Kuinka paljon vihaat idolsia?

85 posts, 5 pages, 16,872 views

<><

Posts: 227

#41 • • <>< ¤blub¤
who bloody cares??*ding* I bloody don\'t!*taputapu*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Chatte

Posts: 4,085

#42 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mulla ei oo mitään fiiliksiä kyseistä ohjelmaa kohtaan. Se tosin tulikin sellaiseen ajankohtaan, että enpä oikein sattunut televison ääreen. Joo, gallupista puuttui vaihtoehto EVVK.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

2000

Posts: 420

#43 • • 2000 Opetuslapsi
Pitäisi kai jättää tähän kirjoittaminen hieman myöhempään, eli siihen kohtaan, kun teeveestä ja radiosta soitetaan ja näytetään vain jotain yhtä Idols-hittiä ja kun tuote rupeaa olemaan mainosarvonsa huipussa... Eiköhän tähänkin vielä totaalinen kyllästyminen ehdi kehittymään!

--
2 nasty 4 U

T0mbstone

Posts: 728

#44 • • T0mbstone The Process.
Eipä onnistu vihaaminen, kun kyseinen formaatti ei aiheuta minkäänlaisia tunnereaktioita *lmao*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Karski

Posts: 6,049

#45 • • Karski Pomon kätyri
Miten tollasta voi edes vihata *ding*
Jos vihaisin niin se tarkottais sitä
että mä jotenkin noteeraisin koko jutun *nukkuu*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sts

Posts: 7,969

#46 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
--Cut Lukekaa ylhäältä---
[muokattu 12.1.2004 09:51]



Sullla on selkeesti joku ongelma sun falloksen pituuden kanssa kerta jaksat vääntää :)
Ja oon psy saatana, ja kyl voisin laskea sinut polccapeteksi, ainakin miettien kanava valitojasi säde ja hardnrg jne *vink*

No tätä voi jatkaa loputtomiin varsinkin kun kumpikin nauttii vittuilusta ja siitä että pääsee avautumaan jollekkulle, että en edes jaksa vaivautua vääntämään, mutta hei eihän kaikki voi olla niin täydellisiä kuin Jone, et kai meidän kaikkien pitää nyt vaan palvoa ja kunnoittaa tuota daruden kopiota joka ei oo polccaaja vaikka tyytyväisenä näyttääkin maalaavan polcca maskeja bileisiin *kivatsulle*

Jone Oot ihana *sydän*

[Edit:
Joudun oikeasti kohta vaihtamaan threadin nimeksi sts *sydän* Jone ja laittamaan polliin,
kuinka paljon sts tykkää jonesta. Ku sun kanssa on niin ihana leikkiä hiekkalaatikko leikkejä ja mittailla v-peniksen kokoa jossai foorumilla jossa sinä lasket ihmisen arvon postien ja iän mukaan oot niin uskomattoman lutunen että voisin melkein tehdä näin->*hali*

vastauksia tulee tasan kaksi ja kumpikin samaa *pahis*]

*kivatsulle*

[muokattu 12.1.2004 11:12]
Avatar
#47 • • ALIEN Guest
ei vieläkään yhtään huonoa puolta kerrottu??
Avatar
#48 • • kelasin Guest
empä oikeestaan yhtään *blush*
Jone

Posts: 8,258

#49 • • Jone Archibald Haddock

sts:
Sullla on selkeesti joku ongelma sun falloksen pituuden kanssa kerta jaksat vääntää :)



Joo, liian pitkä slaikkari aiheuttaa sen että olen jatkuvasti pahalla päällä koska astelen sen päälle kaiken aikaa sangen kivuliaasti. Vääntää taas jaksan koska esim. tällä hetkellä toinen vaihtoehto olisi kuunnella helvetin tylsää luentoa olio-ohjelmoinnista.

sts:
Ja oon psy saatana, ja kyl voisin laskea sinut polccapeteksi, ainakin miettien kanava valitojasi säde ja hardnrg jne *vink*



Kyllä, suuri osa siitä osasta sydäntäni, joka ylipäätään kuuluu bilepiireille, kuuluu hard-etuliitteisille genreille (paria poikkeusta lukuunottamatta) ja niiden tiimoilta järjestettyjen pippaloiden yleisölle (tietyin varauksin). Siitä huolimatta en kyllä ole mikään ”polkkapete” - En itseasiassa edes tunnusta hard-genrejen järjetöntä niputtamista väheksyvän ja disauttavan ”polkka”-nimikkeen alle, mutta se onkin jo sitten toinen tarina.

Loput vastauksesta safkan jälkeen.
insejn

Posts: 689

#50 • • insejn
<offtopic>

jotkut ne tykkää ku on herneitä nenässä

sts on varmaan ihan a:n paras kamu *iloinen*

</offtopic>

--
*aplodit*

Avatar
#51 • • Relic Guest
mitä sitä suotta vihaamaan... paljon hupiahan tuo ohjelma tarjosi...
TonySt

Posts: 4,166

#52 • • TonySt mediamoguli
Idolssit oli mitä parhainta kansanviihdettä ! Tuisku on mun idoli *jiihaa*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#53 • • ALIEN Guest

Relic:
mitä sitä suotta vihaamaan... paljon hupiahan tuo ohjelma tarjosi...



niin just! siis ihan turha topicci, kun ei edes osata keksiä mitään hyviä syitä vihata tätä imo ihan kivaa viihde -ohjelmaa.
sts

Posts: 7,969

#54 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
---
sts:
Sullla on selkeesti joku ongelma sun falloksen pituuden kanssa kerta jaksat vääntää :)

---


Joo, liian pitkä slaikkari aiheuttaa sen että olen jatkuvasti pahalla päällä koska astelen sen päälle kaiken aikaa sangen kivuliaasti. Vääntää taas jaksan koska esim. tällä hetkellä toinen vaihtoehto olisi kuunnella helvetin tylsää luentoa olio-ohjelmoinnista.


