Kuinka paljon vihaat idolsia?

85 posts, 5 pages, 16,882 views

sts

Posts: 7,969

#61 • • sts Sama pyynti aitta!
ainoa hyvä puoli mitä näen koko idols:issä, oli se että vaikka sillä tahkottii ihan vitusti rahaa aivopesutekniikalla, niin siihen myös käytettiin sitä, eikä homma pyörinyt samalla tavalla kuin 99% jenkkien nyky ohjelma tarjonnasta, eli nämä TrueTV jutut.

Mutta hei sama media koneisto jota käytetiin idolint tekemiseen toimii anti-reiv koneistona, ja koittaa kokoajan viestittää massoille KONEMUSA = HUUMEET :) siitä varmaan lisää tänään kello 21.20 Ykköseltä :)
alphamagic

Posts: 3,628

#62 • • alphamagic
Idols kixx ääs. Jepajee.... Laatuviihdettä ja jännitystä*blush*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

serotonot

Posts: 3,137

#63 • • serotonot Paul Easy
Idols oli mun mielestä loistava asia. Harmi että se loppui, toisaalta sitä kautta se voi myös alkaa uudestaa. Mielestäni on pelkästään nerokasta että 2000-luvulla ihmisten ei tarvitse enää satsata turhiin asioihin kuten säveltäminen, sanoittaminen, jonkin ”oman” tuominen, noin niin kuin musiikin suhteen, vaan saadaan koko paketti kasaan sillä että pistetään tv-ohjelma pystyyn.

Parasta koko konseptissa on se, ettei sen toteutus maksa toteuttajille juuri mitään, sillä ohjelman teon maksaa kännykällä äänestävä kuluttaja. Mielestäni veto on kerrassaan nerokas sillä nykyisellään ei tarvitse enää kirota että mp3:sten imuttaminen tuhoaa musiikkibisneksen, sillä kohtapa ei enää tule uusia artisteja, ellei joku niitä tekstareilla äänestä. Näin ollen erilaiset kulut saadaan katettua ennen kuin joudutaan siihen kaikkein tylsimpään ja turhimpaan, eli musiikkiin itse


Mii Laiki a LoT!!


*BIG RISPEKT*
serotonot

Posts: 3,137

#65 • • serotonot Paul Easy

sts:
Mun idoli on Serotonot!


Turha yrittää. Sä et oo maksanu viel mitää.
sts

Posts: 7,969

#66 • • sts Sama pyynti aitta!

serotonot:
---
sts:
Mun idoli on Serotonot!

---

Turha yrittää. Sä et oo maksanu viel mitää.



ai saatana mihi numeroo pitää laittaa viesti? *lmao*
serotonot

Posts: 3,137

#67 • • serotonot Paul Easy

sts:
---
serotonot:
---
sts:
Mun idoli on Serotonot!

---

Turha yrittää. Sä et oo maksanu viel mitää.

---


ai saatana mihi numeroo pitää laittaa viesti? *lmao*



Iha mihin vaan, kuhan pistät monta!
Avatar
#68 • • Cera Guest
En kyl ainakaa niin paljoa, et oisin siitä topikin tehnyt. :|
Avatar
#69 • • Rujo Mutantti Guest
Noh hauskaa se oli alussa kattoo kun urpot laulaa huonosti.

Mutta tosiaan pitää vaan tehhä sellasia artisteja jotka ei tee ite musaansa.
En pidä. Kun moista paternosteria alkaa tv suoltaa niin käännän sen toiselle kanavalle tai napsautan GameCuben päälle ja matkaan Hyruleen.

Innolla odotan uusintoja.

Ja jone yleistä vaan, kaikki psy henkiset kasvattaa aina sieniä ja vetää vitusti kamaa. Mut niihän tekee koko elektronisen musiikin kulttuuriin liittyvät henkilöt. Tai nii mie oon ihan iltasanomista lukenu. Eli yleistetään vaan.

Jotain järkee hei kaikki piis hei piis! Plur! Ihkuu!

Tai sit ei...

Toss away the hippie shit and GET HEAVY!
Avatar
#70 • • ALIEN Guest

sts:
No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta



Kuinkakohan monta biisiä Nylon Beatin Erin ja Jonna ovat kirjoittaneet? Vihaatko heidänki menestystä?


