Liikunta vs. Laiskottelu

219 posts, 11 pages, 55,918 views

miGGi

Posts: 236

#201 • • miGGi ...same shit, different asshole...

juuco, 1.10.2007 16:05:
---
miGGi, 1.10.2007 16:01:
laiskottelu menee kyl urheilun edelle!

---


Amen! Kerran viikossa kun käy kekkereissä vähän tamppaamassa niin kyllä se riittää *hymy* Mä olen liian mukavuudenhaluinen (=laiska) ihminen harrastamaan liikuntaa.

Mutta jos nyt ihan tosissaan ollaan, ni kyllä pitäis jotain tehdä. Salikortin vois vaikka hommata ja keksiä jonku muksan lajin itelleen.

oikeessa oot! viikonloput tulee liikuttuu ihan riittävästi ja viikol duunis!*hikoil*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#202 • • Aziz Combat Fighter
viime viikol tuli käytyy aktiiviliikkumas neljästi ja siihen päälle viel 20.000 askelta töissä per vuoro
Muikku

Posts: 427

#203 • • Muikku
Minä katson pitkästi niitä jotka eivät näe mitään efforttia pitääkseen kunnostaan huolta. Miksi ihmeessä ette liikkuisi?
Itse harrastan voimistelua mistä saa hyvät kiksit ja se on järkevä harrastus monella tavalla.

Tässä muutama asia:
-On innostavaa voimistella, uusia temppuja voi alkaa treenata, mikä on haastavaa. Lisäksi vanhoja voi aina parannella.
-Saa monipuolisesti lihaksia, myös "pikkulihaksia". Keskivartalosta tulee ajan saatossa jumalallinen. Lihaksilla voi myös tehdä jotain muuta, kuin vain nostaa puntteja tai pullistella.
-Venyy. Ei tule jäykäksi paskaksi (anteeksi liiallinen ilmaus), vaikka onkin timmi kroppa.
-Se on halpaa. Vuosimaksu ei ole kallis. Itse en maksa harrastuksestani mitään, sillä olen valmentaja ja seura antaa anteeksi oman voimisteluni.

Miinukset:
-Varomaton, tyhmä tai liian kunnianhimoinen voimistelija rikkoo paikat.
-Kestävyyttä pitää harjoitella muualla
-Kaikki temppuja ei voi näyttää ulkona "piitsillä" :(
Syce

Posts: 1,649

#204 • • Syce
kyl tämä päivä meni niin laiskotellessa ja nukkuessa... oikeen viduttaa tää. Loma meneekin melkein siinä
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#205 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tällä hetkellä ehdottomasti liikunta! Kokoajan tekee mieli olla liikkumassa, saa oikein pitää niskasta kiinni ettei tee liikaa :D Onneks on työt ja pääsykokeisiin lukeminen, muuten olisin varmaan 2 kertaa päivässä salilla tai juoksemassa..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Cloud

Posts: 2,162

#206 • • Cloud Game Freak
Voiskin tän kyselyn kunniaks avata puolenkilon säkin nameja ja vetäistä sen masuun samalla kun katsoo animetzkia tunnin pari ja sitten nuqqumaan.

P.s Eikös se fps:sien pelaaminen käy hyvästä liikunnasta.. ainakin hiirisormi on oikein lihaksikas :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Tarsu

Posts: 2,449

#207 • • Tarsu
haluisin reenata lähes hullunlailla, mut nykysen duunin vuoksi
ei tu reenattuu ku krhöm* vitusti liian vähän!

mielessä on jopa käynyt irtisanoutuminen!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

¡ Previous post about a year ago !
$

Posts: 1,802

#208 • • $ Destination weekend!
Thread-diggin'!

[o]Vanhetessa[/o] varttuessa on alkanut arvostaa liikuntaa yhä enemmän. Voisinkin jopa väittää olevani paremmassa kunnossa nyt kuin esim. 5 vuotta sitten.

Päivittäin tulee poljettua töihin 14km edestakas, myös sateella. Töölönlahti tulee kierrettyä useamman kerran kuussa juosten. Syksyllä taas salille.

Nykyään ei hävetä edes pukeutua lycraan ja polkupyörä-navigaattori-sykemittari (Garmin Edge 305) on mukana aina pidemmillä lenkeillä.
tomii

Posts: 3,594

#209 • • tomii kallion herttua
Nykyään aika vaihtelevalla meiningillä liikuntaa, varsinkin talvella. Tänä talvena vois tosin alkaa taas nostelee puntteja aktiivisemmin, pari vuotta sitten kun tuli vedeltyä treeniä about 3 krt. viikossa. Tänä kesänä liikunta lähinnä skede + vähä punttii + kävelyä maksimaalisen paljon (en enää edes omista matkakorttia, kun kadotin sen jurrissa eikä oo nyt tarvetta, kun tosiaan kävelen aina kaikkialle, tai sit rullailen tai pojen fillarilla) + tietty joraaminen, tosin joraamiseen liittyy kanssa vitullinen määrä kaloreita viinan muodossa, että se on aika fifti-siksti. Tänä kesänä en oo käyny pelaa kertaakaan korista, joka on edellisinä kesinä ollut vakiolaji. Mutta joo kyl mä pari-kolme vuotta sitten olin timmimpi paketti saletisti. :) Mutta vois taas palauttaa ittensä siihen kuosiin (no ei täs kyl paljoo oo matkaa siihen, mutta silti).

