bileisiin yksin..

367 posts, 19 pages, 105,543 views

Lauruska

Posts: 821

#141 • • Lauruska nihkee
minä kanssa käyn itse asiassa kaikista yleisimmin yksin bileissä. Siellä tietysti törmää tuttuihin jne, mut kukaan läheisempi ei bileissä käy, enkä viitsi mankua mukaan jos ne ei kerran mitään kiksejä siitä saa...
sapeli

Posts: 11,768

#142 • • sapeli jokukukamikä?
Yksin yhä kaikkiin bileisiin menen, mutta kiitos klubituslaisten, nyt ei koskaan enää tarvi olla siellä paikalla yksin! *plur* Ekstrakiitos UnityF:lle joka kutsui mut juhannusta viettämään Pihlajasaareen - siellä tuli tavattua mainioissa merkeissä monta kivaa ihmistä. Siitä se kivi on sitten lähtenyt vierimään, eli nyt tavataan jo tuttujen tuttuja, jne. *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ceppu

Posts: 97

#143 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Yksin tullu harrastettua jonkun verran, mut kyllä hyvä seura aina kelpaa*hymy*
milessi

Posts: 188

#144 • • milessi Jai
..muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aina. ehkä tulis lähdettyä uusiin paikkoihin helpommin jos olis seuraa minkä kanssa mennä, mutta eipä toi puuttumattomuus ole tähän asti liiemmin häirinnyt. normiravintoloihin en tosin tykkää yksin lähteä, se ei ole ollenkaan sama asia.

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Anime

Posts: 1,939

#145 • • Anime Retrostööpeli
Bileisiin yksin lähteminen on just kivaa, ei tartte ilmottaa kenellekään jos haluaa esim. käydä vessas, jatkoille lähteminenki on helpompaa ku ei tartte kysellä kenenkään mielipiteitä *hymy*

Sama pätee myös matkustamiseen, se on ihan loistoo yksin *plur* Syyskuus Lontooseen. Yksin. *jiihaa*

--
-K

anri

Posts: 890

#146 • • anri team parempi pitäjä
Viimeks eilen.
Tosin on ihan eri mennä yksin bileisiin, joissa on tuttuja paikalla joka tapauksessa. Mutta jos menee vieraalla paikkakunnalla taikka ulkomailla bileisiin yksisteen, niin ei sekään paha idea ole, tosin erilaista. Kyllä sitä joka paikkaan yksin voi mennä, se kun ei automaattisesti tarkoita sitä, että joutuu yksin koko illan olemaan.
Kaikki on vain ja ainoastaan omasta asenteesta kiinni.

Anime kertoikin jo yksin kulkemisen edut. Samaa mieltä.

--
don't go halfway - go all the way

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#147 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kyllähän periaatteessa yksinkin voi lähteä, mutta useimmiten on sellanen olo, että mieluummin jää kotiin kun menee yksin. Melko varmasti bileissä törmää tuttuihin, mutta niinkin on käynyt, ettei törmäkään.. sitten mulla on pallo hukassa, sen verran laumasielu olen *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

temas

Posts: 33

#148 • • temas känniääliö
Voi kyllä yksin lähteä. Harvoin nykyään enää kehtaa _lähteä_ yksin. Jotenkin ahdistavaa... Yleensä olen silti viihtynyt vaikka ”saattaja” ei viihdykään ja lähtee vaikka pois. Ei siinä tarvii kun vauhtiin päästä *jiihaa*.
Rocca

Posts: 3,064

#149 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
itte asiassa oon ajatellu monta kertaa et yksin lähen pileisiin..meinaan kyl sielt nyt aina jonkun kaverin löytää tai ainakin tuttuja *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

vanhus

Posts: 889

#150 • • vanhus
mikäs siinä voihan sinne mennä yksinkii on siel jo joku kuitenki et sillee mut kaksin aina parempi*lmao**joo**jiihaa**ankka**super**enkeli*
muuli

Posts: 3

#151 • • muuli i.n.t
yksin häröpallona*jiihaa**nuotti*
klubbero

Posts: 209

#152 • • klubbero
onhan se toki niin, että kaksin,kolmin,neljin.. on aina hauskempaa.
pakko se vaan silti on lähes aina lähtee yksin, kun kukaan täälläpäin ei tunnu diggailevan konemusasta..
kun tanssijalkoja alkaa vipattamaan ja hyvät bileet tiedossa, niin sinne on mentävä,vaik aluks se tuntuu niiiiin orvolta..
ois se tietysti hauskempaa... mutta näillä eväillä pitänee pärjätä.

