bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,449 views

homppa

Posts: 731

#241 • • homppa
ennen - aina yksin, enkä tuntenut ketään, mutta oli kyl tosi hauskaa aina
nykyään - yleensä yksin, mutta lahti on aika pieni paikka ^_^

mut siis mä tykkään siitä, kun ei tarvii välittää kenestäkään muusta kuin itsestään, jos sitten siitäkään...rappio ftw :P
Worin

Posts: 526

#242 • • Worin
Mulla tulee yksinlähtiessä aina hyviä seikkailuja ja ne on kivoja. Siks tykkään mennä yksin. Tulee jauhettua kaikkia tuntemattomien kans settiä oli se sit mies tai nainen. Tapaa paljon paremmin uusia tuttavuuksia kun ei aina mee vanhoissa piireissä liikenteeseen. Sinkkuna sitä on vielä hyvä kun ei kukaan voi kysellä mitään menemisistä. Tosiasia on kuitenkin se, et yksin on hyvä uskaltaa ja touhuta.

On siinä haittapuolensakin tietysti, mut oon kokenu aika paljon ja kaikkee ettei oo niin markanpäälle.
Pauha

Posts: 515

#243 • • Pauha
Se vähän riippuu, jos on sellasta musiikkia mikä on just omaan makuun, nii eipä ole oikeestaa väliä että onko yksin vai muitten kanssa. Voipahan keskittyä pelkästään musikkiin. Esimerkiksi RMJ:llä tuli heiluttua Mecanossa yksin ku kamut oli kattoo jotain muuta, mut silti oli pirun kivaa.

Mut jos on sellaset bileet ettei nyt musiikki ihan nappaa nii kyl niitä kamuja pitää olla, ei siellä muuten jaksa. Ja onneks oon näin v*tun epäsosiaalinen että harvemmin tulee kehenkään bileissä tututstuttua *hih*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Oliwer

Posts: 799

#244 • • Oliwer

Pauha, 9.2.2006 21:37:
Mut jos on sellaset bileet ettei nyt musiikki ihan nappaa nii kyl niitä kamuja pitää olla, ei siellä muuten jaksa.


Mut eihän semmosiin bileisiin kannata lähteä missä ei ole mieluista musaa, ja jos vahingossa eksyy, voihan sieltä poistuu vähin äänin..
remotion

Posts: 5,283

#245 • • remotion nostatus guru
Mikäli musa on sellaista että siitä pitää niin paljon että voi upota siihen ja unohtaa ympärillä olevan niin sitten yksinkin bileissä on kivaa.
(tosin nämä parikertaa se oma muikee fiilis on sit ilmeisesti tarttunut kun mukaan on tarttunut joku hemaiseva neito kans) :)

Mutta olen kyllä kokenut senkin kun tuntuu että kaikki mulkoilee, musiikki vain väsyttää ja on aivan pirun tyhjä ja yksinäinen olo. :(

jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja jaettu suru puolikassuru...
että mieluiten sitä kaverin kanssa lähtee..
Pauha

Posts: 515

#246 • • Pauha

Oliwer, 9.2.2006 21:45:
---
Pauha, 9.2.2006 21:37:
Mut jos on sellaset bileet ettei nyt musiikki ihan nappaa nii kyl niitä kamuja pitää olla, ei siellä muuten jaksa.

---

Mut eihän semmosiin bileisiin kannata lähteä missä ei ole mieluista musaa, ja jos vahingossa eksyy, voihan sieltä poistuu vähin äänin..



Tarkotin lähinnä sitä mieluisella musiikilla joka iskee minuun ku 1008 volttia. Ja ei mieluista musiikkia on mikä ei iske täysiä mut kyllä sitä kuuntelee. Ja jos siellä on ne kaverit nyt mukana nii kyllä meillä ainakin on ollu hauskaa. Jos yksin nyt lähtis jonnekkin esim. polkka-bileisiin nii eipä siellä hirveesti tulis viihdyttyä...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

tvf

Posts: 163

#247 • • tvf
Yksin noissa bileissä tulee yleensä kierrettyä kun ei oikein ketään tunne. Mutta eipä se menoa haittaa, ja jos musa on kohdillaan niin yksinkin viihtyy mainiosti.
Snaggo

