Kuinka paljon vihaat idolsia?

85 posts, 5 pages, 16,878 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se

trolli:
Idols oli alussa todella hauska, kokelaille ei voinu olla nauramatta*aplodit*
Muutenkin erittäin buenoa viihdettä, mainio konsepti*iloinen*



no ne muutaman jakson jonka katoin nini sai kyllä nauraa ihan kivasti...
en kyllä vihaa sitä ohjelmaa... miksi vihaisin... mitä pahaa ne mulle on tehny..*hymy*
Hupsu

Posts: 1,005

#22 • • Hupsu

lentokala:
---
nostatus:
(ainakin Cheaters on poronkuseman verran pidemmällä)

---


Kaikille jotka eivät kyseistä poronkusemaa tässä ymmärrä, niin todettakoon, että poronkusema on matka, jonka poro pystyy juoksemaan kusematta eli n. 80km
*hih*



-Offtopic-

Kyl mä pidemmälle juoksen.

-Offtopic-

--
Päivän mietelause?

nostatus

Posts: 343

#23 • • nostatus

poro:
---
lentokala:
---
nostatus:
(ainakin Cheaters on poronkuseman verran pidemmällä)

---


Kaikille jotka eivät kyseistä poronkusemaa tässä ymmärrä, niin todettakoon, että poronkusema on matka, jonka poro pystyy juoksemaan kusematta eli n. 80km
*hih*

---


-Offtopic-

Kyl mä pidemmälle juoksen.

-Offtopic-



Joo, mäkin käsitin että se olis vähintään 100 km. *nauru*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Howdy

Posts: 7,955

#24 • • Howdy Oldie
En ole katsonut ... enkä aio katsoa .. eikä tottapuhuen vois vähempää kiinnostaa .. *piis*

--
Käpy vailla vertaa

ravec

Posts: 1,102

#25 • • ravec
Ei pysty vihaan Idols -ohjelmaa. Eikä pysty rakastamaan, eikä, eikä.....
sts

Posts: 7,969

#26 • • sts Sama pyynti aitta!
sts:
---
Jone:
Jos sopii niin passaan ton vastaamisen. Vihani on melko yksityinen asia vaikka melkein mistä tahansa muusta voinkin jauhaa scheissea.

---

Ever heard of anger management? *pahis*

---


Sanoo joku random pallopää, joka tulee tänne kertomaan meille 20 viestin voimin eri threadeissä kuinka paljon vihaa Idolsia. Kiitos huolestasi, mutta voin mainiosti. Koskas olet itse käynyt tsekkauttamassa nuppisi? Päätellen jotain kuraohjelmaa kokemiesi tuskantunteiden määrästä nyt on viimeistään sen aika.

[muokattu 11.1.2004 22:51]
[/quote]

Eli mitä enemmän on nolife sitä enemmä saa respectii, IHANAA, ehkäpä elixiria on enemmän se foorumi mikä ajaa itselläni asiaa. Suosittelen sinullekkin pään tarkastamista, sinulla näyttää olevan ne suuremmat vammat *plur*
sts

Posts: 7,969

#27 • • sts Sama pyynti aitta!

sts:
sts:
---
Jone:
Jos sopii niin passaan ton vastaamisen. Vihani on melko yksityinen asia vaikka melkein mistä tahansa muusta voinkin jauhaa scheissea.

---

Ever heard of anger management? *pahis*

---


Sanoo joku random pallopää, joka tulee tänne kertomaan meille 20 viestin voimin eri threadeissä kuinka paljon vihaa Idolsia. Kiitos huolestasi, mutta voin mainiosti. Koskas olet itse käynyt tsekkauttamassa nuppisi? Päätellen jotain kuraohjelmaa kokemiesi tuskantunteiden määrästä nyt on viimeistään sen aika.

