11,982 posts, 600 pages, 3,988,694 views
Pätkis, 24.2.2008 09:41:
Kello ei ole vielä edes kymmentä ja mä olen jo pessyt pyykkiä, siivoillut, vaihtanut kukille mullat... o_O jos eilen halusin vaan nukkua niin ilmeisesti se ainakin kannatti!
anniharha, 24.2.2008 13:07:
Enkä saa nykyisin nukuttua yli kuutta tuntia millään o_O
alek száhalaVaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D
Tarsu, 25.2.2008 00:07:
---
alek száhalaVaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D
---
voi perkele et korpee ku tietää millasta ryhmää siä luumuilee..
alek száhala, 24.2.2008 18:36:
Eduskunnassa taas nostellaan palkkoja. Sanovat että "seurataan luonnollista palkkakehitystä, ettei jäädä jälkeen". Vittu mitä jeesustelua. Vaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D
akir0, 25.2.2008 14:50:
---
alek száhala, 24.2.2008 18:36:
Eduskunnassa taas nostellaan palkkoja. Sanovat että "seurataan luonnollista palkkakehitystä, ettei jäädä jälkeen". Vittu mitä jeesustelua. Vaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D
---
Ihan linjan mukaiset korotuksethan noi on, eli seuraa yleistä palkkakehitystä.
alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.
akir0, 25.2.2008 15:46:
---
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.
---
Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).
Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.
alek száhala, 25.2.2008 16:18:
---
akir0, 25.2.2008 15:46:
---
---
---
Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).
Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.
---
En kyllä usko, että innokkaiden eduskuntaan pyrkijöiden määrä tippuis, vaikka noi ois "palkkiot" ois pysynykin viime vuoden tasolla. Tuolla kuitenkin istuu älytön määrä kaikenlaisia hernepyssymiehiä ja kulahtaneita tv-kasvoja, jotka on menny tonne ainoastaan siitä syystä, että media ei niistä muuten ole kiinnostunut.
Mitä sitten oikeesti ansioituneihin, koulutettuihin ja päteviin edustajiin tulee, ne on ehkä ansainnukin korotuksensa, tai ainakin osan siitä.
Kuitenkin. Eniten mua huvittaa se, että presidenttiä myöten (mm. uudenvuoden puhe) paasataan tuloerojen kasvun synnyttämistä ongelmista, mutta silti niitä tuloeroja pyritään väen väkisin kasvattamaan noilla prosentuaalisilla "tasavertaisilla ja reiluilla" korotuksilla. Samalla kutistetaan eläkkeitä, aiotaan lakkauttaa poliisien virkoja ja kutistaa sairaalaverkostoa, että "säästyy" varmasti paljon rahaa. Ihmettelenpä vaan mihin nekin säästörahat käytetään.
No, ihan hyviä ratkaisuja siltä kannalta, että kohta suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Sillonhan noi sairaalat ja eläkkeet on ihan turhia.
Meni nyt niin pahasti offtopikkiin että pakko lopettaa. Vähän vaan huolettaa tän maan tulevaisuus.