skrugaa pönde ;)Lost-Soul, 23.6.2008 12:33:
Eih.. toi tarkottaa että voi lähtee ma-to 1/2 tuntii aikasemmin ja perjantaina 2 tuntii aikasemmin... Ihan hyvä systeemi.
11,982 posts, 600 pages, 4,016,919 views
skrugaa pönde ;)Lost-Soul, 23.6.2008 12:33:
Eih.. toi tarkottaa että voi lähtee ma-to 1/2 tuntii aikasemmin ja perjantaina 2 tuntii aikasemmin... Ihan hyvä systeemi.
REivaaja, 23.6.2008 12:29:
Se tarkottaa sitä että voit tehdä työtä 'pankkiin' tai 'pankista' Esim. ½timmaa ylitöitä 4xviikos ja 2timmaa aikasemmin perjantaina kotiin. Ihan hyvä systeemi.
Vähän ihmettelinkin..Lyylikki, 23.6.2008 12:51:
I really really know what that means!
T: Neiti 7.30-18
moksu, 23.6.2008 13:10:
Siis vau..
Työpaikkahaku ja omat referenssit:
- Lähes puolet enemmän "vaadittua" alan operativiista työkokemusta
- Koulutus täytti vaaditut määritelmät ja enemmänkin
- Suosittelijana mm. kyseisen työn entinen esimies
- Työntekijänä ollessa ainoastaan kiitettävää palautetta (työtodistuksessa ja muutenkin)
ja en edes haastatteluun päässyt.. o__O ...vau.. oon sanaton.. tai no, yllä olevan sain sentään kirjotettua.. mut siis.. vau.
Lauruska, 23.6.2008 14:52:
---
Siis vau..
- Työntekijänä ollessa ainoastaan kiitettävää palautetta (työtodistuksessa ja muutenkin)
ja en edes haastatteluun päässyt.. o__O ...vau.. oon sanaton.. tai no, yllä olevan sain sentään kirjotettua.. mut siis.. vau.
---
Taisit vain olla liian pätevä kyseiseen hommaan siis. Itse ajattelisin näin.
Hyzenthlay, 23.6.2008 22:29:
meidän 4kk vanha tyttökani yritti just nylkyttää mun jalkaa
Tai sitten itsevarmuus paistoi siinä taustavalossa että työnantaja uskoi sinusta olevan harmia.moksu, 23.6.2008 14:59:
Jos näin tosiaan, niin erittäin nihkeetä kyllä.. noh, kohti uusia mahdollisuuksia sitten vain
Empä usko.Jutu, 23.6.2008 19:46:
Iskä soitti puhuakseen jalkapallosta o_O
REivaaja, 24.6.2008 08:53:
Tai sitten itsevarmuus paistoi siinä taustavalossa että työnantaja uskoi sinusta olevan harmia.
plaa plaa plaa...
Sehän tietenkin oli nuorille maailman omistajille usein liikaa.
Myöskin suosituksia kannattaa katsoa IMO ohimennen, koska kyseessä voi olla usein perheyritys tai sitten kaverin yritys. Ei ole vaikeaa löytää suosittelijoita. Yksi henkilö opiskelee oppisopimuksella sihteeriksi faijansa firmassa ja kyllä sitä voisi sanoa naurettavuuden huipuksi kun tyttö käytännössä ei tee mitään ja suositukset on taattuja.
Meinasin jättää aluksi sanomatta koska tota on mahdotonta sanoa ilman loukkaantumisen mahdollisuutta, varsinkin kun olen nuorempi, mutta kiusaus kävi liian suureksi.
Mutta tiedä sitten syitä. Etköhän löydä hyvän duunin noilla papereilla*piis*
Hyzenthlay, 23.6.2008 22:29:
meidän 4kk vanha tyttökani yritti just nylkyttää mun jalkaa
Tähän se sitten meni :Dmoksu, 24.6.2008 12:01:
Tähän tähdätään..
Siis vau..