Jaahas, elämäni 20 ensimmäistä tuli vietettyä Ulvilassa, joka mun pois muuton jälkeen on laajenemassa jo toiseen otteeseen. Vuoden 2004 alussa Kullaa liittyi yhteen Ulvilan kanssa.
Ulvilan kaupunginvaltuusto päätti 15.12.2008 kuntaliitoksesta Nakkilan, Harjavallan ja Kokemäen kanssa. Liitos tulee voimaan vuoden 2011 alussa.
Piti tehdä pientä laskutoimitusta tän pohjalta:
- Kuntaliitoksen tapahtuessa Ulvilan maapinta-ala olisi 1189,78 km2
- Helsingin maapinta-ala on 186,34km2. Helsingin koko pinta-ala on 686,35 km2, josta 499,27km on merta.
- Helsingin koko Ulvilasta olisi siis 15,66%
GrEeN, 15.12.2008 19:17:
matikan tentis oli 10 tehtävää, joiden tekemiseen kuluu vähintään 6h aikaa, mut koe aikaa oli vaan 3h. noh, 6 kerkesin tekeen..
Vähän sama tilanne kun meillä oli saattohoitotyön ryhmätentin kanssa. Aikaa piti olla 2,5h sen tentin tekoon niin loppujen lopuksi sitä aikaa jäikin vaan tunti kaiken muun hössötyksen jälkeen. Että hyvin meni kun ei saatu edes puoliakaan tehdyksi :(
Loopy, 16.12.2008 13:54:
Jaahas, elämäni 20 ensimmäistä tuli vietettyä Ulvilassa, joka mun pois muuton jälkeen on laajenemassa jo toiseen otteeseen. Vuoden 2004 alussa Kullaa liittyi yhteen Ulvilan kanssa.
Ulvilan kaupunginvaltuusto päätti 15.12.2008 kuntaliitoksesta Nakkilan, Harjavallan ja Kokemäen kanssa. Liitos tulee voimaan vuoden 2011 alussa.
Piti tehdä pientä laskutoimitusta tän pohjalta:
- Helsingin maapinta-ala on 186,34km2. Helsingin koko pinta-ala on 686,35 km2, josta 499,27km on merta.
- Helsingin koko Ulvilasta olisi siis 15,66%
Todellakin o_O.
En haluis vesittää ällistystä mutta Helsinki ylipäätään
kuuluu pinta-alaltaan Suomen pienimpiin kaupunkeihin,
ja toi 1000 neliökilometriä on vielä suhteellisen vaatimaton
maapinta-ala valtakunnallisella tasolla.
Inari: maa pinta-ala 15 052,1 km2
Suurempi kuin suurin osa Suomen maakunnista.
Sodankylä: 11 696 km2
Suurempi kuin kuin suurin osa Suomen lääneistä
- Helsingin maapinta-ala on 186,34km2. Helsingin koko pinta-ala on 686,35 km2, josta 499,27km
---
Inari: maa pinta-ala 15 052,1 km2
Suurempi kuin suurin osa Suomen maakunnista.
Mun iPodissa on lähes 3000 biisiä jotka soi shufflella. Äsken kun laitoin soimaan ja biisi oli loppumassa niin ajattelin että voisi soittaa erään tietyn biisin mut se tulikin ihan itsestään just sillä hetkellä. Onhan tuota nyt ennenkin tapahtunu jollain ~100 biisin soittolistalla mutta että tuolta tuhansien joukosta just se biisi osuu kohdalle
Takyon, 18.12.2008 13:20:
Mun iPodissa on lähes 3000 biisiä jotka soi shufflella. Äsken kun laitoin soimaan ja biisi oli loppumassa niin ajattelin että voisi soittaa erään tietyn biisin mut se tulikin ihan itsestään just sillä hetkellä. Onhan tuota nyt ennenkin tapahtunu jollain ~100 biisin soittolistalla mutta että tuolta tuhansien joukosta just se biisi osuu kohdalle
Mulla soi radio rock, kun ajoin pihaan ja sama biisi, joka soi sillä hetkellä, soi mulla himassa 109 biisin playlistiltä randomilla tokana biisinä, kun istuin koneelleni :P
Individual, 18.12.2008 14:52:
Mulla soi Radio Rock niin sama biisi mikä soi aamupäivällä tuli uudestaan iltapäivällä.
luultavasti siis kyseisenä päivänä jo 150. kertaa...vitun soittolistat. Onneks ei tarvi kuunnella ko. kanavaa ku 15min päivässä, eli työmatkalla, kun ei jaksa kaivaa ipodia.
luultavasti siis kyseisenä päivänä jo 150. kertaa...vitun soittolistat. Onneks ei tarvi kuunnella ko. kanavaa ku 15min päivässä, eli työmatkalla, kun ei jaksa kaivaa ipodia.
Muuten kyllä hauska kanava, mut noi soittolistat aiheuttaa sen että sitä pystyyy kuuntelemaan vain pari kertaa vuodessa. Aikanaan soi duunissa, mut soittolistojen lisäksi rupes oleen niin kökköä oman konsernin tuotteiden piilomainontaa (pelkokerroin, niiden nettikauppa jne.) et ei enää jaksanut.