bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,755 views

Avatar
#301 • • Equalizer Guest

Freja, 8.9.2006 19:07:
Huomenna pitäs taas yrittää. Eiköhän siihen jossain vaiheessa totu..



Yksin mäkin meen mut bileis et oo yksin
antti83

Posts: 206

#302 • • antti83
Aina sitä tulee mentyä bileisiin yksin, kun ei ole konemusiikki-myönteisiä kavereita. Ei se bileisiin yksin meneminen mitään sen kummallisempaa ole. Sosiaalisemmille ihmisille se on tietysti ihan kauhea juttu. Itseni kaltaisille eihän se ole mikään ihme juttu, jos ei ole kavereita muutenkaan, niin ei siinä muuta kuin menee vaan. Ei tarvitse ajatella ollenkaan kuinka kauheaa sinne on yksin mennä, se on ihan yhtä luontaista kuin mennä ihan mihin tahansa ilman seuraa.
¡ Previous post about a year ago !
_tonde_

Posts: 38

#304 • • _tonde_ Tonde
mul on vähän sama vika ketään kevereist ei tykkää konemusiikist ja sen takii on noi bileet jääny vähän vähemmäl oon kyll muutaman kerran käyny yksin bileis mut en oo viel törmänny kehenkään tuttuun tai löytäny bilekaverei mut kai se ku jaksaa vaan käydä
Tripla-T

Posts: 373

#305 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
En lähde bileisiin yksin. Kyllä sitä aina pitää olla kaverit mukana, kun en muuten niin hirveän sosiaalinen ihminen ole, että menisin tuntemattomille juttelemaan.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Verano

Posts: 4,649

#306 • • Edited Verano Merituuli

Freja, 8.9.2006 19:07:
Huomenna pitäs taas yrittää. Eiköhän siihen jossain vaiheessa totu..



Pöhkö, sä tulet tietysti meidän kans *joo*

Ai katos, päivämäärä oli vähän vanhentunut *nauru* No mut huomen tuut kummiski meidän kanssa!
hanabi

Posts: 81

#307 • • hanabi
Tähän mennessä on aina ollut kaveri mukana jo matkalla tai sitten olen nähnyt kaverin paikan päällä. Lauantaina olisi tarkoitus mennä ihan yksin, tiedossa ei ainakaan ole että ketään tuttuja olisi ko. bileisiin menossa...ei sinäänsä mikään ihme, kun ei mulle ole montaakaan tuttua jotka tykkäisi samanlaisesta musasta kun mä. En ole myöskään sen tyyppinen ihminen, että lähtisin ihan tuntemattomille juttelemaan, joten on hankala tutustua uusiin ihmisiin siellä paikan päällä.

Olen kyllä käynyt paljon yksin esim. konserteissa, ihan kivaa se on yksinkin, mutta tulee tietty sellaisiakin hetkiä, että vituttaa kun ei voi esim. hehkuttaa kenellekään tai kun joutuu yksin istumaan jossain sitten kun ei jaksa enää heilua.
_tonde_

Posts: 38

#308 • • _tonde_ Tonde
jep itelläniki oli viimeks ku olin bileis ni itel oli kauhee huuma pääl mut sit ei ollu just ketään kenel ois voinu jutella tai hehkuttaa sitä fiilist :D
ludde

Posts: 148

#309 • • ludde Anna
Taitaa tulla mullekin eka kerta kun lähden yksin bileisiin.. Infected ja tripteaser melkein pakko nähdä ja kaverukset valitsi Rose Gardenin. Mut ei se haittaa, saletisti kivaa joka tapauksessa!!! *iloinen* *tanssittel*
Jago

Posts: 4,039

#310 • • Jago un-trained monkee

Jago, 25.8.2006 22:03:
mä meen aika usein nykyään yksin jos tiiän ettäsiellä on tuttuja joiden luo voin lyöttäytyä. mutt akyllä etkoilu on hauskempaa. yhteishenki ja bilehenki nousee katoto n helpommin ja pysyy siellä koko illan*plur*


Heesus mikä löytö. 5 päivää myöhemmin menin etkoille, jonka jälkeen en oo käynyt kertaakaan bileissä yksin*nauru**plur*

