bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,502 views

p3T0

Posts: 386

#101 • • p3T0 häslä
kai yksinki vois lähteä ku siellä kumminkin pomppii pää kolmantena jalkana niin ne kenen kanssa oiski menny jää vähän jälkeen mut tulee vastaan aina sopivasti.

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Uhuu

Posts: 844

#102 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
eilen taas tuli todistettua, että yksin ulos lähteminen voi olla verrattoman hauskaa...
sitä saa kulkea omia polkujansa ja mennä mihin nenä näyttää. monen mutkan kautta päädyin ensimmäistä kertaa elämässäni premin iltabileisiin. enpäs tuntenut paikalta ketään, mutta tanssijalka vipatti kovasti alakerran rytmissä.

harrastin muutama vuosi paljonkin sitä, että lähdin yksin ulos. nykyään jäänyt vähemmälle, mutta koska eilen oli todella hauskaa ja yhtä lailla tutustuin uusiin ihmisiin (ehkä paremminkin) niin varmasti otan vanhan käytännön takaisin kuvioihin ja lähden toisinaan yksin ulkoilemaan...

konemusiikkikekkereihin voi lähteä yksinkin, koska paikalla on aina tuttuja joiden seuraan tuppautua. normirafloissa sitä saattaa tuntea itsensä seinäruusuksi, jos ei jaksa sosialisoida ja etsiä seuraa. vaan antoisaa joka tapauksessa... =)

-lonelyrideruhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

<><

Posts: 227

#103 • • <>< ¤blub¤
useimmiten tulee mentyä yksin, ku kaverit tuuppaa olemaan vähän laiskoja... mut hyvin siellä pärjää, ja tannsilattiallahan kukaan ei ole yksin!*joo**jiihaa*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

_kolibri_

Posts: 1,590

#104 • • _kolibri_ -lintunen-

<><:
useimmiten tulee mentyä yksin, ku kaverit tuuppaa olemaan vähän laiskoja... mut hyvin siellä pärjää, ja tannsilattiallahan kukaan ei ole yksin!*joo**jiihaa*



*blush*...
juu...
<><

Posts: 227

#105 • • <>< ¤blub¤
^*lmao*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Zebir

Posts: 659

#106 • • Zebir
Yksin olen bileisiin mennyt siitä asti kun täytin 18 vuotta (eli noin vuoden verran) paria poikkeusta lukuunottamatta. Hyvä fiilis on aina ja tanssilattialla ei todellakaan joudu olemaan yksin. *hymy*
Ja kun menee yksin niin ei tarvitse stressata missä kaverit ovat, koska kaverit haluavat lähteä kotiin ja pitäisikö nyt jutella kavereille vai tanssia. Yksin voi vaan viettää aikaa tanssilattialla ja välillä käydä juomassa vettä että jaksaa jatkaa. *jiihaa*

[muokattu 23.5.2004 17:00]

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

vaavu

Posts: 1,324

#107 • • vaavu vara-vana
Mä en ole mennyt bileisiin yksin moneen moneen vuoteen. Tämä johtuu ihan puhtaasti siitä syystä, että me käydään Villen kanssa aina yhdessä bileissä. Voi olla että tulisi nyt aika orpo olo, jos pitäisi lähteä yksin. Eipä silti, kyllä sitä seuraa bileistä löytäisi, mutta kyllä se silti kummalliselta tuntuisi, vähän kuin toinen puolikas puuttuisi.
sts

Posts: 7,969

#108 • • sts Sama pyynti aitta!
on sitä ihan tarpeeksi usein käyty yksin mut aina siellä ne tutut naamat on, ja vuoteen en oikeastaan ole käynyt yksin kemuissa, kun en tuota peikkotyttöäni kotiin jätät (tai toisippäin)
alizania

Posts: 147

#109 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mä en tykkää mennä minnekkään yksin.mä en voi mennä edes syömään yksin koska mul on aina niin tylsää yksikseni..vähäks mä oon tylsä*plur*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Ozie

Posts: 1,389

#110 • • Ozie

alizania:
mä en tykkää mennä minnekkään yksin.mä en voi mennä edes syömään yksin koska mul on aina niin tylsää yksikseni..vähäks mä oon tylsä*plur*



Mul on aika usein sama juttu. Mut eilenki sit päätin lähtee yksin vaeltamaan Gloriaan. Loppupeleis kuitenki oli hauskaa ja paikal oli kuitenki taas monta tuttua.
Texx