2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään



on se kumma, jos tommoinen lööppi sun rauhaasi häiritsee *ding*


3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)

4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin



sulla taitaa nyt olla jokin aika pahasti pielessä elämässäsi?

mä ainakin toivon, et tulee vielä idols 2. Ihan vain sen takia, että repisit ton sun mopin päästäsi *hih* Voisit näyttää vähän uskottavemmalta *nauru*

[muokattu 12.1.2004 13:55]
trolli

Posts: 744

#71 • • trolli

sts:
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään ”artisti” niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse.


käsittääkseni kisa oli avoin kaikille tietyin kriteerein*ding*
tähän isoon maailmaan mahtuu paljon ohjelmia, ideoita ja tapoja tulla tähdeksi. PLUR
Avatar
#72 • • ALIEN Guest


sts:
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään ”artisti” niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse.



onhan monissa bändeissäkin laulajia, jotka eivät osaa säveltää tai edes sanoittaa..

Tossa vaan jostain syystää paistaa niin hyvin läpi sun kateellisuus *sydän**nauru**sydän*

oot kanssa niiin ihku PLUR *plur*

[muokattu 12.1.2004 14:14]
sts

Posts: 7,969

#73 • • sts Sama pyynti aitta!

alien:
---
sts:

2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään
---

on se kumma, jos tommoinen lööppi sun rauhaasi häiritsee *ding*


4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin

---


sulla taitaa nyt olla jokin aika pahasti pielessä elämässäsi?

mä ainakin toivon, et tulee vielä idols 2. Ihan vain sen takia, että repisit ton sun mopin päästäsi *hih* Voisit näyttää vähän uskottavemmalta *nauru*

[muokattu 12.1.2004 13:55]



Onse kumma miten sinua häirtsee tämä topic ja minun hiukseni, toi oli jo minuakin ala-arvoisempaa kuittailua *pahis*

Ja btw vittuilussa et yllä mihinkää sellaiselle tasolle kuin Jone jos kerta joudut johonkin tommoiseen tarttumaan kuin, ”SUL ON RUMAT HIUKSET, MUN AMIS ARMEEJA LETTI ON PALJO PAREMPI” *pahis*

Ja toiseksi pyysit perusteluja annoin omat perusteluni, ja mielipiteeni, mitä ongelmaa siinä on että ajattelen noin, ei minua haittaa jos sinä et ajattele noin.

[muokattu 12.1.2004 14:50]
Karski

Posts: 6,049

#74 • • Karski Pomon kätyri
Te ootte kaikki onnellisia nuoria joilla
ei oo todellisia ongelmia *joo*

[muokattu 12.1.2004 14:37]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sts

Posts: 7,969

#75 • • sts Sama pyynti aitta!
Joo allekirjoittanut lopettaa nyt tän liian pitkälle venynee paskan läpän, otatte kyllä ihmiset kaiken liian vakavasti :) *enkeli*
serotonot

Posts: 3,137

#76 • • serotonot Paul Easy

(_I_):
Te ootte kaikki onnellisia nuoria joilla
ei oo todellisia ongelmia *joo*

[muokattu 12.1.2004 14:37]


OOT VAA KATEELLINEN! V*TTU!
¡ Previous post a few years ago !
Jago

Posts: 4,039

#77 • • Jago un-trained monkee
American idolssit on ihan hauskoja ollut kattoa. Niissä on ollut kunnon show meininki.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Amnesia

Posts: 888

#78 • • Amnesia

Jago, 4.3.2008 23:22:
American idolssit on ihan hauskoja ollut kattoa. Niissä on ollut kunnon show meininki.



Joo ne on hyviä aina siihen asti kunnes karsinnat ja hollywood-viikko on ohi. Sitten kun ne finaalit alkaa niin tylsyys iskee, ei niitä paskoja balladeja jaksa määräänsä enempää kuunnella "ihan kivasti" laulettuna.
Jago

Posts: 4,039

#79 • • Jago un-trained monkee

Amnesia, 4.3.2008 23:28:
---
Jago, 4.3.2008 23:22:
American idolssit on ihan hauskoja ollut kattoa. Niissä on ollut kunnon show meininki.

---


Joo ne on hyviä aina siihen asti kunnes karsinnat ja hollywood-viikko on ohi. Sitten kun ne finaalit alkaa niin tylsyys iskee, ei niitä paskoja balladeja jaksa määräänsä enempää kuunnella "ihan kivasti" laulettuna.

Mun mielestä on kiva arvostella niitten suorituksia.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jone

Posts: 8,258

#80 • • Jone Archibald Haddock
Haluisin huomauttaa et näin 4 vuotta myöhemmin Jonne on edelleen aivan perseestä. *nauru*