;) .. ja viikonloppuna taas??
styrOx

Posts: 485

#153 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!
Enään ei tartte lähtee yksin ku on paljon mahtavii klubbari kavereita*jiihaa*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

zari

Posts: 716

#154 • • zari Team Tamppaajat
Kai sitä vois kohta ruvetakin käymään bileissä yksin,koska viime lauantainakin kaverin kunto petti eikä jaksanu enää tampata saatika sit olla koko tapahtumassa *nauru* joten jäin yksin muutamaks tunniks tanssiin ja fiilisteleen. Eipä se yksin olo siä kovin ankeelta tuntunu,saipahan "tehdä mitä lystää" eikä tarvinnu kattoa koko ajan jonkun perään missä kaveri viilettä jottei hävitä toisistamme.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

terraluna

Posts: 1,270

#155 • • Edited terraluna Agentti
Joskus aiemmin pidin ikävänä yksin bileisiin lähtemistä, mutta en enää nykyään. Lähden bileisiin kuuntelemaan ja tanssimaan musiikkia ja usein siinä sivussa tulee törmättyä kivoihin ihmisiin. Kivointa on oikeastaan ollut keskimäärin silloin kun olen ollut liikenteessä ihan yhden naisen voimin. *hymy*

edit: täytyy tosin myöntää, että joskus kun bileissä sattuu viereen toinen yhtä musiikille ja tanssimiselle omistautunut ihminen, fiilis kohoaa aivan mielettömäksi! On upeaa katsoa toista ja tietää että toinen nauttii musiikista yhtä paljon kuin itsekin nautin. Tuntuu siltä, kuin jakaisi jotain suurta salaisuutta. *plur*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Plaque

Posts: 269

#156 • • Plaque
Harvemmin saan kavereitani suostuteltua mukaan. Bileet kun bileet, jos mieli tekee, niin minähän lähden. Yksin, kaksin, kolmisin tahi nelisin, on se yksinkin ihan mukavaa.
Jos vaikka sattuisi eksymään jonkun mukaan. Tämä taas ei onnistu kavereiden kera, ellei toisin jonkun kanssa sovita, että hekin voisivat tulla.
Elias

Posts: 434

#157 • • Elias Elias
Kylläpä näin hyvinkin, aika usein yksin saa bileissä käydä. Muutama kaverini tykkää bileissä käydä mutta usein valittelevat rahatilannetta jne. Ketään tulossa 16.10 [reiv:] :iin? *hihu*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

sensus

Posts: 124

#158 • • sensus Trance can set you free...
Pari kertaa tullu oltuu yksin bileissä, koska muutamat bailukamuni ei arvosta säteitä ja muuta hardstyleä , kuten mä, mutta kyllähän sieltä seuraa ja tuttuja ain löytyy *iloinen*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Rocca

Posts: 3,064

#159 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kyl mä voisin yksin lähtee..mut sit taas mul on aina kaverit peesissä jos on jotain *vink* *hali*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#160 • • + Guest
Joskus muutama vuosi sitten kävin hyvinkin usein yksin viihteellä. Baariin oli ihan ok mennä yksinkin. Nykyään ei kyllä varmaan tulis lähettyä ellei oo varma että paikalla on tuttuja iso kasa. Sit jos ei huvita tanssia niin on tosi orpoo vaan notkua jossain baaritiskin kulmalla.

Helsingin ja Tampereen bileisiin voisi lähteä hyvillä mielin yksinkin kun sieltä satavarmasti löytäis tuttuja naamoja.