Finnish Club Awards 27.3.2004 @ Helsinki

271 posts, 14 pages, 19,813 views

nigel

Posts: 792

#242 • • nigel

J-Tone:
Kerran kun saadaan kaiken mäiskeen keskelle siunattu kolme tuntinen housea samoihin bileisiin, niin ei..



Meil oli ihan hauska house-meininki stardustis klo20-21. mut et ilmeisesti ollu siel, niin ei.. ;)
nigel

Posts: 792

#243 • • nigel

J-Tone:
Ei sulla sattuis olemaan vuoroas narulla ;)

[muokattu 1.4.2004 23:12]



no ei.. valitettavasti. oon harkinnut tekeväni sen uudestaan jostain syyst.. mut ainahan on toi mun signature. ;D (shameless self-promotion)
milla

Posts: 3,699

#244 • • milla
oli kyl megamagee cruisinki, en osaa muuta sanoa. vituttaa tää sama ku monel muulla, et sitä viinaa tuli kiskottua liikaa; muisti menny lähes kokonaan jne. mut se aamu oliki paras, mistä madda ja toma on puhunut; siellä porealtaassa auringonpaistaessa, helsingin kauniiden saariistomaisemien vaihtuessa ikkunan takana ja musiikin soidessa. HUH!

täs on kyl ollu niin siistei juttui viime aikoina; serena, laiva, maestron hallmarkit.. KIITOS!
pyhimys

Posts: 622

#245 • • pyhimys
Nyt kaikki vaan uudestaan risteilylle *pahis* .... 8.4. Silja Operalla uusi risteily, jossa mm. Dallas Superstars, Mr A. ... Koe uudestaan Oceanian huuma *juonittel* *nauru*...

ps. voi olla, että tässä käy joillekin samalla tavalla kuin eräässä elokuvassa *juonittel*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#246 • • Jussi Soro choon!

pyhimys:
ps. voi olla, että tässä käy joillekin samalla tavalla kuin eräässä elokuvassa *juonittel*


Tai Turkulaisille, kun menivät katsomaan Sashaa Tukholmaan. Ei uskaltanu pojat mennä yksin vessaan :D
JanJan

Posts: 189

#247 • • JanJan
Mun muisti rajoittuu tasan 3kannelle (missä oli hytti) ja 10kannelle....:) mutta mitä siinä välissä oli???*täh**täh* ... Tästä voin syyttää itseäni ja salmiakkikossua!!!!! *ding* kyllä mulla kuulemma kivaa oli...
*aplodit*

[muokattu 2.4.2004 12:16]
milla

Posts: 3,699

#248 • • milla

J-Tone:

Hulkkosen keikkaa odotin kuola poskella, ehkä vähän kaverin paidallakin. Mutta mitä?! Vain huomatakseni koko house-holvin olevan tyhjillään! Damn you people.
[muokattu 1.4.2004 23:03]



tää kyl harmittaa eniten :( :(
sts

Posts: 7,969

#249 • • sts Sama pyynti aitta!
Hassua että en menettänyt muistiani, vaikka olinkin suhteellisen hyvässä tuiskeesa kokoajan :D
nigel

Posts: 792

#252 • • nigel

J-Tone:
---
diffas:
---
J-Tone:
Olisinpa tiennyt..
---


Hölmö!
Mä näin ainaki jätkän istumas stardustis kun Nigeli soitti.

---


SAY WHAT?! *nauru*



hei kello oli vasta kahdeksan! paljon sä olit oikein aloitellu ennen laivalle astumista?
:D
Jna

Posts: 613

#253 • • Jna

nigel:
no ei.. valitettavasti. oon harkinnut tekeväni sen uudestaan jostain syyst.. mut ainahan on toi mun signature. ;D (shameless self-promotion)



Mites tuon Blush-levyn voi saada käsiinsä?
Avatar
#254 • • Oceania Guest
OCEANIA KIITTÄÄ!
Suurkiitokset kaikille Oceaniassa seilanneille! Tunnelma lähes loppuunmyydyllä Silja Operalla oli katossa koko risteilyn ajan. Haluamme myös kiittää risteilyn mahdollistaneita kumppaneitamme: Unity, Entropy, Platinum, Klubitus, Accesss sekä kaikki artistit ja henkilökunta. Kiitokset myös Mekaanikolle ja BobbyS:lle Radio Dekkiin sekä Batterylle, Jookoskookos.com:lle ja Silja Linelle. Toivottavasti näemme myös ensi vuonna...

Kuvia lisätty myös tänne: http://www.oceania.fi/gallery.shtml
Jone

Posts: 8,258

#255 • • Jone Archibald Haddock

Jna:
---
nigel:
no ei.. valitettavasti. oon harkinnut tekeväni sen uudestaan jostain syyst.. mut ainahan on toi mun signature. ;D (shameless self-promotion)

---

Mites tuon Blush-levyn voi saada käsiinsä?



Jos Mr. Nigeliä ei haittaa, niin vaikkapa multa kopion polttamalla.
maude

Posts: 173

#256 • • maude
jelppikäähän joku vähän minuu...Tabin setin loppupuolen biisi, jossa nainen lauleskelee jotenkin näin...I`m the onlyone who really loves you...tai jotain sinnepäin.
Piti käydä tän takia ihan rekisteröitymässä : ) ......Risteily oli aivan mahtava, itsekin tuota kyseistä biisiä kovasti poletin, joten olisi hauskaa tietää mikä biisi kyseesä...

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

maude

Posts: 173

#257 • • maude
Jes miun eka viesti...näytti onnistuvan...nyt ei muutakun vastauksia oottelemaan ja uutta risteilyä....Orkidea&Slunik Luna ja Proteus&Neon hallitsivat laivalla....

[muokattu 6.4.2004 22:07]

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Avatar
#259 • • ALIEN Guest
seuraava oceania silja - Serenadella / symphonyllä ruottiin, eiks jep?! *iloinen*
diorite

Posts: 437

#260 • • diorite 180+

alien:
seuraava oceania silja - Serenadella / symphonyllä ruottiin, eiks jep?! *iloinen*


Kannatetaan!

--
Kuka? Minäkö?