Posts: 1,147

#248 • • Snaggo ;__;
Eipä ole pahemmin konemusaa sulattavia kavereita, ja jos joku sattuu sulattamaan niin on vielä alaikäinen tai muuten vaan tylsä/laiska henkilö kyseessä*igor*. Elikkäs niin paljon(vähän) ku bileissä on tullut käytyä, on tullut käytyä varmaan reilustikkin yli puolet kerroista yksin. Tosin se jotenkin "sopii mun imagoon", kun kotibileissäkin etsin aina jonkun oman mankan nurkasta ja popitan konemusaa kun muut kuuntelevat heviä.

Se vapaus tehdä mitä itse huvittaa on mahtavaa, kukaan ei vedä sua mihinkään eikä aina joudu etsiskelemään kaveria jos se esmes on menny toiselle tanssilattialle joraamaan. Välillä tulee ehkä hieman tylsistynyt olo, mutta siihen on auttanut musiikille antautuminen.

--
bojoing.

Zebir

Posts: 659

#249 • • Zebir

Snaggo, 15.5.2006 23:51:
Se vapaus tehdä mitä itse huvittaa on mahtavaa, kukaan ei vedä sua mihinkään eikä aina joudu etsiskelemään kaveria jos se esmes on menny toiselle tanssilattialle joraamaan. Välillä tulee ehkä hieman tylsistynyt olo, mutta siihen on auttanut musiikille antautuminen.


Täytyy sanoa että oon kyllä ihan samaa mieltä. Voi jorailla omaa tahtia eikä tarvii miettiä mitään muuta *hymy*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Iro

Posts: 103

#250 • • Iro
iha kiva mennä yksin jos haluu tamppaa..mut ois kiva kuiteski et ois edes joku frendiporukka ettei kaikki kattois et mitä toi pätkä tääl tekee yksin..vitutus olo tulee aina ja sit tulee vainoharhaseks ja tuntee ku jengi kattoo et ei toi tän kuulu ku yksin istuu tos..*nyyh*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Piider

Posts: 376

#251 • • Piider Höpönpöppöö

kumi, 16.5.2006 00:28:
iha kiva mennä yksin jos haluu tamppaa..mut ois kiva kuiteski et ois edes joku frendiporukka ettei kaikki kattois et mitä toi pätkä tääl tekee yksin..vitutus olo tulee aina ja sit tulee vainoharhaseks ja tuntee ku jengi kattoo et ei toi tän kuulu ku yksin istuu tos..*nyyh*



En mä kyllä usko, että ne ihmiset noin kyynisesti ajattelee, olet vaan saanut jostain tuollaisen väärän käsityksen *lohduttel*
Onhan se tietty mukavampaa lähteä bileisiin kaveriporukan kanssa, mutta kyllä siellä yksinkin on ihan kivaa, kun on vaan hyvää musiikkia. Aika usein kuitenkin sattuu niin, että vaikka on yksin lähtenyt liikenteeseen, niin kavereita on kuitenkin siellä itse bileissä. Ja sitten jos kavereita ei ole inessä, niin sitten voi mennä höpöttelemään tuntemattomien kanssa *hymy*
jeesboks

Posts: 4,064

#252 • • jeesboks p u p u

Oliwer, 9.2.2006 21:10:
Kyllä on helkutin rentouttavaa lähtee bilettää välillä yksinkin. Ei ole velvollinen millekkään eikä kenellekkään. Voi vaihtaa mestaa jos huvittaa. Tulla ja lähteä, kun huvittaa. Juoda niin paljon tai niin vähän kuin huvittaa. Voi keskittyä musiikkiin ja tanssimiseen huolella, ja unohtaa arki hetkeks.. Suosittelen kokeilemaan.. *sydän*



Tää on niin totta *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Juhgu

Posts: 7,921

#253 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Zebir, 15.5.2006 23:59:
---
Voi jorailla omaa tahtia eikä tarvii miettiä mitään muuta *hymy*



Totta. Näin voi tosin tehdä myös kaveriporukassa, tai ainakin minä aika usein teen. Kyllä ne ihmiset sit yleensä jostain löytyy viimeistään siinä vaiheessa kun ollaan lähdössä bileistä pois *nauru*

