bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 104,968 views

FreeFall

Posts: 2,256

#61 • • FreeFall music addict
OOn käyny Yksin bileissä, sillon yleensä ”enemmän tapahtuukin” *iloinen*

*heiii*

--
Lintuperspektiivi

insejn

Posts: 689

#62 • • insejn
aina yksin bileissä, ku ei pahemmin oo frendejä kenen kanssa käydä
tavallaan ihan kiva juttu, tapaa herkemmin uusia ihmisiä, mut sit taas toisaalta aika yksinäistä loppupeleissä... paitsi nyt tällee kesän tullen olis kyl pakko rupee keskustelemaan naisten kanssa useammin, eihän tästä seksielämästä muuten tule yhtään mitään *hih*

--
*aplodit*

DESPE

Posts: 4,580

#63 • • DESPE
ei onnistu multa .. aina kauhee lauma kavereita mukana
Elfen

Posts: 61

#64 • • Elfen
mun mielestä bileissä on ihan hauska k\'ydä yksin sillä tyyliin että menee vaan ja tapaa siä sitten tuttuja kun kuitenkin sieltä aina joku enemmän tai vähemmän tuttu löytyy. tai jos niinkun huono on tuuri ettei löydy niin ei muuta kun lepuuttavien pöytään istuun ja kertoon kuinka kivaa tuntuis olevan ja jutteleen muuten vaan mukavia niin varmasti tulee kavereita illaks tai ainakin hetkeks - ehkä lopuks ikää! eikä ikinä mun mielestä tunne liian paljon ihmisiä joten paras tapa tutustua on toistaseks mennä bileisiin yksin ja olla sosiaalinen!
*hymy**hymy**piis**plur**plur*

--
twisted funky psychedelic

Hixxy

Posts: 522

#65 • • Hixxy HaroPup
Muutama kerra käyny, tuttuihin ja tuntemattomiin tosin törmänny sielläkin joten en iha yksin *hymy*
RedOne

Posts: 448

#66 • • RedOne
Kyllä se yksinkin onnistuu...eiköhän sieltä paikanpäältä seuraa löydy!

--
Hab haba zut zut

toma

Posts: 2,009

#67 • • toma Tototoototo
Suurimpaan osaan bileistä lähden himasta yksin, sijainti Konalassa vaikuttanee kai :) Tuttuja paikanpäällä ei voi enää nykyisin välttää kirveelläkään, välillä mokomia pitää moikkailla ihan vaivaksi asti. Viime aikoina on tullut myös tavaksi piipahtaa kaverin luona etkoilla ennen bileitä.

Harvemmin sitten tulee bileistä lähdettyä yksin... *hih*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#68 • • GoA Guest
Molen niiin pikkunen vielä että tarviin bileisiin jonkun aina huolehtimaan musta. Siksipä en voi yksin niihin lähteä. *blush*
S-T

Posts: 1,195

#69 • • S-T Pieni
Bileisiin menen melkein aina yksin.. Helpompaa. Tulee oltua autolla liikenteessä ja voi tehdä mitä haluaa. Voi vaihtaa paikkaa kesken illan, voi lähteä, tulla ja mennä juuri silloin kuin haluaa. Voi jutella ihmisille silloin kun haluaa, voi tanssia silloin kun haluaa ja vain olla silloin kun haluaa. Voi lähteä 24h huoltosemalle safkaamaan välissä jos haluaa *iloinen*

En myöskään lähde bileisiin sellaisten kanssa, jotka eivät pärjää yksin. Oikeestaan kaikki mun tutut onneksi pärjäävätkin *joo*

--
Pieni on kaunista.

-P

Posts: 4,972

#70 • • -P
yleensä tavannut joitain erittäin hyviä kavereita ja niitten kanssa sitten bileisiin ja vielä isommalla porukalla ulos *iloinen*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Epailija

Posts: 5,636

#71 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Bileisiin ei ole vielä tullut lähdettyä yksin, mutta stadiin kylläkin noin muuten muutaman kerran. Kyllä sitä aina on törmännyt tuttuihin ja varmaan törmäisi myös useimmissa bileissäkin. Mieluummin sitä kuitenkin lähtee edes pienellä porukalla liikenteeseen, etenkin jos on porukkaan kuuluu samanlaisia koko illan otsa hiessä tanssivia yksilöitä kuin allekirjoittanut. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#72 • • yana Guest

BlueWind:
Bileisiin menen melkein aina yksin.. Helpompaa. Tulee oltua autolla liikenteessä ja voi tehdä mitä haluaa. Voi vaihtaa paikkaa kesken illan, voi lähteä, tulla ja mennä juuri silloin kuin haluaa. Voi jutella ihmisille silloin kun haluaa, voi tanssia silloin kun haluaa ja vain olla silloin kun haluaa. Voi lähteä 24h huoltosemalle safkaamaan välissä jos haluaa *iloinen*



teen ma mita ma haluan vaikka mukana oliskin jotain porukkaa =D
Elsa F

Posts: 2,763

#73 • • Elsa F Koululainen :)
Olin mä tossa yks kerta yksin liikenteessä, kun kyllästyin työkavereihin ja Bakersiin*vink* En tosin ehtinyt olemaan yksin kai ollenkaan, koska paikka oli täynnä tuttuja*justjoo*. Musta tuntuu, että bileissä on aina ainakin muutama tuttu ihminen, joten se siitä yksinolosta.

