bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 104,971 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#81 • • hallucinogen Edain
Tosin hauskaa oli jutella kaikkien noiden kanssa ja älkää nyt käsittäkö tota ikäjuttuu väärin, olivat tosi hyvinsäilyneitä *vink**slurps*

--
pikku-*possu*

miguel

Posts: 97

#82 • • miguel
mä olen vielä melkein turisti ja käyn bileissä yksin.Toisaalta mulla ollut tosi hauskaa esim.premin aamuissa.Porukka ollut aina samaa, joten tuttuja tulee väkisinkin, hope so?
*joo*
Tietty olis hienoa, jos olis kaveri mukana bileissä. Musiikki ja yleinen fiilis kuiteskin tärkeintä.*heiii*
caitrin

Posts: 159

#83 • • caitrin ö_____ö
keväällä + kesällä '02 olin Lontoossa aika kauan ihan yksikseni ja siellä tuli käytyä bileissäki ihan yksin... eikä se kyl fiilistä pilannu *plur* kotimatkat lähinnä oli hankalia ku taksin joutu maksaan sen yksin *poks* ja sai pelätä pahoja setiä.. mut suomes en kyl yksin lähtis ku kaveri löytyy aina mukaan *hymy*
-xx-

Posts: 5,001

#84 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Ei niin outoa.

Aloin harmittelemaan bileistä yksin lähtemistä.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#85 • • polve Guest

Jii-75:
ei täält hyvinkään läheltä niin kovin moni ole lähös helsingin suuntaan:)



minä olen! *nauru* mutta tähän mennessä juna on ollut ratkaisu..
Mr. Sinner

Posts: 408

#86 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Imo bileisiin on tosi kiva mennä yksinkin. Hyvä tilaisuus tutustuu uusiin ihmisiin ja vaikka ei tutustuiskaan keneenkään niin kuiteski sitä törmää joihinkin tuttuihin.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

John

Posts: 1,384

#87 • • John Lauma
Sanon kuten monet muut: yleensä menen yksin bileisiin (iltatyöt estää etkoilemisen), mutta harvoin pääsee edes lipunmyyntiin asti ennen kuin on tullut lauma tuttuja vastaan.*hih*

--
Fancy some cheese, Gromit?

maaki

Posts: 12

#88 • • maaki
Ekoihin bileisiin tuli mentyä yskin. Kaverin kanssa piti mennä, mutta eipä se sitten päässytkään tulemaan. Kun lipun olin jo hankkinu, niin en viittiny olla käyttämättäkään. Monia tuttuja sieltä löytyi kyllä ja muutamaan ihmiseen tuli tutustuttua *hymy* Ei ollut mikään ikävä kokemus, mutta kyllä sitä mielummin jonkun kanssa bileisiin lähtee.
ravec

Posts: 1,102

#89 • • ravec
Yksissä bileissä olen ollut yksin....

Tampereen Tower-kekkerit, näsinneulassa....

siellä tapasi tosi vanhoja tuttuja.....ihmisiä joista ei ollut kuullut 3-5 vuoteen.
Meininki oli hyvä, oli ns. yhteis meininki
..vaikka kukaan ei ollut kamalan iloisen näköinen..ööö...

Muistan kun soitto loppu ylhäällä niin lähdin kotia yksin...
goldS

Posts: 109

#90 • • goldS
Olis aika mahdotonta olla bileis yksin, on siellä sen verran tuttuja. Ei kyllä tulis heti mieleen yksin lähtee ELLEI luvassa olisi ihan sairaan hyväää musiikkia*hymy*

--
I liked to fly IN music

Avatar
#91 • • yana Guest

ravec:
Muistan kun soitto loppu ylhäällä niin lähdin kotia yksin...



missasit sit aika hävyttömät jatkot
ravec

Posts: 1,102

#92 • • ravec

yana:
---
ravec:
Muistan kun soitto loppu ylhäällä niin lähdin kotia yksin...