Posts: 650

#111 • • Texx ^_^

sts:
on sitä ihan tarpeeksi usein käyty yksin mut aina siellä ne tutut naamat on, ja vuoteen en oikeastaan ole käynyt yksin kemuissa, kun en tuota peikkotyttöäni kotiin jätät (tai toisippäin)



Ja mä tungen nykyään aina teijän mukaan *sydän*
Mut sillee, mä ite käyn tosi harvoin yksin pileissä, yleensä toi sts ja peikkotyttö on mukana. Ja myös yhtä pikkusta ihanaa raahaan mukaani jokapaikkaan. ;D

--
*piis*

Avatar
#112 • • pia^^ Guest
Kävipä hassusti, et kaikki vanhat bilekaverit lopettivat tai sit käyvät hyvin hyvin harvoin bileissä. Ite tykkään käyä mielummin vapaa viikonloppuna bileissä, ku oon töissä baaris. No sit aloin käydä yksin ja aloin tutustuu ihanii uusiin ihmisii. Enemmä saannu nyt kavereit ku sillo ku kävin kavereiden kaa.
Pablo

Posts: 1,875

#113 • • Pablo
yleensä kun puuhaoskun kanssa lähtee bileisiin niin se on sama kun lähtisi yksin. mies tamppaa tauotta bileiden alusta loppuun saakka *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#114 • • Dementation wednesday?
Yksin mä aloitin bilettämisen... Nykyään melkeen aina tulee jossain oltua etkoilla jos bileet on jossain muualla kuin turussa, mutta jos bileet on turussa, niin melkeen järjestään menen bileisiin yksin. *joo*

Nykyään vaan on se ero, että ennen siellä bileissä myös oli yksin, nykyään tuntee jo sen verran porukkaa, että melkeen aina tulee joku tuttu vastaan ja sit ei enää ole yksin. Mutta huonokin puoli siitä löytyy. Kun oli yksin liikenteessä koko bileet, niin tanssi enemmän, koska ei ollut paikkaa tai seuraa missä pousailla. Nykyään on niin helppo istahtaa jonnekin jauhamaan paskaa, ja sit jää tanssiminen väliin. *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Maihku

Posts: 1,186

#115 • • Maihku neiti hankala
kyllä mä ainakin voisin mennä yksin bilettämään,koska tuttuja tulee aina vastaan ja kyllä sitä helposti tutustuu uusiin ihmisiin*joo*
innae

Posts: 1,377

#116 • • innae PaskaJätkä
Mene ykisn bileisiin ja lähden sieltä yksin*hymy*. Kun ei tunne ketään niin ei tarvitse stressata mistään.

--
PaskaJätkä

Pingu

Posts: 111

#117 • • Pingu the missing penguin
yksin on melkeenpä parasta bilettää. monta kertaa oon ollu yksin eikä ikinä oo ollu tylsää. *hih* hyvin sitä yksinki pärjää. varsinki, jos tulee hyvää musaa!

--
meininki on tärkein.

Grass

Posts: 237

#118 • • Grass fiilistelijä
harvemmin yksin tulee bileisiin lähdettyä, muutama poikkeus on, mutta AINAHAN sielä jotain tuttuja on eli ei siellä kyllä yksin ole *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#119 • • sapeli jokukukamikä?
Mä meen käytännössä poikkeuksetta bileisiin aina yksin... *nyyh* No ei vaines, ei se kovin paha juttu oo. Muutin vaan takaisin Suomeen pari kuukautta sitten ja mun parhaat kaverit täällä ei perusta konemusasta oikein ollenkaan.

Mutta sinne kun pääsee niin tanssilattia on mun bestis. *jiihaa* Harvemmin tulee kellekään juteltua jollei ole oikeasti asiaa (olen tässä naureskellut sille iskurepliikki-threadille), mut ehkä mä vielä joskus tapaan kavereita joiden kanssa voi mennä bilettämään... *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#120 • • emm@ Guest
yksin oon alottanu biletyksen..se on toisaalta kivaa kun voi vaihtaa suunnitelmaa oman fiiliksen mukaan.mennä aamuihin tai tutustua uusiin tyyppeihin..ja yksin on helpompi tehdä äkkilähtö jonnekkin jos tuntuu että on rahaa ja fiilis..frendien kokoamisessa on aina oma hommansa.mutta tietty hyvällä porukallakin on oma fiiliksensä lähtee kun voi yhessä hehkuttaa etukäteen ja jälkeenpäin..