polkkahuone, kiksuhuone ja x määrä huoneita kaikelle hippimusalle sun muulle jatsille.
---
Ei se musiikki ole paskaa, sulla on vaan paska ja kapea musamaku. Jos ei pysty saamaan kiksejä irti muusta kuin biittilukemasta, niin jotain on pahasti pielessä.

[muokattu 29.3.2004 12:16]



Ai ai -nyt tukkanuottasille kaikki!

Musamausta kiisteleminen on aina kivaa. Käyttötarkoitus ratkaisee eikös juu? Jos haluaa loikkia tasajalkaa hiki hatussa lujaa ja saa sen mielipuolisen -jaksan vaikka meinaan kuolla tähän hikoiluun- virnistyksen siitä päälle -mä nostan hattua. Esimekiksi Phazen soittama musiikki ei väräytä mulla evääkään mut ei se silti ole huonoa, se vaan on mulle jumitusmusaa. jokaisella on oma rytminsä. Eikai Phazekaan ihan oikeasti mene kertomaan jokaiselle HChevarille että niiden musamaku on ”paskaa” -sattuu leukaan semmoinen. Toisaalta koska mä ainakin luulen tajuavani kaikenlaisia fiiliksiä musasta on mulle kertynyt ihan kiitettävän laajapohjainen musamaku enkä ihan kykene dissaamaan täysillä mitään. Ottaisitte mallia -näin on kivempi (vaikka kyllä mulle polkka maistuu just siksi että sen ei ole tarkoitus herättää muita tunteita kuin adrenaliinin eritystä -jos sitä voi tunteeksi kutsua. -näin siis mun osalta).

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#128 • • itis Morning Star

J-Tone:
---
Itis:
Todella laajakatseista J-Tone. Tottahan on että Jazz kimuranteissa käänteissään on kerrassaan viihdyttävää jne.. sopii hyvin saunan jälkeen kesäiltana mökillä... Mutta, mutta -jos nyt kuitenkin myöntyisit siihen että tuolle laivalle oli tullut mukaan omasta tahdostaan paljon ihmisiä joille ”idioottimaisella paukutuksella” on sellainen *nauru* transsinomainen vaikutus että he alkavat hieman esihistorialliseen tyyliin tanssahdella pelkästään tanssahtelemisen ilosta ja hyvästä meiningistä tarkoituksenaan vapauttaa energiaa ja pari hikipisaraa... kenties jopa hymyilevät korvasta korvaan jos uskaltavat... Henkilökohtaisesti hissumpi musiikki miellyttää kyllä, mutta kuten Alekin kohdallakin uskoisin asian olevan -se ei saa jalkoja liikkeelle niin hyvin kuin ”idioottimainen paukutus”
---


Ja sun mielestä vaikkapa housea ei kukaan halunnut tulla kuuntelemaan tai kukaan ei voi siitä saada hyvää fiilistä saati pysty tanssimaan sitä?

Mitä tulee termiin 'idioottimainen paukutus', otin sen esille siinä vaiheessa, kun täällä ryhdyttiin arvostelemaan musiikkityylejä. Vanha kunnon sun musa- mun musa -mörkö on palannut keskuuteemme. En voinut olla aukomatta päätäni ;)

Varsinainen bilepalaute tulee osaltani myöhemmin :)



Mistähän hampaankolosta sä tulkitsit että mä olin sitä mieltä että ihmiset ei halua kuulla Housea? Lue uudelleen. Ja uudelleen... jne.
Pystyn uskoakseni minäkin molempiin, mielipide ja preferenssi on vaan eri suuntainen kuin esim. sinulla.

sun musa -mun musa -märkö ei tule esiin vaan pysyy kiltisti häkissä jos sitä ei ruokita toisen musatyylitaipumuksia halventamalla. Sanavalinta ratkaisee.

Pointti oli mun jutussa ironisoida ilkeää vastakommentointia. Ei tainnut mennä pointti perille?

