Mutta hei sama media koneisto jota käytetiin idolint tekemiseen toimii anti-reiv koneistona, ja koittaa kokoajan viestittää massoille KONEMUSA = HUUMEET :) siitä varmaan lisää tänään kello 21.20 Ykköseltä :)
85 posts, 5 pages, 17,941 views
sts:
No omat syyni
1) Tehdään aritisteja rahalla jostain karaokelaulajista, kun moni jotka säveltävät sanoittavat jne oman musiikkinsa yrittävät vuosikymmeniä läpimurtoa sitä koskaan saavuttamatta
2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään
3) Musiikin älytön kaupallistaminen niin että vain enemmän ja enemmän koitetaa tehdä siitä kulutus tuote joka kestaa sen 2 käyttökertaa niinkuin perus teinitytön vaate. (tosin teinityttö harvemmin edes käyttää vaatettaa pukemisen jälkeen)
4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin
sts:
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään artisti niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse.
sts:
Joo vihdettä se on, mutta kun siinä tehdään artisti niin pistää vihoiksi, moni jotka ovat oikeasti lahjakkaita eikä mitään karaokebaarissa laulavia tähtösiä, yrittävät vuosia läpimurtoa mutta eivät saavuta sitä, ja he sentään säveltävät, sanoittavat, soittavat musiikkinsa itse.
alien:
---
sts:
2) älytön media tykitys, et voi edes kävellä ilta kävelyä rauhassa ilmane että näet jonkun mainoksen jossa kerrotaan mitä Hanna pitää päällään
---
on se kumma, jos tommoinen lööppi sun rauhaasi häiritsee
4) Nyt vaikka koko touhu on ohi, se vasta alkaa, edessä on 3viikkoa jälkitunnelmia subilla, radiosoittoa yhteislaulusta, ja hannan tulevasta ekasta hitistä, lisää media pyöritystä johon palaa päreet niinkuin roskapostiin
---
sulla taitaa nyt olla jokin aika pahasti pielessä elämässäsi?
mä ainakin toivon, et tulee vielä idols 2. Ihan vain sen takia, että repisit ton sun mopin päästäsi Voisit näyttää vähän uskottavemmalta
[muokattu 12.1.2004 13:55]
Jago, 4.3.2008 23:22:
American idolssit on ihan hauskoja ollut kattoa. Niissä on ollut kunnon show meininki.
Mun mielestä on kiva arvostella niitten suorituksia.Amnesia, 4.3.2008 23:28:
---
Jago, 4.3.2008 23:22:
American idolssit on ihan hauskoja ollut kattoa. Niissä on ollut kunnon show meininki.
---
Joo ne on hyviä aina siihen asti kunnes karsinnat ja hollywood-viikko on ohi. Sitten kun ne finaalit alkaa niin tylsyys iskee, ei niitä paskoja balladeja jaksa määräänsä enempää kuunnella "ihan kivasti" laulettuna.