[muokattu 11.1.2004 22:51]

---



Eli mitä enemmän on nolife sitä enemmä saa respectii, IHANAA, ehkäpä elixiria on enemmän se foorumi mikä ajaa itselläni asiaa. Suosittelen sinullekkin pään tarkastamista, sinulla näyttää olevan ne suuremmat vammat *plur*

{Edit: kun otat kaiken liian vakavasti, oliskohan threadi ihan tarkoituksella HÄRIÖILYN alla, ei pitäisi ottaa niin vakavasti... mutta näemmä ihmisillä on vain elämässä niin täytettä että pitää itkee kun heidän lemppari tähtösiä ja ohjelmiaan vähä disautetaan }

[muokattu 12.1.2004 06:20]
rec

Posts: 2,923

#28 • • rec
Vihaaminen on väärä sana! Oikeaa termiä en tiedä, mutta voit kuvitella miltä tuntuu, kun jokainen solu räjähtää q avaa TV:n, jolloin Idols tulee!!!

VITTUUN TOLLASET SAATANA!!! LAITTAISIVAT MAKSULLISELLE KANAVALLE!!! SE, JOKA SITÄ PASKAA JAKSAA KATSOA, OSTAKOON SIIHEN VAADITTAVAT LISÄMAKSUT, TMS!!!

FAK. *poks*
sts

Posts: 7,969

#29 • • sts Sama pyynti aitta!
Jone/aamukaksi tms kun noin paljon puolustat noita idols jne kykyjen etsintä ohjelmia, ihmettelen mtien voit sitten hyvällä omatunolla disauttaa galleriassa olevia teinejä jotka vonkailevat toisaan ja lähettävät 10e:n tekstiviestejä että saavat sydän hymiöitä ja kaikkee muuta iloista? Jos kerta idols on niin kiva juttu sovitaanko että osallistut seuraavaan kykyjen etsintään, ja minä lupaan sitten vaikka äänestää sinua ihan vaan reiluuden merkeissä *plur**hali*

ps. ennenkö kommentoit mitään tuosta että minä pystyn sydämmiä laukoa galtsussa, voin puolustautua sillä että ne ovat vielä pari päivää siitä hyvästä että maksoin gallrian tukimaksun 2vuotta sitten. No Bonus
Jone

Posts: 8,258

#30 • • Jone Archibald Haddock
Ihan oikeasti, tsekkauta se pääsi. En ole vielä missään vaiheessa puolella sanallakaan puolustanut Idolsia, lähinnä päinvastoin. Siitä huolimatta sä olet terveessä psykevieterimielessäsi tekemässä siitä lempiohjelmaani ja musta ”systeemin uhria.” Jossain mättää nyt raskaasti, eikä se ole _mun_ pääni.

*taputapu*
POSER

Posts: 800

#31 • • POSER Wimp and Poser
Sisälläni on nyt tyhjäaukko. Mitä mä nyt teen kun Idols on loppunut *täh*. Toivottavasti uusinnat alkaa pian, muuten joudun kärvistelemään Helmikuuhun asti, kunnes Miljonääri Jussi alkaa *heiii*

PS. Ei kellään sattus oleen Idolssei nauhalla, jotta edes jotain sisältöä saisin tähän surkeaan elämääni?

--
Keppiä Jehoville!

sts

Posts: 7,969

#32 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
Ihan oikeasti, tsekkauta se pääsi. En ole vielä missään vaiheessa puolella sanallakaan puolustanut Idolsia, lähinnä päinvastoin. Siitä huolimatta sä olet terveessä psykevieterimielessäsi tekemässä siitä lempiohjelmaani ja musta ”systeemin uhria.” Jossain mättää nyt raskaasti, eikä se ole _mun_ pääni.

*taputapu*



Ja sinä Polccapete teet musta psyvieteriä vaikka et itsekkään tiedä minusta mitään, eli tule kanssani tekemaan yhdessä tarkastus niin kaikki sujuu, olet mm. ihana *sydän*

ps. oli nautintoa seurata sinun ja kämppikseni ”vittuilu mittelöä, onko tää nyt sit osa 2?”
Howdy

Posts: 7,955

#33 • • Howdy Oldie
Kuulkaas poijaaat .. mäpäs kysyn semmottis vinkeen kysymyksen .. että onkos siinä loppukädessä MITÄÄN järkeä ylipäätään kiistellä / väitellä / riidellä mielipideasioista noin ylipäätäänkään tällaisessa yleisessä sivustossa? ... ajattelin vain kun itse tuskin jaksaisin .. kaipa sitä saa olla kuka tahansa mitä tahansa mieltä mistä lystää ja tykätä mistä lystää oli asia mikä hyvänsä ... tommottis pieni hassu kysymys vaan tuli pieneen mieleeni *ding*

