85 posts, 5 pages, 17,982 views
Jone:
--Cut Lukekaa ylhäältä---
[muokattu 12.1.2004 09:51]
sts:
Sullla on selkeesti joku ongelma sun falloksen pituuden kanssa kerta jaksat vääntää :)
sts:
Ja oon psy saatana, ja kyl voisin laskea sinut polccapeteksi, ainakin miettien kanava valitojasi säde ja hardnrg jne
Relic:
mitä sitä suotta vihaamaan... paljon hupiahan tuo ohjelma tarjosi...
Jone:
---
sts:
Sullla on selkeesti joku ongelma sun falloksen pituuden kanssa kerta jaksat vääntää :)
---
Joo, liian pitkä slaikkari aiheuttaa sen että olen jatkuvasti pahalla päällä koska astelen sen päälle kaiken aikaa sangen kivuliaasti. Vääntää taas jaksan koska esim. tällä hetkellä toinen vaihtoehto olisi kuunnella helvetin tylsää luentoa olio-ohjelmoinnista.
---
sts:
Ja oon psy saatana, ja kyl voisin laskea sinut polccapeteksi, ainakin miettien kanava valitojasi säde ja hardnrg jne
---
Kyllä, suuri osa siitä osasta sydäntäni, joka ylipäätään kuuluu bilepiireille, kuuluu hard-etuliitteisille genreille (paria poikkeusta lukuunottamatta) ja niiden tiimoilta järjestettyjen pippaloiden yleisölle (tietyin varauksin). Siitä huolimatta en kyllä ole mikään polkkapete - En itseasiassa edes tunnusta hard-genrejen järjetöntä niputtamista väheksyvän ja disauttavan polkka-nimikkeen alle, mutta se onkin jo sitten toinen tarina.
Loput vastauksesta safkan jälkeen.
alien:
---
Relic:
mitä sitä suotta vihaamaan... paljon hupiahan tuo ohjelma tarjosi...
---
niin just! siis ihan turha topicci, kun ei edes osata keksiä mitään hyviä syitä vihata tätä imo ihan kivaa viihde -ohjelmaa.
sts:
No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta
2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään
3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)
4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin
Jne... en vain jaksa listata olen avautunut asiasta muissakin idols threadeissa foorumissa.
sts:
No tätä voi jatkaa loputtomiin varsinkin kun kumpikin nauttii vittuilusta ja siitä että pääsee avautumaan jollekkulle, että en edes jaksa vaivautua vääntämään,
sts:
mutta hei eihän kaikki voi olla niin täydellisiä kuin Jone, et kai meidän kaikkien pitää nyt vaan palvoa ja kunnoittaa tuota daruden kopiota joka ei oo polccaaja vaikka tyytyväisenä näyttääkin maalaavan polcca maskeja bileisiin *kivatsulle*
sts:
Jone Oot ihana
sts:
No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta
2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään
3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)
4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin
Jne... en vain jaksa listata olen avautunut asiasta muissakin idols threadeissa foorumissa.
sts:
mihi uniity ja plur katos? :)
alien:
ei vieläkään yhtään huonoa puolta kerrottu??