--
reivaan kunnes kuolen

UkeUke

Posts: 394

#210 • • UkeUke
Nyt on tullu käytyä ~4krt viikossa salilla ja pitäis yrittää pitää tahti yllä. Onhan syöminen & löhöily tosi kivaa, mutta ei vaan mahamakkarat kiinnosta*blush*
Birgie

Posts: 1,311

#211 • • Birgie Kikati
Tämän viikon jälkeen on omatoiminen kesätreenikausi pulkassa ja joukkueen yhteiset treenit alkaa. Kuntotestit on varmaan jossain syyskuun puolella viimeistään ja siellä nähdään miten on jaksanu treenailla. Välillä on kyllä ollut motivaatio-ongelmia esim. intervallitreenien kanssa, koska siinä mennään mukavuusalueen ulkopuolelle eikä se tunnu sillä hetkellä yhtään kivalta. Mielummn sitä juoksis vaan siellä salibandykentällä eikä jossain urheilukentällä *justjoo*

Toisaalta on ollut kiva ku on löytyny semmonen ihminen, joka potkii mua liikkeelle ja lähtee itekki mukaan treenaamaan esim. kuntopiiriä. Treeni on niin paljon tehokkaampaa kaksin kuin että tekis yksin. Kuntosalillekki ostin kortin joskus toukokuussa mutta eipä oo tullu käytyä ku ulkona treenaaminen on niin paljon kivempaa eikä ohjelma oo oikeen antanu periksi muitten menojen kans.

Lisäksi vielä pyöräilen töihin 4km/suunta joka päivä niin siinä herää mukavasti ennen työpaikalle saapumista *hymy*

I *sydän* sports!

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

ValaX

Posts: 3,891

#212 • • ValaX
Musiikin lisäksi salilla käymisestä on tulut mun toinen intohimo. Vuosi sitte alotin ja ei tulis mieleenkään lopettaa. Päin vastoin oon miettiny minkä helvetin takia mä en alottanu tätä jo ajat sitte?
Worin

Posts: 526

#213 • • Worin
Pakko urheilla saatanasti nyt lomalla ettei mene ihan ryyppäämiseksi tämä touhu :D

Urheilemalla saa aikaan krapulaa muistuttavan tilan kun on joka paikka hapoilla joka on ideaali laiskotteluun. Eli ei se urheilu ole laiskottelusta pois, päinvastoin.
Sallakat

Posts: 2,220

#214 • • Sallakat jungle, baby !
täytyy kyl myöntää, että oon niin hedonistinen ihminen ett laiskottelun puolelle se menis ellen olis myös niin neuroottinen ett pakottaisin itteni tekemään jotain :P nyt kun muutin paria kilometriä lähemmäs työpaikkaa niin oon alkanut polkemaan pyörällä. Koko rappiollisen loman täysin liikuntaa harrastamattomana tuntui aluksi ett nyt kyl loppuu ennenku on alkanutkaan mutt kyllähän tää alkaa jo sujumaan :P
Slim_Jim

Posts: 573

#215 • • Slim_Jim

Replying to Liikunta vs. Laiskottelu:

$, 22.7.2009 22:29:
Thread-diggin'!

[o]Vanhetessa[/o] varttuessa on alkanut arvostaa liikuntaa yhä enemmän. Voisinkin jopa väittää olevani paremmassa kunnossa nyt kuin esim. 5 vuotta sitten.

Päivittäin tulee poljettua töihin 14km edestakas, myös sateella. Töölönlahti tulee kierrettyä useamman kerran kuussa juosten. Syksyllä taas salille.

Nykyään ei hävetä edes pukeutua lycraan ja polkupyörä-navigaattori-sykemittari (Garmin Edge 305) on mukana aina pidemmillä lenkeillä.



Aijai, itse pari vuotta sitten olin Puijon tornilla Kuopiossa töissä ja satuin asumaan ~10km päässä (jos muistaisi kaupunginosan nimeä, kuitenkin siellä Kuopion ABC Pitkälahden lähistöllä) ja joka päivä, satoi tai paistoi tuli vedettyä pyörällä 20km lenkki. Alussa tuntui tuskalta mutta loppukesästä ei matka tuntunut enää miltään ja tykkäsin kympillä.
Nyt se taas on jäänyt kun muutin toiseen kaupunkiin ja duunimatkaa 200m eikä maantiepyörääkään enää ole -_-

Meikään tuo pyöräily iskee, rahaa vaan pitäisi panostaa jonkinlaiseen sopivaan pyörään että kehtaisi lähteä vetämään rundia. Joku normi työmatkapyörä nyt on aivan perseestä, ei sellaisella ajeluun meikä saa mitään intoa.

Kuntokin rappeutunut aivan paskaksi, nyyh.
Decion

Posts: 1,569

#216 • • Decion Koneradio
en harrasta liikuntaa enkä nää siinä myöskään mitään järkeä *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Minnalilla

Posts: 418

#217 • • Minnalilla
Talvella liikun kyl paljon, nyt kesäl jäänny tuo liikkuminen todella vähälle koska rullikset eivät oikeen istu jalkaan (liian isot), maauimala auki ja sisäuimala ei ollenkaan, jolloin huonol ilmoil ei viitti mennä simmaa ulkouimalaan ja sali on kesäl jotenkin todella out. *justjoo*

--
tilulileii!

Oj

Posts: 1,349

#218 • • Oj Keep it FILTHY
Skeittaan talvella ja kesällä.. Muuten ei tuu oikee liikuttuu

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

placiq

Posts: 1,260

#219 • • Edited placiq Jorkki
Nykyään tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa lenkillä/pyöräilemäs + kahet säbä treenit viikossa. Yllättyny itekin miten paljo nykyään tulee urheiltua (mikä tosin ei oo yhtään väärin meitsin elämäntavat huomioiden).
Jos vie syksyllä jaksais jatkaa kung fu treenejä (varmaan), niin alkais oleen kuntoilua ihan riittämiin.