[muokattu 12.1.2004 08:27]

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#34 • • ALIEN Guest

sts:
ps. oli nautintoa seurata sinun ja kämppikseni ”vittuilu mittelöä, onko tää nyt sit osa 2?”



whoot?! where??! *känni*
nyt mä olen missannut jotain... *ding*
Lucky-13th

Posts: 383

#35 • • Lucky-13th
Mutta miksi ohjelman nimi on ”Idols”??
siksikö että nää 10-17vuotiaat voisivat bongata ohjelmasta itselleen sopivan henkilön,ja ottaa hänestä mallia mutta ei se sovi laulukilpailun nimeksi! rahastusta alusta loppuun ja jos joku ei tiiä mitä idols tarkoittaa ni miltäköhän se kuulostaa sen mielestä,kertokaa..

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

|Cronos|

Posts: 1,118

#36 • • |Cronos| the Moose
ei sitä ohjelmaa kyl rakastanu ollenkaan mut alussa sitä oli kiinnostava seurata, koska tuomarit oli aivan loistavia.. Niilt tuli just se kunnon ja suora palaute et sä olet paska...*aplodit*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Jone

Posts: 8,258

#37 • • Jone Archibald Haddock

sts:
Ja sinä Polccapete teet musta psyvieteriä vaikka et itsekkään tiedä minusta mitään, eli tule kanssani tekemaan yhdessä tarkastus niin kaikki sujuu, olet mm. ihana *sydän*

ps. oli nautintoa seurata sinun ja kämppikseni ”vittuilu mittelöä, onko tää nyt sit osa 2?”



Etkö sitten ole psykevieteri? Itse voin ainakin hyvällä omallatunnolla sanoa etten ole ”polccapete”, en ymmärrä miten vouhkaat mun ”puolustavan” Idols-formaattia tai miten sen synnyttämät ”tähdet” olisivat yhtäkkiä ”lempiartistejani” vain koska niin sanot.

Sitäpaitsi tiedän susta jo huomattavasti enemmän kuin sinä minusta. Miksikö? Ihan vaan siksi että tulit itse omaehtoisesti kertomaan elämäntarinasi kuvani alle galtsussa vaikka en muista missään sellaista pyytäneeni, oi yksin elävä isä ja it-kuplan puhkeamisen teini-ikäinen uhri.

Kukas sun kämppikses on ja kasvatatteko sieniä yhdessä?

[muokattu 12.1.2004 09:51]
Avatar
#38 • • ALIEN Guest
mun puolesta vois laittaa listan idols -ohjelman huonoista puolista. itse en nimittäin keksi yhtään! Haiskahtaa vaan niin helvetin pahasti kateellisuudelle! *täh*
Jukka I

Posts: 155

#39 • • Jukka I

alien:
mun puolesta vois laittaa listan idols -ohjelman huonoista puolista. itse en nimittäin keksi yhtään! Haiskahtaa vaan niin helvetin pahasti kateellisuudelle! *täh*



Ihan kätevää sivuuttaa kateellisuutena kaikki Idols-kritiikki, välttyypähän pohdiskelemasta sitä kohtalaisen mätää arvomaailmaa jota Idols kuvastaa ja jota se vahvistaa. Itse ainakin voin käsi sydämellä vakuuttaa, etten olisi lähtenyt kisaan vaikka olisin etukäteen tiennyt voittavani.
Sithil

Posts: 77

#40 • • Sithil Drifter
En vihaa Idolssia - En rakasta Idolssia. En oikeastaan omaa minkäänlaisia voimakkaita tunteita kyseistä ohjelmaa kohtaan. Minulle Idols on varsin yhdentekevä hetken huuma, joka tuottaa pari-kolme laulajaa joiden lauluja en tule koskaan kuuntelemaan (paitsi vahingossa). Se ja sama minulle.

Idolssista on paha mennä sanomaan mitään pahaa, sillä kaikki ohjelman tekoon osallistuneet saavat jotain siitä takaisin. Maikkari saa mainostuloja, levy-yhtiöt saavat uudet artistit ja artistit saavat mahdollisuuden levytyssopimukseen. Mitäs vihattavaa tuossa on? Todistus markkinavoimien vallasta.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!