[muokattu 29.3.2004 16:48]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

domi

Posts: 7,069

#129 • • domi Työn sankari.

diffas:
---
DominikH:
jätkä ois mahollisesti ollut Alekin kanssa samassa hytissä

---


Joo, olisin ehkä esitellyt mielenkiintoisia näkemyksiä.
(kun tarkemmin ajattelee, se onkin varmaan se syy
miksi mua ei haluttu hyttiin)

No sitten ensi kerralla ;)

[muokattu 29.3.2004 16:22]



Täytyypä heti hytin varaajana korjata tuo kohta tuosta, että syy tuohon ei todellakaan ollut tuo :)

Mielenkiinnolla olisin kyllä kuunnellut näitä mielipiteitä ja näkemyksiä itsekin
:D

Posts: 3,707

#130 • • :D

DominikH:
Täytyypä heti hytin varaajana korjata tuo kohta tuosta,
että syy tuohon ei todellakaan ollut tuo :)



No ainakin mulle tuli semmoinen emaili, jossa oli melko
sanatarkasti kirjoitettu; koska et pidä polkasta, me
ei haluta sua meidän hyttiin. :)

Mut onneksi kiviäkin meren pohjassa kiinnostaa.
Coma

Posts: 705

#131 • • Coma
siistii, jäbät kinastelee genreistä ku arjalaiset väreistä... freshhh! :o :| :]

btw alek ton muitten musan dissaamisen aloitti, et hiukka turha jengin ny valittaa jos sille kuitataan kapeakatseisuudesta.

Noh ettei ny ihan mennä oftopikissa ni kerrotaan vähän fiilareita reissusta:

Stealth Unit Sound Collective.. NEED I SAY MORE. Vi##u miten taakia settiä. Harmi vaan ettei nähny alusta asti :| HC tykitystä.

Muita plussia ehdottomasti Radio Dekille, jonka nauhat taitaa tällä hetkellä pitää jo aika legendaarista statusta siellä jontun ja mekan MD-hyllyllä :D Nää joskus sit jakoon ni jengi voi fiilistellä :)

Oma risteily nyt meni jatkuvasti suhahdellessa paikasta toiseen ja eri porukoiden seurassa. Kovin hassua ehti silti oleen :] Kaikille tziljoonille uusille ja vanhoille tutuille kans kiitoksia (ja anteeksi tällee purtsia mukaillen:)

p.s. jotta toi WAX aukeis, ni auttaa jos tutustuu vaikka elektronisen musiikin vanhoihin tzibaleisiin.
Riku

Posts: 3,187

#132 • • Riku The Little Prince

Itis:
Eikai Phazekaan ihan oikeasti mene kertomaan jokaiselle HChevarille että niiden musamaku on ”paskaa” -sattuu leukaan semmoinen.

En tietenkään. Kymmenen vuotta sitten HC ja gabber olivat mielimusiikkiani. Minä vain kyseenalaistin tuon Alekin väitteen siitä, että kaikki muu musiikki olisi ollut paskaa. Kysehän on nimenomaan siitä mistä itse osaa nauttia, eikä siitä että se nautittava asia olisi paskaa koska selkeästi monet muut siihen kykenevät.

Voitte ihan rauhassa haistattaa HV:ta niin paljon kuin ikinä haluatte, mutta ihan turha tulla laukomaan tänne että kaikki muu musiikki proteus&neonia ja miss jareaa lukuunottamatta on paskaa. Tuon väittäminen on yksinkertaisesti typerää ja kertoo enemmän väittäjästä itsestään kuin siitä musiikista.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

itis

Posts: 2,518

#133 • • itis Morning Star

alek száhala:
Ihan ok. Mut soittoajat oli järkätty ihan päin vittua. Polkkaajat joutu odottelemaan 12 tuntia ennen ensimmäistä spolkkasettiä. *dissaa* Jotai ihme jatsia soi joka mestassa.. pyhh. yök. Harri ja Tony kyl soitti hyvää taas kerran. namm. *jiihaa*

Ja laivan henkilökunta oli todellakin ystävällistä *aplodit* pelotti vaan ku kaikki oli jotai Rouva Luutnantteja ja Komentajakapeeneita. Purrr. tuli ilkeästi omat päiväni merivoimissa mieleen.

[muokattu 29.3.2004 10:30]



Alekia lainatakseni -tässä vaiheessa se vasta esitti oman mieltymyksensä polkkaan.. ei kovin rankasti sanottu...

Mut en jaksa jauhaa.

Rauhaa *piis*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#134 • • itis Morning Star

pHaze:
---
Itis:
Eikai Phazekaan ihan oikeasti mene kertomaan jokaiselle HChevarille että niiden musamaku on ”paskaa” -sattuu leukaan semmoinen.
---
En tietenkään. Kymmenen vuotta sitten HC ja gabber olivat mielimusiikkiani. Minä vain kyseenalaistin tuon Alekin väitteen siitä, että kaikki muu musiikki olisi ollut paskaa. Kysehän on nimenomaan siitä mistä itse osaa nauttia, eikä siitä että se nautittava asia olisi paskaa koska selkeästi monet muut siihen kykenevät.

