päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,812,817 views

-P

Posts: 4,972

#661 • • -P

jesus:
Mä menin tänään naimisiin*heiii**iloinen**sydän*



onneks olkoon mikkoseni *hali*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Zyklonius

Posts: 1,629

#662 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Cera:
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.



Hooh? Minkäs ihmeen takia ei saa vesipestä? Millä se sitten pitäisi pestä? *ding* Valistahan ignoranttia miehenrotjaketta.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#663 • • Aziz Combat Fighter

hemuz-:
Ana oos nyt. noiki on vähän sama juttu, ku toiset tykkää muhkummasta. Anna toisten käyttää jos tykkää. *piis*



Annoin vaan vinkin *piis* Älä visko plur-palloilla :)
hemuz

Posts: 2,178

#664 • • hemuz kätevä emäntä

Ana:
---
hemuz-:
Ana oos nyt. noiki on vähän sama juttu, ku toiset tykkää muhkummasta. Anna toisten käyttää jos tykkää. *piis*

---


Annoin vaan vinkin *piis* Älä visko plur-palloilla :)



NO anteeks kiivastumistani *lohduttel*
micqo

Posts: 1,094

#665 • • micqo
Tuli sitten taas ostettu perjantaibisset *känni*
Avatar
#666 • • jesus Guest

salaisinko?:
---
jesus:
Mä menin tänään naimisiin*heiii**iloinen**sydän*

---


onneks olkoon mikkoseni *hali*



Kittos*kiitoskiitos*
Avatar
#667 • • greenie Guest

mayah:
Mä ostin eilen Aakkos-karkkipussin, kun menin ystäväni Hennan luo. Me ei tuhottu koko pussia o_0. Mä tulin kotiin ja unohdin koko karkkipussin olemassaolon. Vielä enemmän o_0. Ja mikä ihmeellisintä, mä havaitsin tän asian kaks tuntia sitte, eikä ne karkit oo vieläkään loppu o_0. Mussa on jotain vikaa.



Muistan kuulleeni sananlaskun siitä, että mikäli noin on päässyt käymään, on sun seuraavan puolisosi nimi siellä pussissa.

On yhdentekevää, että onko ne esim. XIRJS vai SJRIX.

Onnea!
KittysDead

Posts: 381

#668 • • KittysDead Trooper
istuin bussissa ja siihen vastapäätä tuli muija jolal oli mukana kultainen noutoja. Kaikki busisn lapset oli heti kurkkimassa paikoiltaan että IIH HAUVA!

Sit se koira kääntyi. Julmetun iso punainen terska mollotti sen alavatsassa. saatananmoinen stondis. Ja koiran ilme. killisilmät ja läähättävä kieli. Huomasin että aloin tekemään refleksinomaista yökkimiselettä... hyi saatana.

Siinä se sitten heilutteli sitä limaista jälläöään bussin nytkeen tahdissa.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#670 • • [Nuclear] el aprendiz
Bussilakko... O_o

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#671 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
Siinä se sitten heilutteli sitä limaista jälläöään bussin nytkeen tahdissa.



kuitenki tykkäsit *sydän*
hallucinogen

Posts: 8,190

#672 • • hallucinogen Edain
Kämppis ja sen kaveri olivat alakerran pubissa kaljalla ja niiden seuraan lyöttäyty vanhempi naishenkilö tuhdissa humalassa. No jutustelun lomassa muija halus antaa pesukoneensa meille ja pojathan hommas sit kärryt jostain ja hakivat meille pesukoneen *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#673 • • greenie Guest

mayah:
Ilmeisesti kuulun tähän kategoriaan *ding* Kyllä on taas mainonta saavuttanut kohderyhmänsä. Taidanpa mennä käymään. *juonittel*



Olipa loistoa saada AMEXilta viime perjantaina postia, kun on sivarissa :)
micqo

Posts: 1,094

#674 • • micqo
Sain itseltäni yksityisviestin *täh*
micqo

Posts: 1,094

#675 • • micqo
Tilasin just 2 puhelinta *hmph*
hemuz

Posts: 2,178

#676 • • hemuz kätevä emäntä

mayah:
Postiluukusta tipahti juuri Lindex Clubin mainos (ja kyllä, minä kuulun Lindex Clubiin *joo*) ja siinä sanottiin näin:

Tervetuloa myymäläämme 19-21.11 - silloin tarjoamme kaikille lapsille makeisia ja yllätyksen niin kauan kuin niitä riittää.

Ilmeisesti kuulun tähän kategoriaan *ding* Kyllä on taas mainonta saavuttanut kohderyhmänsä. Taidanpa mennä käymään. *juonittel*



Mä en saanu *igor*

Tiiäks, jos oot ostanu joskus lastenvaattei nii siks ehkä tuli. Ne kato tsekkaa mitä ostat ja lähettää sen mukaa niit tarjouksii tai jotai. Olin Lindexillä 2v töis ja vähäks lastenvaatteet siel on ihkui *plur* ja halvempii.

o_O 2: tuli tiliote postissa vaikka oon valinnu sen verkkotiliotteen ja mainos " Unohda tiliotteiden säilytys ja valitse tilillesi verkkotiliote *ding*
henkkat

Posts: 528

#677 • • henkkat
rancid - sheena is a punk rocker *super*
Avatar
#678 • • greenie Guest

*hemskey:
rancid - sheena is a punk rocker *super*



Ramones on kyl kovempi :)
Jazmine

Posts: 1,009

#679 • • Jazmine Pösilö
Saan Oppimispäiväkirjan valmiiks *nauru* en ois ikinä uskonut, et teen sen ajallaan. Ja luin verbikokeisiin (5min) Mut kuitenkin, se on meikälle paljon *muhaha*

--
Polcca on parasta *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#680 • • UnityF joo just se
mun äiti soitti mulle ekaa kertaa sitten alkukevään.... *ding*