271 posts, 14 pages, 26,980 views
kilobitti:
Ainoa nipotus jonka kuulin, oli omien juomien juomisesta käytävällä (guilty as charged). Tämä on aika ymmärrettävää, koska koko liiketoiminnan kannattavuus riiippuu mm. ravintolassa juovien asiakkaiden määrästä, ja asiakkaita saadaan baareihin vain rajottamalla muissa tiloissa juomista.
).

. Muualla en nähnyt tai huomannut, mutta sittenkun näin en enään saanut silmiäni irti. Ja miks mä oon näin helvetin ujo
. Yhden epäselvän kuvan olen tapauksesta löytänyt, elikkä tuo keltapaitainen
Takyon:
Sitten kysymys johon mä haluan vastauksen! Kuka on se maailman söpoin tyttö joka tanssahteli koko aamun ja päivän, ensin Stardustissa ja sitten Unityn Poolsidellä. Muualla en nähnyt tai huomannut, mutta sittenkun näin en enään saanut silmiäni irti. Ja miks mä oon näin helvetin ujo
. Yhden epäselvän kuvan olen tapauksesta löytänyt, elikkä tuo keltapaitainen

-ton kappaleen aikana olin niin pähkinöinä, vaikka jalat olivatkin jo hieman väsyneet, ja senkin jälkeen tuli sellasia biisejä, ettei niitä paljon lepuuteltu. Sitten Rivieran mentyä kiinni tuli pyörähdettyä nopeasti ihmettelemässä Proteus/Neonia, ja jaloille parin tunnin tauko ennen loppuverryttelyä Tabin tahdissa (jolla näytti olleen hyvin hauskaa :D).
. Kuvia katsellessa tuli hyvin haikea olo (+meni aikaa tuhottomasti), mutta liikaa kuvia tuolta ei voi nähdä (kunhan ne ei ole sitä tasoa kuin mitä joku oli tuonne plattarille pastennut..*kivatsulle*)
-
Coma:
p.s. jotta toi WAX aukeis, ni auttaa jos tutustuu vaikka elektronisen musiikin vanhoihin tzibaleisiin.

Would you be so kind and share your pus.. information?