bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,495 views

tomii

Posts: 3,594

#261 • • tomii kallion herttua

kumi, 16.5.2006 21:47:
en tajuu miten ihmeessä muka kaikki muut saa tuttuja/ystäviä *ding*

mutta turha täs klubbaris valitella..kai se on oma vika ku ei osaa/uskalla/pysty hankkimaan kavereita. *uuh*



Mitäs, jos koittaisit vaikka tutustua täällä klubbarissa porukkaan ja lähet niiden kanssa bilettään? Käy se nimittäin niinkin. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#262 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Heh, usein tulee lähettyy bileisiin isommalla porukalla, mut helpolla löydän itseni säntäilemästä jostain yksin *ding* aina niin kiire sinkoilla joka paikkaan *nauru* Isoissa bileissä aika kuluukin sit kavereiden etsimiseen...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

enkeliina

Posts: 169

#263 • • enkeliina kiksurinsessa
Jännä juttu, mutta enpä koskaan ole yksin lähtenyt. Mulle tulee muutenkin aina yksinäisyydestä jotenkin niin orpo olo. Kyllä mulla on aina siis jotaintuttuja ollut mukana. Useimmiten hyviä ystäviä tai oma rakas. :)

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Avatar
#264 • • Equalizer Guest
Ei sitä enää joka bileisiin jaksa aina ees mennä kun yksin sinne joutuu joka tapauksessa lähteä*nukkuu*
Blue_Wabbit

Posts: 212

#265 • • Blue_Wabbit
Kyllä sitä on muutamia kertoja tullu lähettyä yksin bileisiin. Tosin sit bileissä aina sieltä jostain kulman takaa iskee joku tuttu.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

tvf

Posts: 163

#266 • • tvf
Usein sitä tulee oltua bileissä koko ajan tanssilattialla kun ei yksinkään viitsi istuskella. Tosin bileet tuleekin valittua siten, että jaksaa soitetun musan perusteella tampata.
Jusna666

Posts: 1,447

#267 • • Jusna666 Diablo
Silloin ei ole bileissä yksinään kovin kivaa kun haluaisi hetken hengähtää ja juoda jossain virvokkeen ja istahtaa hetkeksi alas, varsinkin jos kaikilla esim. sohvilla/tuoleilla istuu joku porukka. Se on jotenki inhottavaa mennä siihen sohvanpäätyy keskeyttää jutustelu "sori onks täs tilaa?" ja sit istuu siin ku muut juttelee keskenää ja tuijotella seiniä *uuh*

Muutaman kerran joutunu jättää kemut välii kun kukaan kaveri ei oo lähteny tai sit on joutunu valitsee samana iltana jotkut toiset bileet, jotka ei omaan makuun sovi ollenkaan, mutta siellä sentään on joku/jotain tuttuja.

Eri asia oiski jos omais enemmän ku muutaman kaverin *hymy*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

tomii

Posts: 3,594

#268 • • tomii kallion herttua

Jusna666, 17.5.2006 21:28:

Muutaman kerran joutunu jättää kemut välii kun kukaan kaveri ei oo lähteny tai sit on joutunu valitsee samana iltana jotkut toiset bileet, jotka ei omaan makuun sovi ollenkaan, mutta siellä sentään on joku/jotain tuttuja.



Mä en kyl yleensä jätä mielenkiintoisia bileitä ton takia väliin, mutta myönnettäköön, että meikäläisellä on monasti vähän sama ongelma, eli kavereita ei esim. kiinnosta ks. musiikkia edustavat bileet. Mulla on vielä sekin, että useat kaverit ovat käytännössä lopettaneet teknobileilyn erinäisten syiden takia (kiinnostus lopahtanut, parisuhteet, musiikkimaun muuttuminen, kiireet jne.) tai sitten vähentäneet todella radikaalisti teknobileissä käymistään. Itselläni taasen on juuri nyt ehkä korkeimmalla bilemotivaatio kuin koskaan aikaisempina vuosina *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Muhvi-

Posts: 303

#269 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Monet ei oikein diggaile musatyylistö. :( Niin pääsee niin harvoin menemään. Yksin en ole ollut, mutta jos joku ihan must tulisi ja kukaan ei lähtisi mun kanssa aika varmasti menisin. :)

--
It was once my life - it was my life at one time.

