11,982 posts, 600 pages, 3,988,625 views
sapeli, 21.4.2005 17:29:
Huomasin äsken että mulla on vasemmassa käsivarressa "alapuolella" jotain punaisia läiskiä Aluks ajattelin että ne on mustelmia, mutta A) en mä NIIN kännissä eilen ollut, ja B) ne ei ole ollenkaan kipeitä. Sitten mietin että ne näyttää vähän palovammoilta, mutta jälleen, katso kohdat A ja B. Ei nää oikein mitään muuta voi olla kuin jotain ihottumaa, mutta mistä ihmeestä ne yön yli on ilmestyneet? Mulla ei koskaan ole ollut tämmöstä ihottumaa, enkä ole edes allerginen millekään mistä tulisi tämmöistä...
No, ehkä tämä selviää...
Ana-5000, 21.4.2005 17:34:
Algerialainen rannekuppa. Jep.
devisss, 20.4.2005 14:51:
---
mekaanikko, 20.4.2005 00:05:
---
Nepenthe, 19.4.2005 23:49:
Siis ihan ulosottoon eikä vielä ammattimaiseen perintään? Voi olla, että mun tietolähteeni/muistini oli epätarkka, ja menee vasta sitten jos on yritetty ulosmitata ja ei ole onnistuttu. Kannatti taas luulla tietävänsä.
---
Jep. Jotkut maksut, kuten esim. parkkisakot ja verorästit menevät suoraan ulosuttoon ilman perintätoimistoa siinä välissä.
---
Jep. Julkisoikeudelliset maksut voidaan ulosottoon suoraan, tosin siinäkin voi olla perintätoimisto välissä. Niiden ulosmittauksesta ei tule luottohäiriömerkintää.
"Normaaleista" veloista Suomessa yksityishenkilö saa luottohäiriömerkinnän käräjäoikeuden päätöksestä. Jos ulosotto toteaa henkilön varattomaksi, niin siitä tulee sitten vielä varattomuusmerkintä. Näin.
Jutu, 22.4.2005 10:25:
Mulla taitaa heittää päässä ja pahasti. Olin menossa hakemaan postit ovelta ja menin kahteen kertaan ihan eri paikkaan. Sitten loppujen lopuksi kun tajusin mennä sinne ovelle, niin kolautin otsani ovenkahvaan ja nyt siinä on sellanen patti
INFIANA, 22.4.2005 11:42:
kävin eilen ostamassa mustat tosi kivat saappaat. Sen jälkeen mun peipe oli käyny ostaa täsmälleen samat saappat mulle, mut valkosena... tänään vaihtamaan*nauru*
Jutu, 22.4.2005 10:25:
Mulla taitaa heittää päässä ja pahasti. Olin menossa hakemaan postit ovelta ja menin kahteen kertaan ihan eri paikkaan. Sitten loppujen lopuksi kun tajusin mennä sinne ovelle, niin kolautin otsani ovenkahvaan ja nyt siinä on sellanen patti
Cera, 23.4.2005 06:24:
Henna laittaa vispipuuron LAUTASELLE o_O
eikä syö sitä suoraan siitä kupista.
PUOLETHAN ILOSTA ON SIINÄ ETTÄ SIIHEN PIKKUKIPPOON SAA KAADELLA MAITOA VÄHÄN VÄLIÄ.
ja kaivella sit semmosia kuoppia.. ja kaikee semmosta kivaa..
oon järkyttynyt.
peikkotyttö, 25.4.2005 09:00:
Heräsin juuri lähes 18 tunnin unilta*haukottel*,piti mennä vain pienille päiväunille eilen*igor*