---
sts:
Ja oon psy saatana, ja kyl voisin laskea sinut polccapeteksi, ainakin miettien kanava valitojasi säde ja hardnrg jne *vink*

---


Kyllä, suuri osa siitä osasta sydäntäni, joka ylipäätään kuuluu bilepiireille, kuuluu hard-etuliitteisille genreille (paria poikkeusta lukuunottamatta) ja niiden tiimoilta järjestettyjen pippaloiden yleisölle (tietyin varauksin). Siitä huolimatta en kyllä ole mikään ”polkkapete” - En itseasiassa edes tunnusta hard-genrejen järjetöntä niputtamista väheksyvän ja disauttavan ”polkka”-nimikkeen alle, mutta se onkin jo sitten toinen tarina.

Loput vastauksesta safkan jälkeen.



toho viimeiseen True dat, muutenkin tää ihme Nrg+posse vs. Psyposse ja viel hauskemmin psy possen sisällä oleva Suomisaundi vs. Tuubi (eli se loppu) genrejenväliset tappelut ja disautukset on niin turhii kuin olla ja voi, mihi uniity ja plur katos? :) *plur*
sts

Posts: 7,969

#55 • • sts Sama pyynti aitta!

alien:
---
Relic:
mitä sitä suotta vihaamaan... paljon hupiahan tuo ohjelma tarjosi...

---


niin just! siis ihan turha topicci, kun ei edes osata keksiä mitään hyviä syitä vihata tätä imo ihan kivaa viihde -ohjelmaa.



No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta

2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään

3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)

4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin

Jne... en vain jaksa listata olen avautunut asiasta muissakin idols threadeissa foorumissa.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#56 • • [Nuclear] el aprendiz

sts:
No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta

2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään

3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)

4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin

Jne... en vain jaksa listata olen avautunut asiasta muissakin idols threadeissa foorumissa.


Tuntuu, että sä oot pahiten jääny ton ohjelman lonkeroihin sätkimään. Sua ärsyttää se, et maailma ei aina ookaan aina oikeudenmukainen ja kuinka paskoista laulajista tehdään tähtiä vailla taitoja?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#57 • • Jone Archibald Haddock

sts:
No tätä voi jatkaa loputtomiin varsinkin kun kumpikin nauttii vittuilusta ja siitä että pääsee avautumaan jollekkulle, että en edes jaksa vaivautua vääntämään,



En mä olisi edes tästä asiasta vaivautunut suuremmin mitään vääntämään ellet olisi saanut päähäsi jostain, että mulla on jotain intressejä Idols-hässäkän puolustamiseen. *ding*

sts:
mutta hei eihän kaikki voi olla niin täydellisiä kuin Jone, et kai meidän kaikkien pitää nyt vaan palvoa ja kunnoittaa tuota daruden kopiota joka ei oo polccaaja vaikka tyytyväisenä näyttääkin maalaavan polcca maskeja bileisiin *kivatsulle*



”Näin on.” *joo*

En kyl silleen ymmärrä miten mun persoonani liittyy Idolsiin?

sts:
Jone Oot ihana *sydän*



Kiitti. *hali*
POSER

Posts: 800

#58 • • POSER Wimp and Poser

sts:
No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta

2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään

3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)

4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin

Jne... en vain jaksa listata olen avautunut asiasta muissakin idols threadeissa foorumissa.



Onko sulla jäänyt joku lelu patterin väliin pienenä kun noin kiukuttaa.

1.Se että joku tetkee vuosikymmeniä omaa musiikkia ei mun mielestä ole mikään peruste sille että juuri hänen täytyisi menestyä. Jos teet paskaa musiikkia mistä kukaan ei tykkää niin eihän sille mitään voi.

2. Älä katso, älä kuuntele. Muuta pimeään kellariin Lapin erämaihin jos ei valtamedioita siedä.

3. Vaikka se sun vääntämä ihqu ihana taiteellinen pasqa jostain syystä ihmisiä kiinnosta niin onko vika silloin muissa, huh?

4. Älä katsoa Subia, lue lehtiä yms... Kummallista että noin pienestä voi ihminen stressata. Toinen vaihtoehto on sun kasvaa jo isoks. Ihme kitinää sulla muutenkin tässä topicissa.

--
Keppiä Jehoville!

diezel

Posts: 430

#59 • • diezel -

sts:
mihi uniity ja plur katos? :) *plur*


Tosiaan. Oneksi sä sentään viesteissäsi pidät vanhoja ?aatteita? yllä.. *justjoo*

Mitä ite Idolsiin tulee, niin olihan ne alkukarsinnat ihan mukavaa viihdettä, mutta tosiaan vaikeahan tulevaa staraa nyt kovin vakavasti ottaa (Gimmel-efekti).

[muokattu 12.1.2004 12:40]