Alley Cat

Posts: 489

#270 • • Alley Cat Jedi Master
Mä meen lähes joka kerta yksin bileisiin. Yks ihminen on, jonka kanssa tulee joskus lähettyä yhdessä, mutta hän asuu toisessa kaupungissa *uuh*

Mutta oon täältä kotikaupungistakin löytäny jo sen verran tuttuja, että aina sieltä bileistä joku tuttu naama löytyy, jonka seuraan viittii lyöttäytyä. Mä oon aina ollu ujo, jopa sairaalloisen ujo, mutta pikku huppelissa on helpompi mennä juttelemaan ihmisille, ja juttua voi sitten jatkaa täällä klubbarissa. Sillä tavalla mä oon niitä tuttuja saanu. Jutun juurta voi keksiä musiikista tai yleensä bileistä. Tai sit pyytää vaan jotakuta lähtee tanssimaan, sillä tavalla tutustuin yhteen kaveriin. Täytyy vaan olla rohkea ja yrittää. Ei se ota jos ei annakaan. *hymy*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Jusna666

Posts: 1,447

#271 • • Jusna666 Diablo

tomii, 17.5.2006 21:49:
---
Jusna666, 17.5.2006 21:28:

Muutaman kerran joutunu jättää kemut välii kun kukaan kaveri ei oo lähteny tai sit on joutunu valitsee samana iltana jotkut toiset bileet, jotka ei omaan makuun sovi ollenkaan, mutta siellä sentään on joku/jotain tuttuja.


---


Mä en kyl yleensä jätä mielenkiintoisia bileitä ton takia väliin,


Mä en nyt puhunu mielenkiintosista bileistä. *hymy*
Tottakai jos jossain on jotku über-hc-bileet ni meen vaikka mistä hinnasta... *joo*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jago

Posts: 4,039

#272 • • Jago un-trained monkee
en oo, enkä viellä uskaltaisikaan. en tunne viellä ketään..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tomii

Posts: 3,594

#273 • • tomii kallion herttua

Jusna666, 17.5.2006 22:31:
---
tomii, 17.5.2006 21:49:
---

Mä en kyl yleensä jätä mielenkiintoisia bileitä ton takia väliin,

---

Mä en nyt puhunu mielenkiintosista bileistä. *hymy*
Tottakai jos jossain on jotku über-hc-bileet ni meen vaikka mistä hinnasta... *joo*



Joo ei ollut tarkoitus mitenkään aukoa päätä. Sori, jos vaikutti joltaan brassailulta toi mun aloitus. *hymy* Mut joo kyl mullakin jää välillä jotkut vähemmän kiinnostavat bileet väliin, jos ei jaksa lähteä yksin. Kavereiden apua tarvii just vähemmän kiinnostavissa kemuissa *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

remotion

Posts: 5,283

#274 • • remotion nostatus guru

Jusna666, 16.5.2006 21:21:
---
Remotion, 16.5.2006 21:20:
Tekisipäs vaihteeksi jo mieli kokeilla jotain muutakin kuin yksin bilettämistä! *igor*

---


Joo ei se kyl pitemmän päälle oo kivaa *hmph*



mulla on nyt se tilanne et en lähde bileisiin ennen ku joku vartavasten haluaa just mut sinne mukaan. toki konefestareille meen kun kerran siellä pitäis ite soitella ni se on vähän eri asia.
bbq

Posts: 61

#275 • • bbq Mite päi se pyörii ?
No eipä ole tullut käytyä vielä yksin. Tosin voipi johtua siitä että tuota "skeneilyä" tullut harrastettua vasta sen verta vähäisesti, että saattaisi jäädä yksintamppailuksi koko ilta. Ei siinä että se olisi perseestä.
Jusna666

Posts: 1,447

#276 • • Jusna666 Diablo

tomii, 17.5.2006 23:14:
Joo ei ollut tarkoitus mitenkään aukoa päätä.



