bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,506 views

Avatar
#321 • • Dorka Guest
...no jos tää on näin iso ongelma osalle niin muo voi tulla nykimään kameran hihasta jos kovin orvoksi oman tilansa tuntee *nauru*
_tonde_

Posts: 38

#322 • • _tonde_ Tonde
jep oishan se kiva jos olis sellanen bailu kaveri mut kai niit sielt sit löytyy jos mene vaan juttelee *hymy*
Nauskiss

Posts: 532

#323 • • Nauskiss
Vaihtelevista syistä johtuen on ollut vähän pakko oppia käymään bileissä yksinkin, kun kerran haluan käydä. (Paitsi, että olen viime aikoina käynyt yksin, kaksin, kolmin tai miten vain todella snadisti.)

Mun mielestä yksin käyminen ei edes ole mikään erityinen ongelma – ehkä johtuen mun poikkeuksellisen itseriittoisesta luonteesta tai sitten jostain muusta...

Vinkki: Kun keskittyy hyvään musaan ja tanssimiseen ei edes huomaa olevansa yksin. *hihu*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

golem

Posts: 1,395

#324 • • golem Golem
Täytyy kyl kommentoida tähän topikkiin. Nimittäin mun paras kaveri on ihmetellyt monia kertoja, miten voin mennä yksin bileisiin (hän on semmoinen persoona joka ei koskaan lähtisi)

Olen tehnyt sitä varmaan satoja kertoja. Alunperin syynä oli se, että kukaan kaveri ei halua lähteä kyseisiin bileisiin, mutta kemut tai line-up näyttävät kuitenkin niin mielenkiintoisilta, että lähden sitten yksin. Vaihto-opiskelussa se vielä korostui, kun lähes kukaan lähipiiristä ei kuunnellut mitään elektronista musiikkia.

Ja siinä on sekin hyvä puoli, että yksin ollessa on huomattavasti suurempi todennäköisyys tehdä uusia tuttavuuksia, ja itseasiassa nykyään mulla on sellainen tilanne (vuosikausien bilettämisen jäljiltä), että on lähes mahdotonta löytää bileitä, jossa ei olisi tuttuja, ja vaikka olisi kemut, josta olen täysin varma etukäteen, että siellä ei ole ketään mun tuttua, niin siellä on niitä todennäköisesti vähintään 5.
_tonde_

Posts: 38

#325 • • _tonde_ Tonde
joo no ei täs sit auta muuku et menee sinne bailuihin ja juttelee jengil ja bilettää kunnol :D
Mellu-

Posts: 4,006

#326 • • Mellu-

_tonde_, 4.10.2007 22:28:
joo no ei täs sit auta muuku et menee sinne bailuihin ja juttelee jengil ja bilettää kunnol :D



That´s the spirit mään! *piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Anime

Posts: 1,939

#328 • • Anime Retrostööpeli
Yksin bileisiin lähteminen on just jees! Ei tartte olla kenenkään ehdoilla, voi jutella kenen kans haluaa, voi vaihtaa seuruetta jos haluaa, voi lähtee kotiin kun haluaa, eikä tartte kuunnella kenenkään kitinää et jos bileet jostain syystä ei sattuis olemaan just sil hetkel jees jne.. *hymy*

Vaihtoehtona tälle on myös tosi kiva lähtee isolla porukallakin silloin tällöin! Isot etkot, isot bileet ja isot jatkot, ja vielä isompi krapula seuraavana pvänä *justjoo*

--
-K

_tonde_

Posts: 38

#329 • • _tonde_ Tonde
tottahan toikin :)
_tonde_

Posts: 38

#331 • • _tonde_ Tonde
hitsi ku ei pääs nyt vkl mihinkään ku on töitä :S
hanabi

Posts: 81

#332 • • hanabi
screw work, let's party! *jiihaa*
_tonde_

Posts: 38

#333 • • _tonde_ Tonde
voiski tehä niin :)
_tonde_

Posts: 38

#335 • • _tonde_ Tonde
mut ens vkl meen vaikka väkisin sit en oo vähään aikaa ollukkaan taas missään pakko päästä bailaa *jiihaa*
Anunu

Posts: 18

#336 • • Anunu Anulicious
^Pitäskö mun lopettaa hyvissä ajoin jos tähän meinaan tulee pakkomielle? *whaat*
_tonde_

Posts: 38

#337 • • _tonde_ Tonde
no ei pidä bailaaminen on elämän suola :D
hanabi

Posts: 81

#338 • • hanabi
juuh, ja rohkeesti vaan juttelemaan ihmisille!

*cough* samaa neuvoa voisinkin sitten noudattaa myös itse *pepsodent*
mastream

Posts: 549

#339 • • mastream

hanabi, 4.10.2007 23:29:
juuh, ja rohkeesti vaan juttelemaan ihmisille!

*cough* samaa neuvoa voisinkin sitten noudattaa myös itse *pepsodent*



No ekaksi kannattaa keksiä sellainen aihe jonka turvin ylipäätään kehtaa mennä juttelemaan ihmisille. Ei sitä nyt ihan mitä tahansa tyhmää kannata mennä sössöttämään tai pitävät ties minä hörhönä.
homppa

Posts: 731

#340 • • homppa

Jiimo, 4.10.2007 23:33:
---
hanabi, 4.10.2007 23:29:
juuh, ja rohkeesti vaan juttelemaan ihmisille!

*cough* samaa neuvoa voisinkin sitten noudattaa myös itse *pepsodent*

---


No ekaksi kannattaa keksiä sellainen aihe jonka turvin ylipäätään kehtaa mennä juttelemaan ihmisille. Ei sitä nyt ihan mitä tahansa tyhmää kannata mennä sössöttämään tai pitävät ties minä hörhönä.



bileissähän tulee aina käytyä niin high-brow-keskusteluita elämästä maailmankaikkeudesta ja kaikesta että huh huh...ei sil oo mitään välii :)

mä oon tainnu tähän joskus vastata et aina yksin..helposti kyl tutustuu jengiin bileissä, eikä tuolla etelässä tarvii todellakaan enää olla yksin vaikka menis yksin, mut Oulussa on taas vähän samaa meininkii mulla kun ei tunne jengii...