Huomenna ois tarkotus ehkä mennä ekaa kertaa yli vuoteen bileisiin yksin*nuotti*dan dan dan dalalalalaa..*nuotti*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hanabi

Posts: 81

#311 • • hanabi

_tonde_, 4.10.2007 20:51:
jep itelläniki oli viimeks ku olin bileis ni itel oli kauhee huuma pääl mut sit ei ollu just ketään kenel ois voinu jutella tai hehkuttaa sitä fiilist :D



pitäisi varmaan yrittää rohkaista itteensä, että menee vaan juttelemaan ihmisille, mut se on kyllä helpommin sanottu kuin tehty...

kyllä mä olisin ainakin henk. koht. ihan mielissäni jos joku tulisi bileissä juttelemaan, mutta itellä on vaan sellanen olo et "häiritsen" tai jotai jos menen siihen höpöttämään :D
_tonde_

Posts: 38

#312 • • _tonde_ Tonde
nii kai sitä pitäis mut mitä siin sit juttelis ku en kans oo mikään maailman sosiaalisin ihminen ainakaan aluks
Avatar
#313 • • Dorka Guest
mikä ongelma yksin menemisessä? *hymy* itse olen aika usein liikenteessä, tuttuihin törmää jos törmää mut ei se bileitä kaada *hymy*
thomas

Posts: 5,618

#314 • • thomas
kyllähän sitä aika useestikin tulee lähdettyä bileisiin yksin, yleensä sillä verukkeella et tietää et tuttuja on mestoilla..
_tonde_

Posts: 38

#315 • • _tonde_ Tonde
nii mutku ite kyll tekis mieli mennä mut kukaan tuttava piirist ei oikeen tykkää sellasest musast eli tuttui ei oikeen oo siel vaik menis yksin mut kai se on vaan koitettava rohkasita ittensä ja mennä vaan juttelee jollekkin vaiks tuntuu et se on tyhmää mennä häirittee muita
Mellu-

Posts: 4,006

#316 • • Mellu-
Mulle saa kaikki yksinäiset ihmiset tulla höpöttämään jos miut bileistä bongaavat.. mul o sellai moottoriturpa et kyl mä jaksan pulista (ihan kavereiden ärsyyntymiseen asti) *plur**piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-xx-

Posts: 5,001

#317 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

dOrKA, 4.10.2007 21:48:
mikä ongelma yksin menemisessä? *hymy* itse olen aika usein liikenteessä, tuttuihin törmää jos törmää mut ei se bileitä kaada *hymy*


eli siis ... voi olla kivaa vaikka törmäisi tuttuihinkin
samaa mieltä *lmao*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#318 • • Dorka Guest

-xx-, 4.10.2007 22:07:
eli siis ... voi olla kivaa vaikka törmäisi tuttuihinkin
samaa mieltä *lmao*


mä meen nukkuu! *nauru*
Anunu

Posts: 18

#319 • • Anunu Anulicious
Ite ei tuu ikinä lähdettyä minnekkään bileisiin yksin. Tarkennan vielä ettei tule ikinä lähdettyä bileisiin ilman poikaystävää. Siihen on hyvät syyt, no omasta mielestä ainakin:
a) En halua kävellä yksin juna asemalta kotiin aamuyöllä, pelkäisin liikaa että joku hyökkää kimppuun!
b) En halua että vanhemmat joutuis valvoo aamuyöhön asti vaan että voi hakea mut asemalta
c )Haluan että on joku läsnä kehen luotan 100% ja ketä pitää musta huolta ja kattoo ettei mulle käy mitään vaikka ottaisin liikaa tai lähtis taju tai kävis mitä vaan
hanabi

Posts: 81

#320 • • hanabi

dOrKA, 4.10.2007 21:48:
mikä ongelma yksin menemisessä? *hymy* itse olen aika usein liikenteessä, tuttuihin törmää jos törmää mut ei se bileitä kaada *hymy*



kyllähän hauskaa voi olla yksinkin, mutta pointti oli mielestäni lähinnä siinä, että kaverin kanssa olisi vielä hauskempaa.

en mä ainakaan jätä menemättä siks että kaverit ei lähde mukaan, mutta kyllähän sitä kaipais sellasta bilekaveria kenen kanssa vois sitten aina jutella siinä bileiden lomassa yms.