Kuinka paljon vihaat idolsia?

85 posts, 5 pages, 16,785 views

sts

Posts: 7,969

#1 • • sts Sama pyynti aitta!
Kuinka paljon vihaat tuota touhua jossa tehtiin \”artisti\” teinien kännykkälaskuilla, coverbiiseillä, ja maikkarilla?
zaler

Posts: 1,545

#2 • • zaler e h k i s
*nauru* aika paljon...

--
let´s eat to the beat!

Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Mahtaa olla rankkaa vihata jotain noin samantekevää. Maailmassa on 2 asiaa, joita oikeasti vihaan ja toinen ei ole Idols.
zaler

Posts: 1,545

#4 • • zaler e h k i s

zaler:
*nauru* aika paljon...


paitsi että ihan sama koska se loppu jo.... *justjoo*

--
let´s eat to the beat!

vaavu

Posts: 1,324

#5 • • vaavu vara-vana

Jone:
Maailmassa on 2 asiaa, joita oikeasti vihaan



Mitäs ne asiat mahtaa olla? :-O
Jone

Posts: 8,258

#6 • • Jone Archibald Haddock

vaavu:
---
Jone:
Maailmassa on 2 asiaa, joita oikeasti vihaan
---

Mitäs ne asiat mahtaa olla? :-O



Arvasin että joku kysyy, mutta en uskonut että se olisit sinä. *nauru*

Jos sopii niin passaan ton vastaamisen. Vihani on melko yksityinen asia vaikka melkein mistä tahansa muusta voinkin jauhaa scheissea. *joo*
trolli

Posts: 744

#7 • • trolli
Idols oli alussa todella hauska, kokelaille ei voinu olla nauramatta*aplodit*
Muutenkin erittäin buenoa viihdettä, mainio konsepti*iloinen*
-P

Posts: 4,972

#8 • • -P
aivan yks ja sama*nukkuu*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sts

Posts: 7,969

#9 • • sts Sama pyynti aitta!
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään ”artisti” niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse. Vihoiksi pistää tuollainen.
Jone

Posts: 8,258

#10 • • Jone Archibald Haddock
No voi hitsi.

Maailma nyt vaan on monesta näkökannasta, mm. omastani, katsoen sangen epäreilu ja vittumainen paikka. Ihmiset, jotka ansaitsevat menestyä eivät aina menesty ja siihen on yhtä monta syytä kuin ihmistäkin. Lahjattomat pallopäät taasen usein menestyvät milloin mistäkin syystä ja siihen on usein syynä vaikkapa nyt raha jossain muodossa.

Se on sellaista, get used to it.

[muokattu 11.1.2004 22:32]
sts

Posts: 7,969

#11 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
Se on sellaista, get used to it.



No onneksi jotkut surkeat ihmiset niinkuin näemmä sinä jaksavat jäädä systeemin armoille,
näemmä käytiit 300e idols äänestyksiin kun noin puolustat *pahis*

Jone:
Jos sopii niin passaan ton vastaamisen. Vihani on melko yksityinen asia vaikka melkein mistä tahansa muusta voinkin jauhaa scheissea.



Ever heard of anger management? *pahis*

[muokattu 11.1.2004 22:42]
Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock

sts:
No onneksi jotkut surkeat ihmiset niinkuin näemmä sinä jaksavat jäädä systeemin armoille,
näemmä käytiit 300e idols äänestyksiin kun noin puolustat *pahis*



Nimenomaan väärin. Sähän tässä olet surkea kun jaksat välittää koko Idolsista niin paljon että suorastaan vihaat sitä. Mua ei koko asia kiinnosta pennin vertaa.

Missä vaiheessa mä muuten olen jäänyt ”systeemin armoille” (sinähän sen armoilla olet, koska annat sen vaikuttaa itseesi näinkin suuresti), ”puolustanut” Idolsia tai ilmaissut käyttäneeni penniäkään johonkin fuckin' kännyäänestykseen?

sts:
---
Jone:
Jos sopii niin passaan ton vastaamisen. Vihani on melko yksityinen asia vaikka melkein mistä tahansa muusta voinkin jauhaa scheissea.

---

Ever heard of anger management? *pahis*



Sanoo joku random pallopää, joka tulee tänne kertomaan meille 20 viestin voimin eri threadeissä kuinka paljon vihaa Idolsia. Kiitos huolestasi, mutta voin mainiosti. Koskas olet itse käynyt tsekkauttamassa nuppisi? Päätellen jotain kuraohjelmaa kokemiesi tuskantunteiden määrästä nyt on viimeistään sen aika.

[muokattu 11.1.2004 22:51]
vaavu

Posts: 1,324

#13 • • vaavu vara-vana

Jone:
Arvasin että joku kysyy, mutta en uskonut että se olisit sinä.



Uteliaisuus se kissankin tappoi. :)

Mä en pystyisi sanomaan yhtäkään asiaa maailmassa, jota suoranaisesti vihaan. Viha on kuitenkin hyvin voimakas tunne, ja se usein kalvaa kantajaansa enemmän kuin ketään muuta. Joskus joitakin asioita on tullut vihattua hetken aikaa, mutta ajan myötä se viha laimenee. Ei sellaista tunnetta jaksa tai pysty pitämään kovin pitkään yllä.
rZi

Posts: 587

#14 • • rZi 42

sts:
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään ”artisti” niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse. Vihoiksi pistää tuollainen.