Yksin bileissä on kyllä kieltämättä sellaista mukavaa seikkailuhenkeä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

oooo

Posts: 1,249

#254 • • oooo
tykkään käydä joskus yksin. saa tehdä mitä haluaa ja mennä miten haluaa. baareissakin on erittäin mukava käydä silloin tällöin ihan yksin! niih...
Inferno@Tre

Posts: 678

#255 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Baareissa tulee joskus istuttua iltaa ja miettyä maailmaa ihan keskenäänkin. Mut bileisiin meen yleensäottaen kaveriporukan mukana.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

tomii

Posts: 3,594

#256 • • tomii kallion herttua
Mulla tää on vähän fiilispohjaista, välillä siistiä olla kavereiden kanssa, välillä ei. Yleensä kavereiden kanssa tulee otettua enemmän kuppia, sosialisoitua ja jorailtua vähemmän (joskin yksi kaverini on kyllä säännön vahvistava poikkeus ja hänen kanssaan tuleekin yleensä tampattua hyviä settejä *joo*). Yksin taas yleensä tulee keskityttyä jorailuun ja musiikkiin lähes täydellisesti. Eli ihan fiilispohjalta, että mitä haluaa enimmäkseen bileissä tehdä, tanssia vai istua ja jutella (tietty molempia voi tehdä). Tottakai sekin vaikuttaa monasti, että onko kukaan kaveri esim. halukas lähtemään bileisiin. Välillä ei siis ole vaihtoehtoja.
Mutta ehkä suurin juttu, joka mulla vaikuttaa, että biletänkö yksin vai seurassa, on se, että välillä haluan vaan olla ja mennä miten haluan siellä bileissä. Eli jos haluan esim. tampata vaikka 5h putkeen (miinus juomatauot ja kusibreikit), niin voin sen tehdä ilman, että kukaan tulee nykimään hihasta. Mutta tietty kaikki riippuu ihan, että keiden kanssa on liikkeessä. Kuten sanottua, niin jotkut tykkää tanssia ja jotkut tsillata.

Menipä taas pitkäksi selostukseksi *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Jusna666

Posts: 1,447

#258 • • Jusna666 Diablo

Remotion, 16.5.2006 21:20:
Tekisipäs vaihteeksi jo mieli kokeilla jotain muutakin kuin yksin bilettämistä! *igor*



Joo ei se kyl pitemmän päälle oo kivaa *hmph*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

homppa

Posts: 731

#259 • • homppa

kumi, 16.5.2006 00:28:
iha kiva mennä yksin jos haluu tamppaa..mut ois kiva kuiteski et ois edes joku frendiporukka ettei kaikki kattois et mitä toi pätkä tääl tekee yksin..vitutus olo tulee aina ja sit tulee vainoharhaseks ja tuntee ku jengi kattoo et ei toi tän kuulu ku yksin istuu tos..*nyyh*



ei jengi ikinä kato, tai jos kattookin, voi aina katsoa takaisin...pahat katseet auto-ignorella


yksin bileissä on hienoa, jos ei tunne ketään, voi oikeasti tehdä "mitä vaan" (suomessa kyllä vaikea olla näkemättä tuttuja naamoja)...
oon kanssa huomannu että uusia tuttuja ja frendejä kyllä löytyy helposti jos osaa sosialisoida yhtään
Iro

Posts: 103

#260 • • Iro
se on totta, että voi tehdä mitä haluaa kun on yksin..mutta siihen kyllästyy ja sitten alkaa vaan ylseisesti ärsyttämään. ei se mua tanssiessa haittaa, mutta kun lähtee esim vessa/drinkin haku reissulle ni vituttaa ku ei voi edes istua ja rupatella kavereiden kanssa niinku kaikki muut.
sit yksinäisyys lisää epävarmuutta varsinkin kun on ujo ihminen..eikä ikinä saa kyytiä ja sitten pitää kävellä yksin asemalle känniläisten seassa..en tajuu miten ihmeessä muka kaikki muut saa tuttuja/ystäviä *ding*

mutta turha täs klubbaris valitella..kai se on oma vika ku ei osaa/uskalla/pysty hankkimaan kavereita. *uuh*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.