Nou problem *hymy* En mä sitä sillee käsittänytkään *plur*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Aidrian

Posts: 1,799

#277 • • Edited Aidrian Furian Master
me taas mennään yleensä bileisiin kaveriporukalla, sit osa porukasta haihtuu kukin tahoilleen (minä lavalle veivaamaan*hih*) ja joitakin erinäisiä kertoja istutaan jossain yhdessä, sit taas kemutetaan jne. ja taas poislähtiessä porukka kasassa..*nauru*

edit: ja on sitä yksin bilettämistäkin tullut kerran tai pari olosuhteisen pakosta kokeiltua, mut jotenki alkaa vähä ahdistamaan.
ninscu

Posts: 635

#278 • • ninscu candydelic

kumi, 16.5.2006 00:28:
iha kiva mennä yksin jos haluu tamppaa..mut ois kiva kuiteski et ois edes joku frendiporukka ettei kaikki kattois et mitä toi pätkä tääl tekee yksin..




Oon vähä samoilla linjoilla*uuh*

En oo vielä yksin käynyt, mut oon kyl suunnitellu et lähen ku nykysistä kavereista tasan yks on samanmielinen eikä se aina oo lähös.. Moniin bileisiin ois veri vetäny mut ei sit viittiny yksin lähtee reissuun...On se hikistä maata sängys kolmelta yöllä ja ihan tuskas kelata et ny siel ois ne ja ne bileet mis mä en taaskaan oo *toktok* Bileis tulee kyl yksin tanssittuu/kierreltyy, eli miksei sinne vois sit yksin lähteekin mut oishan se kiva ku siin ois joku jolle välillä hehkuttaa *iloinen* mut toivottavasti niitä bilekamuja rupeis kertyyn...

--
.. grooving with the eternal now ..

Samu81

Posts: 1,224

#279 • • Samu81 kokolihaa

Jusna666, 17.5.2006 21:28:
Silloin ei ole bileissä yksinään kovin kivaa kun haluaisi hetken hengähtää ja juoda jossain virvokkeen ja istahtaa hetkeksi alas, varsinkin jos kaikilla esim. sohvilla/tuoleilla istuu joku porukka. Se on jotenki inhottavaa mennä siihen sohvanpäätyy keskeyttää jutustelu "sori onks täs tilaa?" ja sit istuu siin ku muut juttelee keskenää ja tuijotella seiniä *uuh*

Muutaman kerran joutunu jättää kemut välii kun kukaan kaveri ei oo lähteny tai sit on joutunu valitsee samana iltana jotkut toiset bileet, jotka ei omaan makuun sovi ollenkaan, mutta siellä sentään on joku/jotain tuttuja.

Eri asia oiski jos omais enemmän ku muutaman kaverin *hymy*




Hehheh, tuo on niiiin kuin omasta suustani. Tanssia vielä jaksaa, joskaan sekään ole niin mielekästä.. mutta menettelee. Sitten kaikki muu etkoilusta lähtien on verraten nihkeetä yksin. Varsinkaan isommissa kemuissa kuten vaikkapa Pacifiquet. Multakin on jäänyt aivan liian monet bileet väliin kun ainut samanhenkinen ystävä on muijansa tossun alla, eikä ole lähtenyt kohta 2 vuoteen mihinkään. Loput (harvat) kamut on enempi, jos ei SK -lössiä niin tavisbaari -porukkaa.
Kyllä harmittaa. *toktok* *uuh*
Ihan ylipäätään, kun on pieni kamuporukka, sitä on liian riippuvainen niistä muutamasta tyypistä ja niiden fiiliksistä :(

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Freja

Posts: 8,775

#280 • • Freja Sihteeri
Olisikin kiva mennä yksin, mutta mielummin sitten jätän menemättä. En vaan uskalla lähtee yksin paikkaan, missä ei ole takuita että näkyisi kavereita. Harvemmin näkyykään. Pelkään vaan liikaa yksinmenemistä ja -olemista *uuh* aika hankalaa mutta en oo vielä ainakaan keksinyt tälle ratkaisua paitsi kuin kotiin jääminen *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been