Mua ei ainakaan pistä vihoiks. Kisat leimaa voittajat aina. Aina kun nään gimmelin jossain, tulee mieleen popstars ohjelma ja en voi ottaa sitä poppoota vieläkään tosissaan.
Jos olisin muusikko, en keskittyisi kisoissa valmistuneiden ”tähtien” kadehtimiseen. Tähdeksi ei ryhdytä vaan tähtiä tehdään...
*kivatsulle*
bansq

Posts: 931

#15 • • bansq leftfield winger.
Konseptin suunnittelijathan rakastaa ihmisiä jotka vihaa idolsia, ne on huomattavasti hyödyllisempiä kuin ihmiset jotka osaavat olla vauhkoamatta tai kiinnostumatta koko pläjäyksestä lainkaan.
Eli kukahan se systeemin armoilla on? *vink*

--
plip goes on.

rZi

Posts: 587

#16 • • rZi 42
sts?!? putositko ekoissa vai tokissa karsinnoissa ulos kisasta??? Ajattelin syitä tähän topiciin...älä suutu...*nauru**iloinen**piis*
nostatus

Posts: 343

#17 • • nostatus
Ei se ohjelma nyt ihan vihaksi asti pistä, mutta se biisi minkä ne teki sille voittajalle, se voi kohta alkaa vihaksi pistämäänkin kun luultavasti tulee joka tuutista (on siis pidettävä tuutit kiinni). Sehän kuulostaa ihan Suomen euroviisukappaleelta, ja en sano tätä mitenkään hyvällä.

Vaikka Idols onkin yksi nykytrendin mukainen ihmisten julkiseen nolaamiseen perustuva ohjelma, se ei kuitenkaan mene siinä kaikista pisimmälle (ainakin Cheaters on poronkuseman verran pidemmällä), joten ihmettelen miksi juuri se aiheuttaa näin paljon vastustusta ihmisissä? Johtuuko se kateudesta, kun joku muu saa tilaisuuden johon arvostelijalla ei ikinä olisi mahdollisuuksia?

Luulen, tai olen pikemminkin aivan varma, ettei Hanna Pakarisen matka levyttäväksi artistiksi ole kaikkein moraalittomin mitä viihdepisneksessä on tehty. Hanna sentään osaa laulaa, ja näköjään siitä aika moni pitää myös persoonana. Mielestäni moraalittomampaa on saada levytyssopimus esim. koska isukki omistaa levylafkan / on hypännyt mäkeä pidemmälle kuin kukaan muu 80-luvulla / tykkää keikistellä vähissä vaatteissa levyn kannessa ja nuotinvierestä laulettu kertosäe korjataan autotunella.

Huono ja moraaliton puoli tässä touhussa on se, ettei Hannan laulamat viisut ole välttämättä mitään korvia hiveleviä taideteoksia, vaan todennäköisesti rahastusmielessä tehtyjä tusinahittejä, joiden perimmäinen tarkoitus on iskeä ikäjakauman helpoimmin huijattavaan ja samalla vakavaraisimpaan kohderyhmään eli 10-17 -vuotiaisiin teineihin. Ja kun ylikaupalliseksi mennyt MTV3 otti tästä samasta lompakosta ison osan äänestysten ja mainosten avulla, voidaan jo puhua ennemminkin rahastuksesta kuin mahdollisuuden tarjoamisesta lahjakkaalle nuorelle. Kuten joku sanoikin osuvasti, äänestyksen toinen nimi olisi hyvin voinut olla 'tyhmyysvero', tyhmiä ei olleet median aivopesseet nuoret äänestäjät, vaan heidän kännykkälaskunsa maksavat vanhemmat, jotka antavat lapsensa omaksua arvonsa televisiosta työkiireisiinsä vedoten.

Mutta itseäni tässä koko touhussa askarruttaa eniten se, että miksi se Idols-logo on kopioitu suoraan Fordilta?*täh*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Avatar
#18 • • ALIEN Guest

sts:
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään ”artisti” niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse. Vihoiksi pistää tuollainen.



no samaahan ovat Britney Spears, Christina Aquilera, Celine Dion, Mariah Carey... Eivät hekään edes sanoita omia biisejään. Osaavat vain (ehkä) laulaa ja ovat nättejä. Vihaat siis heidänkin artisti nimikkeitä?

[muokattu 11.1.2004 23:49]
flygfisk

Posts: 327

#19 • • flygfisk

nostatus:
(ainakin Cheaters on poronkuseman verran pidemmällä)



Kaikille jotka eivät kyseistä poronkusemaa tässä ymmärrä, niin todettakoon, että poronkusema on matka, jonka poro pystyy juoksemaan kusematta eli n. 80km
*hih*
Avatar
#20 • • ALIEN Guest
hyvin vähän vihaan kyseistä ohjelmaa. mielestäni se on suorastaan upea idea saada uusia ääniä ja laulajia pinnalle. Ja monille noissa finaaleissa oleville on avautuneet ovet uusiin mahdollisuuksiin elämässä ja olen ainakin iloinen heidän puolesta, että ovat saaneet toteuttaa itseänsä vähän suuremmissakin piireissä.

Mitä pahaa tosta voi kenellekään olla?!?!? Sanoisin vain, että toi on pelkkää kateellisuutta! *täh*

[muokattu 11.1.2004 23:53]