Voitte ihan rauhassa haistattaa HV:ta niin paljon kuin ikinä haluatte, mutta ihan turha tulla laukomaan tänne että kaikki muu musiikki proteus&neonia ja miss jareaa lukuunottamatta on paskaa. Tuon väittäminen on yksinkertaisesti typerää ja kertoo enemmän väittäjästä itsestään kuin siitä musiikista.



Sanoinko jotain sopimatonta?
Lue tarkemmin, ole niin kiltti.
ks. myös alekin ensimmäinen viesti. Aika laimea ilmaus.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

peterr

Posts: 397

#135 • • peterr
SIIIS MIELETÖNTÄ!!!! AIVAN LOISTAVAA!!!! mulla sydän hakkaa vieläkin tuhattajasataa!!!!!!!!

HUH HUH!!!!
*super**pihkassa**plur**pihkassa**super*
-P

Posts: 4,972

#136 • • -P

Itis:
---
pHaze:
---
Itis:
Eikai Phazekaan ihan oikeasti mene kertomaan jokaiselle HChevarille että niiden musamaku on ”paskaa” -sattuu leukaan semmoinen.
---
En tietenkään. Kymmenen vuotta sitten HC ja gabber olivat mielimusiikkiani. Minä vain kyseenalaistin tuon Alekin väitteen siitä, että kaikki muu musiikki olisi ollut paskaa. Kysehän on nimenomaan siitä mistä itse osaa nauttia, eikä siitä että se nautittava asia olisi paskaa koska selkeästi monet muut siihen kykenevät.

Voitte ihan rauhassa haistattaa HV:ta niin paljon kuin ikinä haluatte, mutta ihan turha tulla laukomaan tänne että kaikki muu musiikki proteus&neonia ja miss jareaa lukuunottamatta on paskaa. Tuon väittäminen on yksinkertaisesti typerää ja kertoo enemmän väittäjästä itsestään kuin siitä musiikista.

---


Sanoinko jotain sopimatonta?
Lue tarkemmin, ole niin kiltti.
ks. myös alekin ensimmäinen viesti. Aika laimea ilmaus.



Et ollut kyllä sinä jolle pHaze tuon kirjoitti vaan energizerille lähinnä joka ilmaisi mielipiteensä nimenomaan ”HV *dissaa*” -tyylillä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Riku

Posts: 3,187

#137 • • Riku The Little Prince

Itis:
Sanoinko jotain sopimatonta?
Lue tarkemmin, ole niin kiltti.

Tuo jäkimmäinen osuus viestistäni oli lähinnä osoitettu niille järjen jättiläisille jotka täällä noita ”HV”-vastauksia jaksavat postailla, ei sinulle.

ks. myös alekin ensimmäinen viesti. Aika laimea ilmaus.

Alekia lainatakseni: ”No, oli niin pas.. heikohkoa musiikkia ennen miss jarean + harrin&tonyn settiä että ihan itketti”. Ei kovin laimeasti sanottu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

sts

Posts: 7,969

#138 • • sts Sama pyynti aitta!
Lapset lapset jos tolle linjalle lähetään, niin kaikki muu ku psy ja sen kaikki subgenret on paskaa ;D
Avatar
#139 • • Taika Guest
Rinsessoille *hali* ja kiitos, olette aina niin parasta seuraa..Ja olen niin pahoillani että olin nössö ja nukuin lupauksistani huolimatta sen 3h mutta en ehkä osannut rajoittaa juomistani ajoissa*blush*
Mun risteilyn pelasti skutsiparkki - mun toive päästä pallomereen toteutui vaikka sille matkalle hukkasinkin kruununi..*plur*
Aamubiletys kannella oli uskomattoman hienoa..*sydän*

Kiitos..*sydän*
Karski

Posts: 6,049

#140 • • Karski Pomon kätyri

sts:
Lapset lapset jos tolle linjalle lähetään, niin kaikki muu ku psy ja sen kaikki subgenret on paskaa ;D



sithän mä soitin koko reissun parhaan
setin ilmeisesti \o/

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.