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Elsa F

Posts: 2,763

#74 • • Elsa F Koululainen :)

toma:
Suurimpaan osaan bileistä lähden himasta yksin, sijainti Konalassa vaikuttanee kai :) Tuttuja paikanpäällä ei voi enää nykyisin välttää kirveelläkään, välillä mokomia pitää moikkailla ihan vaivaksi asti. Viime aikoina on tullut myös tavaksi piipahtaa kaverin luona etkoilla ennen bileitä.

Harvemmin sitten tulee bileistä lähdettyä yksin... *hih*



Hehee*hih* Kuulostaa tutulta.

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

-xx-

Posts: 5,001

#75 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

toma:
Suurimpaan osaan bileistä lähden himasta yksin, sijainti Konalassa vaikuttanee kai :) Tuttuja paikanpäällä ei voi enää nykyisin välttää kirveelläkään, välillä mokomia pitää moikkailla ihan vaivaksi asti. Viime aikoina on tullut myös tavaksi piipahtaa kaverin luona etkoilla ennen bileitä.

Harvemmin sitten tulee bileistä lähdettyä yksin... *hih*



Joo Konalasta tulee lähdettyä usein yksin ... nyt sitten viimeaikoina olen mennyt bileisiin jopa uusien kavereiden kanssa *iloinen*
Onhan bileissä kivempaa kun on tuttuja joita moikkailla ... toisaalta sitten ei tule tanssittua yhtä ahkerasti kuin yksin ollessani =)
Kotiin minut vie yksin sitten se 01N *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

S-T

Posts: 1,195

#76 • • S-T Pieni

Disco Stu:
teen ma mita ma haluan vaikka mukana oliskin jotain porukkaa =D



No samoin. Tulee vaan useammin lähdettyä itsekseen...

--
Pieni on kaunista.

Jii-75

Posts: 459

#77 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hih:) no kai sitä aika usein tulee lähettyy ajeleen yksin bileisiin:) mut sit kummasti sitä seuraa aina jotenkin löytyy:) hmm ja aika usein sitä tule ejo poimittuu ihmisii matkalla kyytiinkin:) mut siis joo harvoin siel silleen yksin tule eoltua..aika usein sitä löytää tuttuja.. mut sillon tällön käy niin et joutuu oleen yksin koko illan:) no sillon tulee varmudella tanssittua:)ja joo sijainti vaikuttaa aika paljon:) ei täält hyvinkään läheltä niin kovin moni ole lähös helsingin suuntaan:)

--
dodiih

Amma

Posts: 2,383

#78 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kun paras (ja lähes ainoa) bailukaveri katos kesäks ulkomaille, tulee lähdettyä, oltua ja tultua yksikseen. Harvemmin niissä on edes ketään tuttuja... Toisaalta hyvä musiikki ja hyväntuuliset sekä -näköiset ihmiset luo pitkälti ihan tarpeeks hyvän fiiliksen. Yksikseen liikkumisen parhaana puolena voinee pitää jo useasti mainittua vapautta.

--
*etsiskel*

DiamonDie

Posts: 676

#79 • • DiamonDie mediahippi
En tykkää käydä bileissä yksin, seurassa paljon kivempaa (en käy leffassa tai ulkona syömässäkään jne koskaan yksin), mutta olosuhteiden pakosta - on kaksi ihmistä joiden kanssa bileisiin voi lähteä ja toisen musiikkimaku aika erilainen - sitäkin on joutunut tekemään. Toisaalta olen myös aika epäsosiaalinen enkä olekaan bileissä koskaan tutustunut kuin yhteen ihmiseen, siitäkin yli vuosi. Ehkä helpompi näille klubitus-vakkareille jotka kuitenkin tuntevat joka bileistä tusinan tyyppejä.
hallucinogen

Posts: 8,190

#80 • • hallucinogen Edain
Mä hölpöttelen kaikille ihmisille, kerran tuloksena yks 28v nainen yksi 29v nainen ja kolmannen ikää uskaltanu kysyy kun ois menny kuitenkin kolmen kympin puolelle *nauru*

--
pikku-*possu*