---


missasit sit aika hävyttömät jatkot



hmmmm.....missäs ne oli sitten....

en muista, mun pitäis kaivaa noi laatikot läpi...koska siellä on fiilistely referenssit...

Muistan vain sen, että porukkaa valui poispäin kovaa vauhtia....ja hmmm, olin kotona siinä viiden aikaan....koska tuona samana yönä kaadettiin tampereella ekat hautakivet rauhantien hautausmaalta. Asuin toisella puolella hautausmaata ja 07:35 poliisit tuli kuulusteleen mua....
Claquesous

Posts: 3,206

#93 • • Claquesous viidettä kolonnaa
mä lähen kans nyk. 1n bileisii q frendi ei enää oo suoriutunu tulee messii pitkäää aikaa... no ei sillee haittaa q tulee tanssittuu ja oha siel jotai tuttui aina, joit sit voi moikkailla ja jauhaa skeizzee*joo*

mä oon kai sit nii ruma tai jotai mut en oo IKINÄ suoriutunu saamaa ketää tytskää lähtee mun kämpille yöx... en oo kyl viittinny kysyykää vaik o miljuuna kertaa tehny miäl... oon kai ujo*blush*

--
32. of December

Fentae

Posts: 186

#94 • • Fentae
Tuli Terrorcraft Vol 2 mentyä yksin, ei ollut kivaa... *justjoo* *hahjust*

[muokattu 24.5.2004 12:26]
Dueno

Posts: 168

#95 • • Dueno klubbarin rumin
Mitä mitä?! Aina voi yksin pitää hauskaa, toki olis enemmä hauskaa jos oli joku tuttu kenen kanssa vois jutella *iihhih*. Mutta mulla oli ainaki supra hauskaa terrorcraft vol 2:ssa. Tanssijalkaa alko vipattaa ja eiku menoks. Alko ketuttaa ku bussi lähti Elielilt 0:25 ku ei olis halunnu mitenkää lähtee *nyyh* . Jatkossa menen yksin jos en saa ketään kaveria raahattua mukaan.

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Sinza

Posts: 2,227

#96 • • Sinza
Mäkin oon kerran ollut bileissä yksin, oli kyllä tosi kivaa *iloinen*. Aion myös tulevaisuudessa lähteä yksin, mikäli frendejä ei saa messiin. Onhan siellä yleensä kuitenkin tuttuja *joo* ja tanssiessahan se pääasiallisesti kuitenkin menee *jiihaa*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Saara

Posts: 1,954

#97 • • Saara #2970
Yksin ? Mitä se tarkottaa ? *ding*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

5thSaint

Posts: 221

#98 • • 5thSaint
Itsekkin kerran kokeiltuani yksin bileisiin menemistä, huomasin ettei se niin huono vaihtoehto olekkaan, paikalla on kuitenkin tuttuja ja bileissähän nyt tutustuu porukkaan. Seuraavat ”yksin” bileet: Get Lashed in Helsinki... Iltalennolla Helsinkiin ja eka lennolla takas.

--
You go hard!? We go harder!!

Tanjiz

Posts: 370

#99 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Kyllä bileisiin voi mennä yksin!*jiihaa* Siis johonki baareihin ei olis kiva mennä yksin, ku siellä silleen niinku istutaan ja jutellaan enemmänki..*igor* Mut eihän bileissä tarvii kaveria, ku menee sinne ja kyl siellä joku tuttu/puolituttu on sit kuitenki, jos haluu jutella välillä..*hih* Ja ei kai bileissä silleen niinku kenenkään kans olla, vai..?! Eri juttu on tietenki siis baarit, mut niistähän nyt ei puhuttukkaan..*piis*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

La Petite

Posts: 1,160

#100 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Läksin muutamia vuosia sittenyksin *sydän* paradeen ja jo lentokoneesta löysin mun ihanimmat bilekaverit *sydän* yksi niistä on ollut siitä lähin *sydän* ystävä ja luotto bilekamu

*iihhih*
kandee olla rohkee, muutei tyhmänrohkee

--
Rem tene, verba seqventur